Bedreigd op Zwarte Cross

Ik alleen maar een positieve sfeer gezien op de zwarte cross. Ik denk eigenlijk ook dat ze niet op de zwarte cross zelf waren.

Echt klote. Jammer dat wij daar niet net met onze groep waren. Man of 10 maakt wel wat indruk denk ik zo.

Castreren!
 
Mijn zusje heeft geprobeert aangifte te doen vandaag. Jezs wat hebben wij een effectief politieapparaat. Ze belde naar dat landelijke 0900 nr. Vervolgens wordt ze door verbonden naar politiebureau Zelhem. Daar blijkt dat er al zeven van dezelfde gevallen bekend zijn. De politie in Zelhem adviseerd om aangifte te doen in eigen woonplaats. Zo gezegd, zo gedaan denk je dan. Guess again.

Op het politiebureau in Roden (Dr) was het rustig, toch hadden onze dienders het te druk om de aangifte aan te nemen. Ze moest maar een afspraak maken, eerst volgende beschikbare moment....volgende week vrijdag! Dat zijn gewoon 11 dagen! Hebben ze het soms te druk met met het afgekondigde terreur alarm en proberen ze uit te zoeken wat ze nu eigenlijk moeten doen?!
Peter R, de Vries opbellen.

Allemachtig, als ik vijf kilometer te hard rij dan is het lijden en last, maar als iemand afgeperst wordt: mwoa, misschien hebben we volgende week wel ff tijd tussen het volstoppen van mijn mond met donut en het vakkundig schoonpulken van mijn gehoorschelpen.

Ik schijt op de kutpolitie, wat een stel kneuzen zeg!
Peter R. de Vries belle.
 
Dat is niet alleen een bedreiging maar een ordinaire roofoverval of zie ik dat verkeerd B|
En dan waren er al 7 van dat soort gevallen bekend bij de Zelhemse politie....tttsss, je zou dan zeker verwachten dat je daar aangifte kan doen i.v.m. een onderzoek, iemand moet iets gezien hebben!!

Veel sterkte aan je zusje...

hmm afpersing, intimidatie, diefstal, roof en er waren al meer gevallen dus criminele organisatie ;) . Is geen geintje meer maar misdadig.

Ik hoop dat ze gepakt worden, en een poosje mogen zitten, geen taakstraf voor dit soort lafbekken.
 
Mijn zusje heeft geprobeert aangifte te doen vandaag. Jezs wat hebben wij een effectief politieapparaat. Ze belde naar dat landelijke 0900 nr. Vervolgens wordt ze door verbonden naar politiebureau Zelhem. Daar blijkt dat er al zeven van dezelfde gevallen bekend zijn. De politie in Zelhem adviseerd om aangifte te doen in eigen woonplaats. Zo gezegd, zo gedaan denk je dan. Guess again.

Op het politiebureau in Roden (Dr) was het rustig, toch hadden onze dienders het te druk om de aangifte aan te nemen. Ze moest maar een afspraak maken, eerst volgende beschikbare moment....volgende week vrijdag! Dat zijn gewoon 11 dagen! Hebben ze het soms te druk met met het afgekondigde terreur alarm en proberen ze uit te zoeken wat ze nu eigenlijk moeten doen?!

Allemachtig, als ik vijf kilometer te hard rij dan is het lijden en last, maar als iemand afgeperst wordt: mwoa, misschien hebben we volgende week wel ff tijd tussen het volstoppen van mijn mond met donut en het vakkundig schoonpulken van mijn gehoorschelpen.

Ik schijt op de kutpolitie, wat een stel kneuzen zeg!

Voor de 20.000ste keer. flitsridders zijn geen agenten/politie dus VERGELIJK die 2 dan niet met elkaar.

[me]Flagg weet het zeker, ze willen het gewoon niet horen.
[/me]


Nederlanders zijn alleen gelukkig als ze kunnen klagen over al het vreselijke onrecht dat ze aangedaan wordt. Bel Amnesty maar.
 
hebben ze niet een kenteken onthouden, dan kan je die gasten zo opzoeken.
Schijnt dat je toch aan de gegevens kan komen aan de hand van de kentekenplaten.
En dan zorgen dat je in ieder geval een paar van die gasten terug kan pakken.

succes er mee(al hoef je blijkbaar op de politie niet te rekenen)
 
Voor de 20.000ste keer. flitsridders zijn geen agenten/politie dus VERGELIJK die 2 dan niet met elkaar.

[me]Flagg weet het zeker, ze willen het gewoon niet horen.
[/me]


Nederlanders zijn alleen gelukkig als ze kunnen klagen over al het vreselijke onrecht dat ze aangedaan wordt. Bel Amnesty maar.

Waarom hebben ze dan altijd een bordje: STOP - Politie?

Hey en trouwens by the way: Fuck you met je gezeik!
 
Laatst bewerkt:
Sprakeloos...

Niet over het ongeval, maar over het acteren van de politie. Sjonge jonge :X


Voor de 20.000ste keer. flitsridders zijn geen agenten/politie dus VERGELIJK die 2 dan niet met elkaar.

[me]Flagg weet het zeker, ze willen het gewoon niet horen.
[/me]


Nederlanders zijn alleen gelukkig als ze kunnen klagen over al het vreselijke onrecht dat ze aangedaan wordt. Bel Amnesty maar.


Ze vallen wel onder politie of dienaren in blauw. In beide gevallen zijn het niet de politie mensen van vroeger. Punt, discussie gesloten voor wat betreft die achterlijke blauwen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor de 20.000ste keer. flitsridders zijn geen agenten/politie dus VERGELIJK die 2 dan niet met elkaar.

[me]Flagg weet het zeker, ze willen het gewoon niet horen.
[/me]


Nederlanders zijn alleen gelukkig als ze kunnen klagen over al het vreselijke onrecht dat ze aangedaan wordt. Bel Amnesty maar.


Ja ... lekker boeie of die gasten nou het zelfde zijn of niet ... ze rijden hebben allemaal een pet en wij betalen ze (voor niks)! B|

En geen wonder dat je hier ff wat over kwijt wil, jij zou ook niet staan te lache! :r
 
Ik word hier echt goed kwaad van, heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt, je voelt je totaal machteloos, en zo ONTZETTEND KWAAD.

Veel sterkte ermee, en ik hoop dat die gasten een keer een verkeerd persoon tegen het lijf aan lopen.
 
Heej hallo allemaal!
Ik ben dus het zusje van Error de jongen die het topic postte! Ik vind het echt supercool dat jullie allemaal zo reageren (op 1 enkele reactie na dan). Het waren wel bezoekers van de Zwarte Cross. Ze hadden bijna allemaal een Jovink shirt aan, en ze waren goed beschonken! En ze waren lopend dus kentekens opnemen ging ook niet echt werken! Maar goed op dat moment was ik erg bang en de anderen in de auto met mij. En ik heb er op dat moment ook niet aan gedacht om ook maar iets te onthouden, het enige wat we wilden was.... WEGWEZEN!!!
Maar al met al gaan we toch volgend jaar weer! Dit was een vervelde ervaring maar de dag was verder helemaal perfect!!
Thanx!
 
Heej hallo allemaal!
Ik ben dus het zusje van Error de jongen die het topic postte! Ik vind het echt supercool dat jullie allemaal zo reageren (op 1 enkele reactie na dan). Het waren wel bezoekers van de Zwarte Cross. Ze hadden bijna allemaal een Jovink shirt aan, en ze waren goed beschonken! En ze waren lopend dus kentekens opnemen ging ook niet echt werken! Maar goed op dat moment was ik erg bang en de anderen in de auto met mij. En ik heb er op dat moment ook niet aan gedacht om ook maar iets te onthouden, het enige wat we wilden was.... WEGWEZEN!!!
Maar al met al gaan we toch volgend jaar weer! Dit was een vervelde ervaring maar de dag was verder helemaal perfect!!
Thanx!

vervelend voorval idd.
positief dat je je dag niet hebt laten verpesten. en gelijk heb je.
ik hoop dat ze de daders ooit nog te pakken krijgen (al is het pas volgend jaar) al heb ik er een hard hoofd in.
 
Klote lui, ik had echt over ze heen gereden als ik mn sleutels terug had...
eens kijken of de politie dan wel tijd heeft.
 
Mijn zusje heeft geprobeerd aangifte te doen vandaag. Jezs wat hebben wij een effectief politieapparaat. Ze belde naar dat landelijke 0900 nr. Vervolgens wordt ze door verbonden naar politiebureau Zelhem. Daar blijkt dat er al zeven van dezelfde gevallen bekend zijn. De politie in Zelhem adviseerd om aangifte te doen in eigen woonplaats. Zo gezegd, zo gedaan denk je dan. Guess again.

Op het politiebureau in Roden (Dr) was het rustig, toch hadden onze dienders het te druk om de aangifte aan te nemen. Ze moest maar een afspraak maken, eerst volgende beschikbare moment....volgende week vrijdag! Dat zijn gewoon 11 dagen! Hebben ze het soms te druk met met het afgekondigde terreur alarm en proberen ze uit te zoeken wat ze nu eigenlijk moeten doen?!

Allemachtig, als ik vijf kilometer te hard rij dan is het lijden en last, maar als iemand afgeperst wordt: mwoa, misschien hebben we volgende week wel ff tijd tussen het volstoppen van mijn mond met donut en het vakkundig schoonpulken van mijn gehoorschelpen.

Ik schijt op de kutpolitie, wat een stel kneuzen zeg!

Wen d'r maar aan....is een soort landelijke beweging om mensen op afspraak aangifte te komen laten doen, alles in het kader van efficient werken enzo.
Als je t daar niet mee eens ben, reageer dat dan af op de beleidsmensen/politiek niet op de uitvoerenden op de werkvloer.
Betaal ook iets meer belasting zodat er idd meer politiemensen kunnen komen om bv aangifte's direct op te nemen. Dit jaar zullen er waarschijnlijk juist minder (uitvoerenden) politiemensen zijn ipv meer.

En ja, ik ben ook van mening dat ze voor zoiets een gaatje in de drukke agenda hadden moeten maken :X


Overigens vreemd dat er inmiddels meer gereageerd word op de politie dan op de eikels waar t mee begon en die daar op schandalige manier iemand afpersen :? :?
 
Wen d'r maar aan....is een soort landelijke beweging om mensen op afspraak aangifte te komen laten doen, alles in het kader van efficient werken enzo.
Als je t daar niet mee eens ben, reageer dat dan af op de beleidsmensen/politiek niet op de uitvoerenden op de werkvloer.
Betaal ook iets meer belasting zodat er idd meer politiemensen kunnen komen om bv aangifte's direct op te nemen. Dit jaar zullen er waarschijnlijk juist minder (uitvoerenden) politiemensen zijn ipv meer.

En ja, ik ben ook van mening dat ze voor zoiets een gaatje in de drukke agenda hadden moeten maken :X


Overigens vreemd dat er inmiddels meer gereageerd word op de politie dan op de eikels waar t mee begon en die daar op schandalige manier iemand afpersen :? :?


Sorry Baksteen, maar je bent een beetje naief.
Als we meer belasting betalen komen er waarschijnlijk alleen meer flitskasten, undercover politie voor verkeershandhaving ect, brengt tenslotte geld op.

Er wordt ook gereageerd op de daders, en dat zijn klootzakken, maar de politie die je een week laat wachten zijn minstens zo erg.

En meer mensen om aangifte op te nemen, yep, haal er een paar van de verkeerscontrole af, heb namelijk niet echt de indruk dat het daar ook minder wordt.

Maar dat laatste zullen heus beleidmakers zijn, maar helaas klagen ook mijn klanten tegen mij, en niet tegen me baas.
Maar als ik weer tegen me baas klaag, gaat die echt wel luisteren.
Dus als de politie eens zou laten blijken wat ze er zelf van vinden.
Leuk hoor, beleid uitvoeren waar je niet achterstaat :r
 
Sorry Baksteen, maar je bent een beetje naief.
Als we meer belasting betalen komen er waarschijnlijk alleen meer flitskasten, undercover politie voor verkeershandhaving ect, brengt tenslotte geld op.

Er wordt ook gereageerd op de daders, en dat zijn klootzakken, maar de politie die je een week laat wachten zijn minstens zo erg.

En meer mensen om aangifte op te nemen, yep, haal er een paar van de verkeerscontrole af, heb namelijk niet echt de indruk dat het daar ook minder wordt.

Maar dat laatste zullen heus beleidmakers zijn, maar helaas klagen ook mijn klanten tegen mij, en niet tegen me baas.
Maar als ik weer tegen me baas klaag, gaat die echt wel luisteren.
Dus als de politie eens zou laten blijken wat ze er zelf van vinden.
Leuk hoor, beleid uitvoeren waar je niet achterstaat :r

Helaas snap ook jij de verschillen in politieland nog steeds niet, zeker die laatste zin is een "belediging" aan het verkeerde adres, maar misschien is die (helaas) wel begrijpelijk voor iemand die van buitenaf oordeeld ;)

Maar dit gaat weer "een bepaalde kant" op...en die tijd om daarin mee te gaan heb ik inmiddels wel gehad O-)
 
Betaal ook iets meer belasting zodat er idd meer politiemensen kunnen komen om bv aangifte's direct op te nemen. Dit jaar zullen er waarschijnlijk juist minder (uitvoerenden) politiemensen zijn ipv meer.

Nog meer belasting :?

Heb wel eens aangifte gedaan van diefstal en als je dan ziet hoe de gemiddelde diender de aangifte tikt... Jawel , echt met twee vingers in het tempo van bejaarde voetballers :o

Gewoon een typediploma. Gaan die aangiftes veeeeel sneller :+

Maar alle gekheid;Baksteen heeft gelijk ;) .
Die randdebielen die "gewoon" een beroving plegen en waarschijnlijk onder het mom van een geintje (maar wel met 10 man!) :r :r :(


 
:^

Heb het zelf een keer hier in de straat gehad met een stel M*r*k*n*n (stuk of 5), vonden dat ik ze geen voorrang had verleend, (hadden ze ook niet). 2 fietsen voor mijn auto geparkeerd, en een begint tegen mijn raam te slaan. Ik laat mijn auto niet slopen, maar uitstappen leek me ook een bijzonder slechte optie. 1 over, volgas en voorruit. Net op tijd hebben ze d'r fietsen weg kunnen trekken.

Ben geen miet, maar was op dat moment ECHT bang.

Hahaha! Weet dat nog goed, een keer in Leiden, afgelopen jaar. Een stel van die kl*te-hang-surinamers (no offence, heb niks tegen surinamers in het algemeen!) gooiden wat tegen mn auto toen ik 's avonds laat langs ze reed over een grote weg.
Klonk nogal hard, dus ik dacht aan een steen oid. Maar voordat ik de schade ging bekijken eerst met behulp van de handrem rechtslinksomkeert gemaakt en als een dolle achter ze aan gereden. Als die niet alles hebben laten lopen weet ik het niet meer! Wat gingen die ervandoor zeg! Ze hadden vast niet verwacht dat ik terug zou komen.. :P





Bij nadere inspectie bleek het waarschijnlijk een sinaasappel geweest te zijn ofzo, 't was wel goor iig :r
 
Heej hallo allemaal!
Ik ben dus het zusje van Error de jongen die het topic postte! Ik vind het echt supercool dat jullie allemaal zo reageren (op 1 enkele reactie na dan). Het waren wel bezoekers van de Zwarte Cross. Ze hadden bijna allemaal een Jovink shirt aan, en ze waren goed beschonken! En ze waren lopend dus kentekens opnemen ging ook niet echt werken! Maar goed op dat moment was ik erg bang en de anderen in de auto met mij. En ik heb er op dat moment ook niet aan gedacht om ook maar iets te onthouden, het enige wat we wilden was.... WEGWEZEN!!!
Maar al met al gaan we toch volgend jaar weer! Dit was een vervelde ervaring maar de dag was verder helemaal perfect!!
Thanx!

Piccie!!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan