Bedankt!

Rianne1977

Rookie
1 okt 2003
2
0
Lelystad
Beste forumbezoekers,

Tot mijn grote verbazing hoorde ik via via dat mijn motorongeluk dd 20 september op deze site beschreven stond, door Seanvk. Bij deze wil ik hem hartelijk bedanken voor alle hulp die dag, en natuurlijk ook al die mensen die mij beterschap wensten! Heel erg fijn om al die reacties te lezen! Van Seth (de man bij wie ik zo akelig zat te bumperen...stom stom stom...) heb ik zelfs een prachtige bos bloemen ontvangen! Het blijkt bovendien dat hij exact dezelfde motor rijdt als ik (Yamaha r6, bouwjaar 2001), alleen dan in de blauwe versie.
Inmiddels gaat het met mij een stuk beter. Ben sinds vandaag weer aan het werk. Alleen die vervelende heupwond gaat maar niet dicht! Ik zou 11-18 oktober een opleiding tot skilerares volgen in Oostenrijk, maar dat zal nu waarschijnlijk niet meer doorgaan... Maar volgend jaar krijg ik nog een kans, en dan ben ik wél in topconditie!
Wat betreft mijn motor; die ligt nog op de IC. Wacht het schaderapport nog in spanning af. Het geval is namelijk dat ik niet all risk verzekerd ben, en aangezien het ongeluk mijn eigen stomme fout was.... Jullie weten wat dat betekent. Hoop op het beste, want ik kan niet wachten om weer op die prachtige motor te stappen!!!
 
Succes en sterkte met de genezing en ik hoop dat het nog enigsinds meevalt met de schade!

dat je weer gauw kan :]
 
Graag gedaan

Edit: en natuurlijk sterkte met je verdere herstel
 
Laatst bewerkt:
Beste forumbezoekers,

Tot mijn grote verbazing hoorde ik via via dat mijn motorongeluk dd 20 september op deze site beschreven stond, door Seanvk. Bij deze wil ik hem hartelijk bedanken voor alle hulp die dag, en natuurlijk ook al die mensen die mij beterschap wensten! Heel erg fijn om al die reacties te lezen! Van Seth (de man bij wie ik zo akelig zat te bumperen...stom stom stom...) heb ik zelfs een prachtige bos bloemen ontvangen! Het blijkt bovendien dat hij exact dezelfde motor rijdt als ik (Yamaha r6, bouwjaar 2001), alleen dan in de blauwe versie.
Inmiddels gaat het met mij een stuk beter. Ben sinds vandaag weer aan het werk. Alleen die vervelende heupwond gaat maar niet dicht! Ik zou 11-18 oktober een opleiding tot skilerares volgen in Oostenrijk, maar dat zal nu waarschijnlijk niet meer doorgaan... Maar volgend jaar krijg ik nog een kans, en dan ben ik wél in topconditie!
Wat betreft mijn motor; die ligt nog op de IC. Wacht het schaderapport nog in spanning af. Het geval is namelijk dat ik niet all risk verzekerd ben, en aangezien het ongeluk mijn eigen stomme fout was.... Jullie weten wat dat betekent. Hoop op het beste, want ik kan niet wachten om weer op die prachtige motor te stappen!!!

Toppie dat het weer stukken beter met je gaat!
Hoop dat je heupwond snel zal genezen en dat je volgend jaar je skilerares opleiding kunt volgen en weer motor kunt gaan rijden.
 
Leuk van je te horen, succes met je heup en je schade verder. Gratis skiles volgend jaar voor alle mensen die gereageerd hebben in het topic over je valpartij???
 
Ach, iedere motorrijder maakt wel es een fout. De meesten hebben hun eigen lijstje met stupidities... Nah ja, blij te horen dat het beter met je gaat. En hopelijk vallen de kosten nog een bietje mee ...

Groetjes en sterkte!
 
Beste forumbezoekers,

Ben sinds vandaag weer aan het werk. Alleen die vervelende heupwond gaat maar niet dicht! Ik zou 11-18 oktober een opleiding tot skilerares volgen in Oostenrijk, maar dat zal nu waarschijnlijk niet meer doorgaan... Maar volgend jaar krijg ik nog een kans, en dan ben ik wél in topconditie!

Beterschap en sterkte met de genezing om maar mee te beginnen.....
Over die opleiding voor skileraar... Er zijn veel meer mogelijkheden per jaar om deze diploma's binnen te halen (heb zelf LSL2). Ik weet niet hoelang het gaat duren voordat je weer in conditie bent, maar in december starten ook verschillende opleidingen op verschillende niveau's. Het is zelfs mogelijk om het in de zomer te halen op de gladsjer |( . Hoop dat je snel weer op je bike kan en zeker weer snel op de latten... }) Ik ben er beide aan verslaafd.... :9

Vandaar mijn naam Snow *D
 
Ben blij dat het goed met je gaat. Veel succes met de rest van het herstellen.
 
Leuk dat je ons even laat weten hoe het met je is. Veel succes met het verdere herstel en het opknappen van je motor. :)
 
Ik kon niet reageren op de beschrijving eerder,dit door drukte en weinig tijd voor mf helaas ;(

Maar dan nu.Erg veel beterschap gewenst en pas op met zo'n heupwond die gaan idd erg slecht dicht ik ken het het zuigt echt wel.Ik hoop dat je je ski avontuur toch snel zal beleven en dat je motortje een beetje te redden valt.
Anders kunnen we bij mf alijd nog eens kijken of we knutselaars hebben die met plamuur overweg kunnen en een spuitbus :D

Maar goed vanaf hier veel sterkte gewenst

Arno
 
Terug
Bovenaan Onderaan