Bedankt: automobilist!

Nee hoor, die zit er net in :D

Is trouwens een urban mythe dat het slecht zou zijn om je koppeling op deze manier te laten slippen. Ik gaf namelijk geen gas bij, dus echt alleen op de koppeling rijden. Dan zijn er met mijn 600 nouwelijks nm'ertjes paraat en dus nauwelijks slecht voor de koppeling. Tja hij zal er iets sneller door slijten maar merken zal je dat niet. Een koppeling is er om te gebruiken niet om naar te kijken.
 
Nee hoor, die zit er net in :D

Is trouwens een urban mythe dat het slecht zou zijn om je koppeling op deze manier te laten slippen. Ik gaf namelijk geen gas bij, dus echt alleen op de koppeling rijden. Dan zijn er met mijn 600 nouwelijks nm'ertjes paraat en dus nauwelijks slecht voor de koppeling. Tja hij zal er iets sneller door slijten maar merken zal je dat niet. Een koppeling is er om te gebruiken niet om naar te kijken.

Waarom stak je 'm niet gewoon voorbij? Er moet vast wel een recht stuk zijn geweest waar je 'm zo voorbij kon.
 
:N

Meeste routes die ik uitstippel bekijk ik eerst ff via Google Streetview, maar dat is hier dus niet. Eerste tractor ging op een bepaald stuk wel netjes aan de kant en liet me er langs, maar daarna was er een knoert die nog een aanhanger had paste echt gewoon niet want met 1 set wielen reed hij constant in de berm. Nergens kon je daar in halen.
 
Nee hoor, die zit er net in :D

Is trouwens een urban mythe dat het slecht zou zijn om je koppeling op deze manier te laten slippen. Ik gaf namelijk geen gas bij, dus echt alleen op de koppeling rijden. Dan zijn er met mijn 600 nouwelijks nm'ertjes paraat en dus nauwelijks slecht voor de koppeling. Tja hij zal er iets sneller door slijten maar merken zal je dat niet. Een koppeling is er om te gebruiken niet om naar te kijken.

das geen slippende koppeling, maar gewoon stationair/zonder gas ;)
 
Leuk verhaal, lekker om te lezen. Maar waarom dat golfje niet waarschuwen dan?? Dit vind ik dan wel weer zielig gedrag. Is ook iemand die zich waarschijnlijk met zijn hobby bezig houdt.

:^ Lekker selectief bezig, dat is dus hetzelfde als iedere auto waarschuwen behalve die motorrijders erachter (dat zijn toch allemaal sjonnies met herrie-uitlaten tenslotte!)
 
...
Ik ben dit jaar al aan de beurt geweest in Belgie (€85 voor 34 te hard, koopje)

Je bent deftig gematst voor je 34 te hard. *O*

Buiten de bebouwde kom geldt: 50€ voor de eerste 10 te hard + 5€ per extra km te hard.
34 = 10+24 = 50€+24*5€= 170€

Binnen de bebouwde kom wordt dit 50€+24*10€= 290€ + intrekken rijbewijs verplicht.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Speciaal voor Champshof, en andere mensen die niet van lezen houden:
Vandaag gewaarschuwd door koekblik voor flitser. Nog andere koekblik hield rekening met mij. Agenten dragen geen geel vestje tijdens het laseren. Einde
_O-
 
Wat een suffe automobilist zeg, Alweer zo'n chauffeur met allemaal vooroordelen, hij gaat er maar gewoon uit dat alle motorrijders te snel rijden op zo'n dijk.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan