Bedankt

Seadevil

MF'er
3 apr 2003
96
0
Leeuwarden
Ik stond gister met motorpech op het klaverbald van heerenveen :( . Ik nam de oprit, een grote plof in de uitlaat. en vervolgens liep ie van 8000 terug naar 3000 toeren en kwam amper voorruit. Dus de machine nog op de oprit stil gezet gekeken wat er aan de hand was. Hij liep op 3 ipv 4 cilinders. Allerlei dingetjes geprobeerd maar geen effect. Vervolgens en de ANWB maar gebeld :( .

Die waren er binnen het uur *D . Dus ik de motor weer starten en jawel hoor |( hij loopt als en zonnetje op 4 cilinders, niet eens een rare tik. Goed vervolgens een klein stukje verder gereden met die monteur van de anwb achter me. En jawel hoor ;( . Een plof in de uitlaat het vermogen valt weg en de motor slaat uit ;( . En dat midden op het klaverblad van Heerenveen. Die monteur kijkt er naar en komt uiteindelijk tot de conclusie dat ie h'm niet zo kan maken. Hij liep ondertussen weer op 3 cilinders. Uiteindelijk ben ik door de ANWB met motor en al naar huis gebracht. Hij staat nu bij de dealer '( . Waarschijnlijk valt het mee, vuil in de caburateurs of een vuile sproeier. We zien wel. Ben benieuwd wanneer ik weer kan :]

Maar goed in alle tijd dat ik heb moeten wachten op monteur en daarna op de 'auto-ambulance'. Zijn er toch velen van jullie gestopt om te vragen wat er was of om hulp aan te bieden :} :} :} :} . Geweldig jongens bedankt. Twee van jullie zaten zelfs in de auto en boden nog hulp aan :} :} :} :} :} :} :} . Dit geeft toch weer aan dat motorrijders een 'hechte groep' vormen


Bedankt :} :} :} :} :}
 
oooo.... dan heb ik je wel zien staan... je motor werd toen net op de
kar geladen... ik reed op blauwe gixxer voorbij...

is te hopen dat je snel weer kunt rijden... succes FE
 
Terug
Bovenaan Onderaan