Bedankt meneer agent!

Tja velen nemen het risico te rijden zonder dB killer of een pijp zonder E-keur. Ook zijn er velen (waaronder ikzelf O-) ) die rijden zonder kentekenplaat verlichting. Want er moet zoveel mogelijk achterwiel te zien zijn... toch? Risico van het opleuken van de motorfiets ..... en als je gepakt wordt door bromsnor ... tja eigen schuld :X .

Greeties Snake
 
Ja dat ding van jouw maakt me ook een tering herrie he B|

Maaruh klote voor je zeg, volgende keer wat beter in je spiegels kijke en minder naar het vrouwlijk schoon ;)
 
is t niet een handig idee om er dan een E-keur-logo in je demper te slaan op een plaats waar je em niet zo snel ziet (bij het bevestigings punt bijvoorbeeld)
dna kan je zegge dat er een E-keur op zit :)
 
tja mensen, het komt allemaal omdat de politie meer een bedrijf is geworden, en wat doen bedrijven? (altans, ze proberen het) juist! WINST maken!

dus dat moet de politie, net als elk ander bedrijf dan dus ook doen. B|
en wat is er nou makkelijker dan motorrijders en automobilisten pakken? het betaald goed, ze kenne er weinig aan doen.

Boeven vangen doen ze niet/minder... waarom? omdat dat geld kost, krijgen dr niets voor terug, en het is eng :X

Overigens 'no offence intended' tegen baksteen en panrider O-) jullie doen gewoon je werk. ;) (alleen kunnen vele mensen dat soms niet waarderen :z )

Het is alleen jammer dat het zo scheef zit met al die loze regeltjes in nederland B| :r
 
had je nog gevraagd of ie trots was dat ie de misdaad heeft bestreden?
 
Ja dat ding van jouw maakt me ook een tering herrie he B|

Maaruh klote voor je zeg, volgende keer wat beter in je spiegels kijke en minder naar het vrouwlijk schoon ;)

:^

die GSX maakt nog meer lawaai dan een Bandit, GPX en een GS bijelkaar :P

mooi klote Thijs, en zonde van het geld.....
 
Ik heb nog een leuke vraag.. mijn R6 is goedgekeurd bij het invoeren vanuit Duitsland met een BOS-demper (met E-keuring).. en toch maakt hij teveel lawaai.. Wedden dat een agent mij een prent geeft?

En wedden dat ik dat aan ga vechten?
ja ik vraag me dus ook wat af,heb al een paar topict zitten lezen maar waar moet ik dat e keurmerk dan vinden,ik heb ook een bos alu blerpijp komt een mooi geluid uit,maar ik wil als ze me aanhouden wel dat e keurmerk aan kunnen wijzen,ik zie hem nergens,dus waar zit dat ding???

ontopic :vind het echt een bekeuring van niks,ach hebben ze weer 160 euro´s,kan balkenende die bmw lekker voltanken deze week :r
 
@Koos 'assh*le' Spee:
full
...met die zielige bekeuringen!


(leuk he, net ff gemaak :P )

--edit--
huh, vaag hij zwaait niet met het bordje :?
 
Boeven vangen doen ze niet/minder... waarom? omdat dat geld kost, krijgen dr niets voor terug, en het is eng :X
Gelukkig weten veel mensen precies hoe het allemaal werkt :? .... niet dus!

Maak een overtreding en riskeer een boete, dat is vrij simpel. Wat minder simpel is zijn de vele recherche units die zich uit de naat werken om de harde criminaliteit aan te pakken. En tja de simpele zielen merken dit niet :X

Dus denk even verder voordat je een domme uitspraak doet O-)
 
Zonde van het geld maar ik hoor op het moment en lees veel dat ze wat strenger aan het controleren zijn op onze uitlaatjes.

[me]MDevil is blij een Laser Duo Tech met E-keur te hebben, alleen neemt hij een risico door zonder DB killer te rijden.[/me]
 
Gelukkig weten veel mensen precies hoe het allemaal werkt :? .... niet dus!

Maak een overtreding en riskeer een boete, dat is vrij simpel. Wat minder simpel is zijn de vele recherche units die zich uit de naat werken om de harde criminaliteit aan te pakken. En tja de simpele zielen merken dit niet :X

Dus denk even verder voordat je een domme uitspraak doet O-)

tsja, blijft natuurlijk dat er een budget is dat vol beboet moet worden...

Als die super speurneuzen ook even naar mijn Pioneer autoradiootje zoeken,
en de Astra van mn maat,
en degene die mn collega beroofd hebben

Maar ja, das dan weer te simpel geredeneerd, toch :Z
 
Overigens 'no offence intended' tegen baksteen en panrider O-) jullie doen gewoon je werk. ;) (alleen kunnen vele mensen dat soms niet waarderen :z )
Ter informatie:

Panrider is geen politieagent. gelukkig :}
Baksteen is de motorwout. B|
 
tsja, blijft natuurlijk dat er een budget is dat vol beboet moet worden...

Als die super speurneuzen ook even naar mijn Pioneer autoradiootje zoeken,
en de Astra van mn maat,
en degene die mn collega beroofd hebben

Maar ja, das dan weer te simpel geredeneerd, toch :Z
Er worden genoeg overtredingen gemaakt dus da's geen probleem.

Wat betreft de andere genoemde misdrijven ... als er enigszins aanwijzingen voor oplossing zijn wordt er zeker hard aan gewerkt. Geloof mij maar ... de meeste politiemensen pakken liever een dader op dan dat ze een bon uitschrijven.

(Snake wordt een beetje moe van dat onnozele gezeur tegen de politie)
 
Als die super speurneuzen ook even naar mijn Pioneer autoradiootje zoeken,

Maar ja, das dan weer te simpel geredeneerd, toch :Z

Dat is toch dat radiootje dat je van die junk gekocht had voor 15 euro ? :+

Je moet is weten hoeveel radio's er opgelsagen liggen die niet terug kunnen naar de eigenaar.
Simpel omdat de iegenaar geen ID nummer van het radiootje weet.

Ja, agent het was een zwarte autoradio met een zilver knopje. Hij was uniek, ziijn er maar 50.000 van verkocht in NL. Gaat u even zoeken.
Ga ik in de kroeg effe een nieuwe kopen van een partij die over was van een vriend. :+
 
Er worden genoeg overtredingen gemaakt dus da's geen probleem.

Wat betreft de andere genoemde misdrijven ... als er enigszins aanwijzingen voor oplossing zijn wordt er zeker hard aan gewerkt. Geloof mij maar ... de meeste politiemensen pakken liever een dader op dan dat ze een bon uitschrijven.

(Snake wordt een beetje moe van dat onnozele gezeur tegen de politie)

Ik word er ook moe van dat ik deze week al twee keer heb gezien dat dat twee snorren een bon onder de ruitenwisser van een busje steken terwijl de bouwvakkers aan de achterkant het busje uitladen. OK, je mag daar niet op de stoep parkeren, maar een klein beetje begrip over en weer kan geen kwaad.

Het probleem ligt ook niet bij "de meeste politie mensen" maar bij de paar politici die de verdeling van de inzet bepalen.

onderwerp is al eerder uitvoerig behandeld.... :Z
 
(Snake wordt een beetje moe van dat onnozele gezeur tegen de politie)

Zulke topics heb ik ook. Daar reageer ik dan ook gewoon niet in of lees ze zelfs niet!

Niks onnozels aan trouwens, mensen met een andere mening dan de jouwe zijn niet automatisch onervaren, naïef, dom of onbeduidend

Uit Van Dale, woordenboek der Nederlandse taal:
on·no·zel (bn.)
1 onervaren en dus gemakkelijk te bedriegen => naïef
2 dom
3 onbeduidend
 
Zulke topics heb ik ook. Daar reageer ik dan ook gewoon niet in of lees ze zelfs niet!

Niks onnozels aan trouwens, mensen met een andere mening dan de jouwe zijn niet automatisch onervaren, naïef, dom of onbeduidend

Uit Van Dale, woordenboek der Nederlandse taal:
on·no·zel (bn.)
1 onervaren en dus gemakkelijk te bedriegen => naïef
2 dom
3 onbeduidend

Bedankt voor het zoeken in de Van Dale. Precies wat ik bedoel 'onervaren' ... dus niet weten waar je over praat. Ongeveer hetzelfde als zeiken over iets waar je weinig van af weet :X .

Maargoed ik zal niet meer reageren op dat soort 'onbeduidende' meningen. Maar blijft wel lastig hoor .... al meerdere pleisters op mn waffel/mond/bek/orale opening ..... ehm ... Van Dale }) ?
 
Wat in mijn geval?

Heb op een VFR van 1995 een vervangdemper zitten, destijds geen sprake van "E" dus die staat er niet op. Hij is niet luid alleen dieper van sound.

M.a.w. ik heb sowieso prijs omdat het niet de originele is zelfs zonder dat ze nagaan of hij te luid is. :?

Nagegaan bij de fabrikant (DAM):
-Ja we kunnen er wel een DB-killer insteken als hij te luid is.
-Hij is volgens mij niet echt te luid.
-Dat neem ik aan, is niet onze stijl, maar dat wil ik wel effe voor je nagaan als je langskomt.
-Maar dan is hij nog niet E goedgekeurd, zelfs als hij niet te luid is.
-Euh nee.
-Dus?
-Ja als je pech hebt en ze willen zelfs niet meten en ze gaan gewoon af op het feit dat er geen "E-merk" opstaat...

Leuk.

Willen ze nu dat ik voor een bijna 10 jaar oude motor (die ik dan alleen gebruik op reis) een nieuwe demper ga kopen?

Klopt hoor dat die agenten hun werk doen maar wat een beleid (of liever gebrek aan).
 
Terug
Bovenaan Onderaan