Bedreigd op Zwarte Cross

Iedereen wil meer blauw op straat maar ze gaan alleen maar ongein uithalen. Zoals eerder gezegt van die agent die met z'n scootertje over het voetpad rijd. Voor mijn brommertje (honda mb5-je) hadden ze afgelopen februari 3 man nodig om 'm op de rollerbank te zetten, maarja zo pakken ze wel lekker wat inkomsten, hoppa 270 euro omdat ie harder als 80 zou kunnen. Daarna durfde ze nog te zeggen dat ze maar met de rollerbank waren gaan klooien omdat ze zich verveelde ...

Dan ga je je toch sterk afvragen wat nou hun prioriteiten zijn...
 
Wat een kut streek.

Maar deden die jongens die bij je zus waren niks :?

Tegen 12 man redt je het niet maar je moet maar zo denken een of twee van die gasten gaan met je mee naar het ziekenhuis :)

En het kenteken niet onthouden of opgeschreven :?
 
Iedereen wil meer blauw op straat maar ze gaan alleen maar ongein uithalen. Zoals eerder gezegt van die agent die met z'n scootertje over het voetpad rijd. Voor mijn brommertje (honda mb5-je) hadden ze afgelopen februari 3 man nodig om 'm op de rollerbank te zetten, maarja zo pakken ze wel lekker wat inkomsten, hoppa 270 euro omdat ie harder als 80 zou kunnen. Daarna durfde ze nog te zeggen dat ze maar met de rollerbank waren gaan klooien omdat ze zich verveelde ...

Dan ga je je toch sterk afvragen wat nou hun prioriteiten zijn...

Prioriteiten... Als jij als prioriteit had gehad dat je brommer reed zoals het hoort, had je ze kunnen uitlachen om de tijd die ze nodig hadden om je brommertje op de rollenbank te krijgen ipv met samengeknepen billetjes ernaast staan en een bon krijgen. Makkelijk over een ander klagen als je niet over je eigen zaakjes hoeft na te denken :z

Liever dat ze een brommertje van de weg halen als dat ze met een radar motoren staan te flitsen trouwens, dus deze prioriteiten waren goed gekozen, vind ik }) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan