Bedankt opa

Oldbie

MF'er
27 okt 2003
96
0
Emmeloord
Vandaag een lekker stukkie wezen rijden. Reed ik op een gegeven moment op een vrij drukke weg en zie ik in de verte wat op de rijbaan liggen. De auto voor mij begon langzaam vaart te minderen en doet zijn alarmlichten aan. Ik moest uiteraard ook langzamer en de auto's achter mij ook. Opa stapt uit zijn auto, loopt naar voren en haalt wat van de weg. Hij gooit de rommel in de berm en komt op mij af.

"Er lagen wat bloempotten op de weg. Ik kan er wel overheen maar ik denk dat jij wat meer problemen had gehad. Ik heb ze even van de weg gehaald. Ik zal even aan de kant, dan kan jij lekker doorrijden" zegt hij met een grote smile.

Het waren kleine kunstof bloempotjes....op zich niet zo'n probleem, maar wat een actie van die man. Opa, bedankt :} Jij maakt het rijden leuk :)

Kicke !!
Toch nog mensen die rekening houden met de (toch wat zwakkere) motorrijders *D
Hulde aan 'opa' :} :}

:} En dan te bedenken dattie niet eens van die vroeger toen ik DKW/Velocette etc. reed verhalen had.. :} :}

Hij vergeet te zeggen dat opa vroeg...

is je onderbroek ook nat?

met een snel heen en weer flitsend tongetje uit zijn mond ;)

vies he?

Maar :} hulde!

Kijk dat is nog iemand die nadenkt.
:} :}

[me]**MIKE** die eens een keer een bankstel van de autobaan heeft getrokken om 5 uur 's nachts[/me]

Je bent natuurlijk niet verplicht om te kijken en natuurlijk maak ik niet alleen een website voor mijzelf.
Ik hoop op deze manier idd meer bezoekers te krijgen op mijn site maar doe het uit pure hobby .
Uiteindelijk ben ik een groot motorfan die ondanks dat ik al opa ben nog altijd met plezier op zijn gpx 600r rijd.
Ik hoop in ieder geval dat niemand zich stoort aan mijn commentaren.

www.kawagpx.tk

Hilbert

Laatst bewerkt:
Ik ben ooit een keer door een heel grote lege (godzijdank) doos gereden op de snelweg met een golfje uit 87.

Als ik er nu weer aan denk gaat mijn hartslag direct met een paar slagen/s omhoog.

Auto voor me ging opeens naar rechts, paar seconden later kwam ik erachter waarom. :(

Eigenlijk jammer dat een praatje er niet inzat. Sjonnie in zijn Golf achter mij stond al ongeduldig te gassen.
Ik vond het al heel wat dat opa gewoon naar mij toe liep om uit te leggen wat hij had gedaan. :)

Terug
Bovenaan Onderaan