Bedreigd op Zwarte Cross

Error

Die hard MF'er
16 mrt 2004
417
0
Peize
Een gezellige middag bij de zwarte cross heeft bij mijn zusje een naar nasmaakje gekregen. Bij het verlaten van het terrein werd hun auto klemgezet door een twaalftal jongens die vervolgens gauw de sleutel uit het contact trokken. Alleen bij betaling van 50 euro wilden de jongens de sleutel terug geven. Om wat extra druk uit te oefenen dreigden de jongens ook met het slopen van de auto.

Als ik dit hoor, dat iemand mijn kleine zusje bedreigd dan wordt ikl toch wel erg link. Wie doet nou zoiets? Wat een helden. Mijn id: nieuw onderdeel zwarte cross..vierendeling van deze "mannen" door KTM's ofzo :(
 
Een gezellige middag bij de zwarte cross heeft bij mijn zusje een naar nasmaakje gekregen. Bij het verlaten van het terrein werd hun auto klemgezet door een twaalftal jongens die vervolgens gauw de sleutel uit het contact trokken. Alleen bij betaling van 50 euro wilden de jongens de sleutel terug geven. Om wat extra druk uit te oefenen dreigden de jongens ook met het slopen van de auto.
En de drie man politie die je in de richting van de alcohol controlle wuifden hebben die niks gedaan :?

Raar wel want de sfeer was echt goed...Ok je kon wel merken dat vrouwlijks Schoon een niet echt veel gezien artikel was daar, elke mooie meid kreeg zat opmerkingen idd :P
 
ten eerste zeer klote en erg laf.
maar ik snap niet hoe die jongens de contactsleutel te pakken kregen :?

en hoe is het afgelopen?
 
en niemand stak een poot uit :?

Zoals ik het begrepen heb was er niemand in de buurt, ze waren al een stukje van het terrein.

ten eerste zeer klote en erg laf.
maar ik snap niet hoe die jongens de contactsleutel te pakken kregen :?

en hoe is het afgelopen?

Ja, heel snel de deur open, ze hadden ook niet verwacht dat dat gebeuren zou. En ik denk dat je gewoon verbaasd bent op dat moment.. :?
 
Laatst bewerkt:
Heeft ze uiteindelijk betaald ???

niet normaal meer zulke akties |( |( |( afschieten die gasten
 
The wild east.

Zullen wel weer westerlingen op doorreis zijn geweest :(
 
das zeker klote zoiets, ik was zelf ook op de zwarte cross, maar heb echt niks gemerkt van opstandjes ofzo, was allemaal erg gezellig, en nog drukker dan vorig jaar, ik vond het echt een super geslaagd weekend, en daar kon het weer ook geen vat op krijgen, maarja dan is het wel klote dat er soms van deze dingen gebeuren.
 
Mijn zusje heeft geprobeerd aangifte te doen vandaag. Jezs wat hebben wij een effectief politieapparaat. Ze belde naar dat landelijke 0900 nr. Vervolgens wordt ze door verbonden naar politiebureau Zelhem. Daar blijkt dat er al zeven van dezelfde gevallen bekend zijn. De politie in Zelhem adviseerd om aangifte te doen in eigen woonplaats. Zo gezegd, zo gedaan denk je dan. Guess again.

Op het politiebureau in Roden (Dr) was het rustig, toch hadden onze dienders het te druk om de aangifte aan te nemen. Ze moest maar een afspraak maken, eerst volgende beschikbare moment....volgende week vrijdag! Dat zijn gewoon 11 dagen! Hebben ze het soms te druk met met het afgekondigde terreur alarm en proberen ze uit te zoeken wat ze nu eigenlijk moeten doen?!

Allemachtig, als ik vijf kilometer te hard rij dan is het lijden en last, maar als iemand afgeperst wordt: mwoa, misschien hebben we volgende week wel ff tijd tussen het volstoppen van mijn mond met donut en het vakkundig schoonpulken van mijn gehoorschelpen.

Ik schijt op de kutpolitie, wat een stel kneuzen zeg!
 
Laatst bewerkt:
Mja blijft moment opname..maar al voordat ze de sleutel kwijt was,zodra de deur opengetrokken word..

Ja maar je verwacht dat gewoon niet. Ze dachten dat die jongens gewoon wouden ouwehoeren. Zo'n sfeer hangt daar ook dus tsja..
 
Betalen, sleutels terugkrijgen, auto starten omdraaien en vol op de eikels inrijden vervolgens uitstappen en je 50€ + wat extra's terugpakken. :+

Stelletje lafbekken zijn het!!!
 
Heeft ze uiteindelijk betaald ???

niet normaal meer zulke akties |( |( |( afschieten die gasten

:^

Heb het zelf een keer hier in de straat gehad met een stel M*r*k*n*n (stuk of 5), vonden dat ik ze geen voorrang had verleend, (hadden ze ook niet). 2 fietsen voor mijn auto geparkeerd, en een begint tegen mijn raam te slaan. Ik laat mijn auto niet slopen, maar uitstappen leek me ook een bijzonder slechte optie. 1 over, volgas en voorruit. Net op tijd hebben ze d'r fietsen weg kunnen trekken.

Ben geen miet, maar was op dat moment ECHT bang.
 
Dat is niet alleen een bedreiging maar een ordinaire roofoverval of zie ik dat verkeerd B|
En dan waren er al 7 van dat soort gevallen bekend bij de Zelhemse politie....tttsss, je zou dan zeker verwachten dat je daar aangifte kan doen i.v.m. een onderzoek, iemand moet iets gezien hebben!!

Veel sterkte aan je zusje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan