Bedreigd op Zwarte Cross

The wild east.

Zullen wel weer westerlingen op doorreis zijn geweest :(

:^

Zelf ook nog geouwehoer gehad met een stel debielen uit Tilburg. Maar ja, wij stonden met zijn 2en, en zij met iets van 10 man of zo. Toch weer jammer.

Lullig dat er niemand in de buurt was Ellepel. Als wij met onze groep dit gezien hadden was het niet best geweest voor die homo's.
 
:^

Zelf ook nog geouwehoer gehad met een stel debielen uit Tilburg. Maar ja, wij stonden met zijn 2en, en zij met iets van 10 man of zo. Toch weer jammer.

Lullig dat er niemand in de buurt was Ellepel. Als wij met onze groep dit gezien hadden was het niet best geweest voor die homo's.



:^

het zijn meestal geen mensen uit het oosten die dit soort kutgein uithalen
 
ja inderdaad het is heel erg klote dat je dan maar met z'n 2en of met z'n 4en bent. dan kan je gewoon nie zoveel beginnen. er was inderdaad niemand in de buurt. :? Maar goed het is niet anders. ik had inderdaad gehoopt dat er wat stoere kerels MET verstand in de buurt waren geweest. die ze ff goed te pakken hadden gehad maar goed ook dat is niet gebeurd jammer genoeg. en omdat ik pas vrijdag aangifte kan doen bij de politie in Roden (DR) kan de politie in Halle er ook niets meer aan doen! Tsss Goed geregeld allemaal :S
 
ja inderdaad het is heel erg klote dat je dan maar met z'n 2en of met z'n 4en bent. dan kan je gewoon nie zoveel beginnen. er was inderdaad niemand in de buurt. :? Maar goed het is niet anders. ik had inderdaad gehoopt dat er wat stoere kerels MET verstand in de buurt waren geweest. die ze ff goed te pakken hadden gehad maar goed ook dat is niet gebeurd jammer genoeg. en omdat ik pas vrijdag aangifte kan doen bij de politie in Roden (DR) kan de politie in Halle er ook niets meer aan doen! Tsss Goed geregeld allemaal :S


Waarom heb je niet meteen aangifte gedaan in Halle :?
 
Ja dat vind ik zelf ook een beetje stom van ons :? we wilden zo snel mogelijk naar huis, en hebben eigenlijk niet eens nagedacht om naar de politie te gaan:| ik weet het...Heel stom
 
Ja dat vind ik zelf ook een beetje stom van ons :? we wilden zo snel mogelijk naar huis, en hebben eigenlijk niet eens nagedacht om naar de politie te gaan:| ik weet het...Heel stom
Is niet stom, je was gewoon blij dat je kon gaan........................
 
Wen d'r maar aan....is een soort landelijke beweging om mensen op afspraak aangifte te komen laten doen, alles in het kader van efficient werken enzo.
Als je t daar niet mee eens ben, reageer dat dan af op de beleidsmensen/politiek niet op de uitvoerenden op de werkvloer.
Betaal ook iets meer belasting zodat er idd meer politiemensen kunnen komen om bv aangifte's direct op te nemen. Dit jaar zullen er waarschijnlijk juist minder (uitvoerenden) politiemensen zijn ipv meer.

Nog meer belastingen ??? dan kunnen we straks helemaal niet meer op de weg rijden waar gaat al dat geld van die flitsridders naartoe dan ??

De politie is toch een dienstverlenende organisatie ipv van een winstgevend bedrijf ?

de Criminelen hadden toch ook geen afspraak gemaakt voor de beroving,

en dan het gek vinden dat mensen voor eigen rechter gaan spelen,
 
even een tip: op www.voederbietels.nl kun je op het forum misschien een verslagje tikken van hetgeen er gebeurt is. Misschien met een duidelijke beschrijving van de mensen erbij. Als ze te voet waren kwamen ze hoogstwaarschijnlijk uit de buurt en wellicht kent iemand ze.

Er waren dus nog 7 soortgelijke meldingen geweest bij de politie. Dan moeten er natuurlijk mensen zijn die het gezien hebben en wellicht lezen zij het op het forum en kunnen ze annoniem reageren.....

Als je dan weet wie het zijn, doe je een oproep op MF en dan komen er wel mensen die even metje meegaan om verhaal te halen. Count me in...... })

Succes ermee
 
Nog meer belastingen ??? dan kunnen we straks helemaal niet meer op de weg rijden waar gaat al dat geld van die flitsridders naartoe dan ??

De politie is toch een dienstverlenende organisatie ipv van een winstgevend bedrijf ?

de Criminelen hadden toch ook geen afspraak gemaakt voor de beroving,

en dan het gek vinden dat mensen voor eigen rechter gaan spelen,

Zucht...dat was meer als "bij wijze van spreke" bedoeld, sommigen snappen dat |( |(
Voor de rest denk ik dat even nadenken misschien tot betere inzichten leidt, dus rest is voor mij nl niet de meoite waard op op te reageren. :X
 
Zucht...dat was meer als "bij wijze van spreke" bedoeld, sommigen snappen dat |( |(
Voor de rest denk ik dat even nadenken misschien tot betere inzichten leidt, dus rest is voor mij nl niet de meoite waard op op te reageren. :X
Aangezien mijn Muisje ook met justitie heeft te maken(ze zit nog steeds vast :P :9 ) kan ik jou standpunt ook wel begrijpen, maar ook de 'kortzichtige' mening van anderen.
We willen als er iets gebeuren moet, meteen zien gebeuren, en klagen erover alsdat niet meteen gebeurd. Zo is.was mijn mening ook, maar ik zie ook de andere kant van 'de medaile' nu. En het klopt ook. met meer geld kan je meer doen, maar ik denk niet dat dat ligt aan meer belasting te gaan betalen, maar aan efficiënter er mee omgaan door de regering.
Justitie heeft het niet gemakkelijk zo(en meerder instanties ook)


getekend:

JJ de Rat, justitievriend :P :9
 
Laatst bewerkt:
Aangezien mijn Muisje ook met justitie heeft te maken(ze zit nog steeds vast :P :9 ) kan ik jou standpunt ook wel begrijpen, maar ook de 'kortzichtige' mening van anderen.
We willen als er iets gebeuren moet, meteen zien gebeuren, en klagen erover alsdat niet meteen gebeurd. Zo is.was mijn mening ook, maar ik zie ook de andere kant van 'de medaile' nu. En het klopt ook. met meer geld kan je meer doen, maar ik denk niet dat dat ligt aan meer belasting te gaan betalen, maar aan efficiënter er mee omgaan door de regering.
Justitie heeft het niet gemakkelijk zo(en meerder instanties ook)


getekend:

JJ de Rat, justitievriend :P :9
Figures... B|



:P
 
|( t nut ervan is dat er maar politieagenten op straat lopen naar dat er aangifte's/meldingen zijn. Als iedereen maar nergens meer aangifte van doet komen er dus steeds minder politieagenten op straat, en dan heb ik t idd over politieagenten die optreden tegen het soort dingen waarover dit topic gaat.
Ook bij de politie draait alles om cijfertjes.....als in een wijk veel aangifte's liggen zal er meer politietoezicht komen. Laat je alles maar gaan dan moet je er ook zelf maar oplossen als het mis gaat. En dat klint wel leuk....maar geld dan ook voor je buurvrouw, je zus, je bejaarde opa, je kinderen enzenz.....

Bovendien worden dit soort dingen echt wel opgepakt, zeker in die omgeving waar dat soort zaken niet alleen voor het slachtoffer bijzonder en schokkend zijn.
Zeker als er idd 7 van dit soort dingen zijn gebeurt word er echt wel aan gewerkt!!!

Jammer dat er weer zoveel mensen zijn die geen kennis hebben van hoe het werkt bij de politie, maar er wel graag een mening over rondbazuinen :Z

ik weet ook wel dat niet alles bij de politie perfect loopt en dat geef ik ook toe, iedere keer als er iets ter sprake word gebrachtwat niet goed gaat, maar nu is er wel weer erg veel stemmingmakerij

Back ON-topic ;)


Het moet niet gekker worden...ga leuk naar de zwarte cross overkomt je zoiets.
Heel stoer om met 12 man op 2 vrouwen af te stappen. Ze vinden zichzelf zeker echte kerels |( jezelf vol laten lopen en vervolgens je gedragen als een stel eikels.... gatver.


Baksteen....
Ik ben het met je eens als niemand meer aangifte doet, het blauw niet meer zo veel gezien word op straat.... maar ook al doet men wel aangifte kan het soms ook een raar bijsmaakje krijgen.
Zo hebben wij hier een punt waar heel veel scooterkiddies bij elkaar komen.
Oke... ze maken er een puinzooi van maar ze blijven tenminste op 1 punt hangen.
Nu komt het.... vorige week ( ze hangen samen op een grote parkeerplaats voor een supermarkt ) loop ik naar de supermarkt... en zie daar een agent op een scootertje rijden ( type... opgepomt, zie je mij rijden met grote zwarte zonnebril) dus ik zeg nog tegen mijn vriend... heee oom agent op een scooter.. nieuwe formule. Het zag er komisch uit....
Oom agent vond het kennelijk nodig om over het voetpad heen te rijden... niet een stukje.. nee het gehele voetpad... en er liepen toch genoeg mensen.
Zo kwam hij ook onze richting op.... reed mij tegemoet en bleef stug rijden... Sorry maar ik ga dan echt niet opzij....
Vervolgens spreek ik ook agent netjes aan op het feit dat hij naar mijn idee op de weg moet rijden en niet op het voetpad. Ik krijg me daar een grote bek van die kerel.... hij mocht overal rijden.... hij hoefde zich niet aan de regels te houden... moest me grote bek houden en opzij gaan.
Ik moest van binnen wel lachen en bleef netjes.... ik vroeg hem of agenten in het algemeen de regels zomaar aan de laars mogen lappen.... dit geldt toch alleen voor dringende situaties ? Een normaal antwoord voor de kerel zat er dus echt niet in....

Het blijkt wel dat er genoeg mensen aangifte hebben gedaan wegens overlast van die scooterkiddies.... en ik vind het dan ook een goede zaak dat er zo nu en dan ff blauw komt om een oogje in het zeil te houden.... maar mogen jullie dan zomaar alles ??

Sorry... moest er ff uit... nu weer on topic.
 
Het moet niet gekker worden...ga leuk naar de zwarte cross overkomt je zoiets.
Heel stoer om met 12 man op 2 vrouwen af te stappen. Ze vinden zichzelf zeker echte kerels |( jezelf vol laten lopen en vervolgens je gedragen als een stel eikels.... gatver.


Baksteen....
Ik ben het met je eens als niemand meer aangifte doet, het blauw niet meer zo veel gezien word op straat.... maar ook al doet men wel aangifte kan het soms ook een raar bijsmaakje krijgen.
Zo hebben wij hier een punt waar heel veel scooterkiddies bij elkaar komen.
Oke... ze maken er een puinzooi van maar ze blijven tenminste op 1 punt hangen.
Nu komt het.... vorige week ( ze hangen samen op een grote parkeerplaats voor een supermarkt ) loop ik naar de supermarkt... en zie daar een agent op een scootertje rijden ( type... opgepomt, zie je mij rijden met grote zwarte zonnebril) dus ik zeg nog tegen mijn vriend... heee oom agent op een scooter.. nieuwe formule. Het zag er komisch uit....
Oom agent vond het kennelijk nodig om over het voetpad heen te rijden... niet een stukje.. nee het gehele voetpad... en er liepen toch genoeg mensen.
Zo kwam hij ook onze richting op.... reed mij tegemoet en bleef stug rijden... Sorry maar ik ga dan echt niet opzij....
Vervolgens spreek ik ook agent netjes aan op het feit dat hij naar mijn idee op de weg moet rijden en niet op het voetpad. Ik krijg me daar een grote bek van die kerel.... hij mocht overal rijden.... hij hoefde zich niet aan de regels te houden... moest me grote bek houden en opzij gaan.
Ik moest van binnen wel lachen en bleef netjes.... ik vroeg hem of agenten in het algemeen de regels zomaar aan de laars mogen lappen.... dit geldt toch alleen voor dringende situaties ? Een normaal antwoord voor de kerel zat er dus echt niet in....

Het blijkt wel dat er genoeg mensen aangifte hebben gedaan wegens overlast van die scooterkiddies.... en ik vind het dan ook een goede zaak dat er zo nu en dan ff blauw komt om een oogje in het zeil te houden.... maar mogen jullie dan zomaar alles ??

Sorry... moest er ff uit... nu weer on topic.


Wat een gezeik over scooter kiddies


:+
 
oom agent waart zich wel daar iets van te zeggen, veel te bang dat ze zelf een klap veur de bek krijgen............

ze zijn tenslotte in het blauw gegaan "om lekker met mensen om te gaan en veel te sporten", niet om jou te helpen, behalve dan van de regen in de drup......
 
Jeusus wat een klote ervaring voor je, ik was er op zondag en ging zo'n beetje om 7 uur naar huis, maar je ziet dan een hoop bezopen eikels/kneuzen rond lopen met een grote bek en domme acties achter het stuur :r ze mogen van mij dood inmekaar zakken.
 
Tja,

Helaas gebeurt dit vaker, een vriend van mij was op bezoek geweest bij zijn moeder, toen hij bij de auto aankwam met zijn kind op zijn arm en zijn vrouw aan zijn zijde, stonden daar 5 jongens die zgn. op zijn auto gepast hadden, en daar 100 euro voor wilden hebben(valt een beetje onder dezelfde noemer als betalen voor doorrijden), echt heel brutaal, helaas voor deze jongens was dit niet de juiste persoon om dit bij te proberen, om een lang verhaal heel kort te maken, heeft hij zijn dochter en vrouw weg gebracht terug gebracht naar zijn moeder, en ondertussen even een andere vriend gebelt.

Toen is het even opgelost :} , tot slot mag hij nu nog alsnog betalen omdat er 3 aanklachten tegen hem zijn ingediend wegens mishandeling en ziekenhuis kosten e.d.

Mijn vraag aan hem was, of hij niet bang is dat ze hem nog een keer opwachten, maar hij weigert te buigen voor dit soort praktijken.

Ik weet dat je geen eigen rechter mag spelen, maar de politie is nu niet echt ondernemend tegenwoordig, het verhaal van zijn kant mocht hij doen, maar de conclusie was dat je geen eigen rechter mag spelen.

Hoe zit het met bedreiging van jezelf, vrouw en dochter??????, mag dit wel?
 
Baksteen....
Ik ben het met je eens als niemand meer aangifte doet, het blauw niet meer zo veel gezien word op straat.... maar ook al doet men wel aangifte kan het soms ook een raar bijsmaakje krijgen.
Zo hebben wij hier een punt waar heel veel scooterkiddies bij elkaar komen.
Oke... ze maken er een puinzooi van maar ze blijven tenminste op 1 punt hangen.
Nu komt het.... vorige week ( ze hangen samen op een grote parkeerplaats voor een supermarkt ) loop ik naar de supermarkt... en zie daar een agent op een scootertje rijden ( type... opgepomt, zie je mij rijden met grote zwarte zonnebril) dus ik zeg nog tegen mijn vriend... heee oom agent op een scooter.. nieuwe formule. Het zag er komisch uit....
Oom agent vond het kennelijk nodig om over het voetpad heen te rijden... niet een stukje.. nee het gehele voetpad... en er liepen toch genoeg mensen.
Zo kwam hij ook onze richting op.... reed mij tegemoet en bleef stug rijden... Sorry maar ik ga dan echt niet opzij....
Vervolgens spreek ik ook agent netjes aan op het feit dat hij naar mijn idee op de weg moet rijden en niet op het voetpad. Ik krijg me daar een grote bek van die kerel.... hij mocht overal rijden.... hij hoefde zich niet aan de regels te houden... moest me grote bek houden en opzij gaan.
Ik moest van binnen wel lachen en bleef netjes.... ik vroeg hem of agenten in het algemeen de regels zomaar aan de laars mogen lappen.... dit geldt toch alleen voor dringende situaties ? Een normaal antwoord voor de kerel zat er dus echt niet in....

Het blijkt wel dat er genoeg mensen aangifte hebben gedaan wegens overlast van die scooterkiddies.... en ik vind het dan ook een goede zaak dat er zo nu en dan ff blauw komt om een oogje in het zeil te houden.... maar mogen jullie dan zomaar alles ??

Sorry... moest er ff uit... nu weer on topic.
Voor al dat soort overlastsituatie's geld: bellen, bellen , bellen.....gewoon "overlast" veroorzaken op de telefooncentrale van het plaatselijke politieburo zodat ze ter voorkoming van eigen overlast jouw overlast gaan aanpakken :P
Desnoods af spreken dat ook buren bellen, natuurlijk wel alleen als er ook daadwerkelijk overlast is, je moet niet gaan opvallen als iemand die veel belt terwijl er niets is, dan zou het averechts kunnen gaan werken.

En hij mag daar rijden...als dat op dat moment nodig is om z'n werk zo goed mogelijk te doen, als dat net zo goed kan terwijl hij zich WEL aan de regels houd zal hij dat ook moeten doen.

Beetje jammer dat hij zich op zo'n manier laat kennen als hij ergens op aangesproken word.
 
oom agent waart zich wel daar iets van te zeggen, veel te bang dat ze zelf een klap veur de bek krijgen............

ze zijn tenslotte in het blauw gegaan "om lekker met mensen om te gaan en veel te sporten", niet om jou te helpen, behalve dan van de regen in de drup......
Sporten in de baas zijn tijd is allang vergane glorie, dat kun je wel vergeten.

Voor de rest is dit ook weer een echte Dr.Bral reply....niets is goed en bovendien deugt t niet :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan