Bedrijven: Geen moeite met smallere oprit A4 (PPP)

Raysol

MF'er
21 mei 2002
131
0
Bedrijven: Geen moeite met smallere oprit A4

RIJSWIJK | De bedrijven in de Rijswijkse Plaspoelpolder staan voorlopig achter de versmalling van de oprit naar de rijksweg A4. :j

Mochten er na de vakantie echter verkeersproblemen ontstaan, dan moet de maatregel meteen weer worden opgeheven. Dat zegt secretaris Schepman van de Belangenvereniging Bedrijven Rijswijk (BBR).
Eén van de twee rijstroken van de weg die, vanuit de Plaspoelpolder, naar de A4 leidt is met ingang van vorige week afgesloten. Hiermee willen het gemeentebestuur en de politie de illegale motorraces tegengaan die al maanden aan de gang zijn.
De BBR, zo zegt Schepman, heeft daarover in oktober vorig jaar al zijn beklag gedaan. De motorrijders die de bochten in de oprit als racebaan gebruiken, zorgen volgens de belangengroepering voor overlast en onveilige situaties.
"In de periode daarna heeft de politie geprobeerd door middel van controles de races tegen te gaan", aldus de secretaris. "Maar dat heeft niet geholpen. Zo'n wegversmalling is wat ons betreft geen ideale oplossing, maar we begrijpen dat je iets moet doen om de problemen in te dammen. Er is van tevoren ook met ons overlegd over deze maatregel".


Proef
De wegversmalling is vooralsnog opgezet als proef en duurt tot 1 oktober. De BBR heeft echter wel de afspraak dat als er verkeersproblemen ontstaan, de afzetting direct ongedaan wordt gemaakt. De gemeente heeft bovendien verzekerd dat zal worden opgelet dat er door de ingreep geen files ontstaan op het bedrijventerrein.
Schepman: "Het zal nu wel meevallen, maar als straks na de vakantie iedereen weer naar het werk gaat, kunnen er best opstoppingen komen. Dan moet die versmalling natuurlijk zo snel mogelijk worden opgeheven". <--- en nu maar veel klachten versturen via email, wie weet kunnen we dan na de vakantie weer een beetje "behoorlijk" rijden!!!
 
Ik ben er al een paar keer geweest en het enigste kutte ervan vind ik dat er zo n groot (pijl) bord voor sta!!(in het begin ) want na dat bord heb ik hem er tussen gegooid en ik had een hele baan voor mezelf !!! :]
 
Ik ben er al een paar keer geweest en het enigste kutte ervan vind ik dat er zo n groot (pijl) bord voor sta!!(in het begin ) want na dat bord heb ik hem er tussen gegooid en ik had een hele baan voor mezelf !!! :]
zou er maar mee oppassen
er rijd nu geen verkeer meer waardoor het wegdek vuil word en dus minder grip krijgt
zal nu nog wel mee vallen maar over een tijdje niet meer
 
Rare jongens die politie/politici...leggen ze eerst een hoop asfalt neer, gaan ze het daarna afzetten :(

Ze moeten die rijstrook reserveren voor motorrijders... worden die niet gehinderd door het andere verkeer, en de bejaarden e.d. schrikken niet meer.
 
Kunnen we dan niet zelf opstoppingen veroorzaken dat ze het weghalen? :?

Kijk, met jou is te praten !! })

Als het weer wat drukker wordt daar moeten we gewoon met z'n allen in het 'koekblik' stappen en dan volop rondjes gaan rijden zodat er wel files MOETEN komen ... misschien dat we daarna weer lekker kunnen :]
 
Ik snap alleen niet wat die bedrijven er mee te maken hebben, als we er rijden zijn die toch gesloten, dus waar bemoeien ze zich mee, maar zal wel weer vriendjes politiek zijn. :r

Maar dan rij ik toch gewoon weer te hard over het woonerf, hebben zij hun zin. :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan