Beeline GPS apparaat

Mja dat denk ik ook. En van mobiele telefoons weet ik dat ze niet meer waterdicht zijn als ze een keer open zijn geweest dus dat risico loop je daarna met deze ook. Ik heb een nieuwe besteld bij nr1motor. Wel ruk, maar ik zie het maar als leergeld. Nooit... meer... gebruikte... apparatuur.
 
Wat een domper, ik heb gewoon maar 1 sticker gekregen bij m'n nieuwe Beeline. -O-
PXL_20210909_085603387.jpg


;)

Nu wel hardware versie 2.2 ook. Verder eigenlijk geen verschil. :)
PXL_20210909_105051062.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, deze doet het. :+
Op de ZRX bij ~4.500rpm (~130km/u) gaan stabilisatoren van mobiele telefoons stuk, maar de Beeline gaf geen krimp, geen getol. Enkel bij een keer echt hard optrekken draaide de pijl even kort 180 graden de andere kant op en herstelde zich meteen weer. Ik denk dat het 300'tje gewoon echt een stuk harder trilt. :)

De andere beeline wilde vandaag ook niet meer met de telefoon van Hjerteknuser verbinden dus is nu echt onbruikbaar. Niets meer gehoord van beeline support. Misschien probeer ik hem zelf nog ff open te wrikken. Stuk is ie toch al.

Edit: ik zie nu dat de lichte beschadiging aan de bovenrand bij het tweedehandsie ook al zichtbaar was op de eerste foto die ik hier postte. Ik twijfelde nog of ik hem dan zó hard had laten vallen... nee dus. Nou, het zij zo.

Maareum, gaan jullie nog iets zeggen? Ik heb het topic aardig overgenomen lijkt wel. :+
 
Laatst bewerkt:
Had op ali wat screenprotector dingetjes gekocht voor de Beeline...


Als je de 42 mm koopt voor de gt2e oid.... Zijn de ruitjes dus 33 mm.

IMG_20210911_151249.jpg


Dat horloge is dus 42mm.

Dus nu nogmaals wat besteld.

db
 
Interessante verhalen, ik twijfelde, 2de hands tom, garmin, enz, of nieuwe Beeline...
Ik vertrouw geen van beide .. 😁
 
Had op ali wat screenprotector dingetjes gekocht voor de Beeline...


Als je de 42 mm koopt voor de gt2e oid.... Zijn de ruitjes dus 33 mm.

Bekijk bijlage 1675435

Dat horloge is dus 42mm.

Dus nu nogmaals wat besteld.

db
Op marktplaats staan ze specifiek voor de Beeline, 7 euro ofzo.

Edit:
Deze dus, is alleen folie, geen glas.
 
Nou, deze doet het. :+
Op de ZRX bij ~4.500rpm (~130km/u) gaan stabilisatoren van mobiele telefoons stuk, maar de Beeline gaf geen krimp, geen getol. Enkel bij een keer echt hard optrekken draaide de pijl even kort 180 graden de andere kant op en herstelde zich meteen weer. Ik denk dat het 300'tje gewoon echt een stuk harder trilt. :)

De andere beeline wilde vandaag ook niet meer met de telefoon van Hjerteknuser verbinden dus is nu echt onbruikbaar. Niets meer gehoord van beeline support. Misschien probeer ik hem zelf nog ff open te wrikken. Stuk is ie toch al.

Edit: ik zie nu dat de lichte beschadiging aan de bovenrand bij het tweedehandsie ook al zichtbaar was op de eerste foto die ik hier postte. Ik twijfelde nog of ik hem dan zó hard had laten vallen... nee dus. Nou, het zij zo.

Maareum, gaan jullie nog iets zeggen? Ik heb het topic aardig overgenomen lijkt wel. :+
Jammer maar helaas. Nu wel een goede gelukkig. Ik ben er nog steeds blij mee
 
Nog iemand die niet blij is met de support van Beeline.

Ik vind 't een beetje een raar filmpje. Zijn ervaring met customer service is ruk, dat is balen. De mijne ook, maar ik had ook niets verwacht van een 2e hands unit zonder bonnetje. Beetje coulance was wel mooi geweest natuurlijk (korting op een nieuwe ofzo?)

Zijn andere minpunt vind ik erg grappig, want hij toont in zijn filmpje steeds beelden van een reclamefilmpje waarin precies wordt weergegeven waar die pijl naartoe wijst. Zoals ik het in ieder geval begrijp staat die pijl eigenlijk áltijd in compasmodus, alleen niet gericht op de eindbestemming maar op de volgende afslag. En die staat natuurlijk steeds maar een paar meter links of rechts, waardoor de pijl tot op het laatste moment naar voren blijft wijzen. Je kunt jezelf afvragen of dat logisch is (ik vind van niet, het maakt de pijl in navigatiemodus volstrekt overbodig) maar jezelf afvragen waar 'ie heen wijst terwijl je dat zelf in je filmpje laat zien (bij 2:27 bijvoorbeeld) vind ik niet zo snugger. :P
 
Nog iemand die niet blij is met de support van Beeline.

Goed, hij heeft nog steeds niet door dat de Beeline de afslag op een rotonde aangeeft met een cijfer.
De 3 in het rondje betekent dat je de derde afslag moet nemen.
De grote pijl geeft dan aan in welke richting je moet rijden.
En op een rotonde gaat die pijl dus heel gauw, en voordurend, van richting veranderen. Zo zijn rotondes nu eenmaal.
Dat hij dat nog steeds niet snapt zegt meer iets over hem dan over de Beeline. En ik vermoed dat zijn emails van een gelijke strekking waren. Waarbij de customer supporters al gauw gedacht moeten hebben;
😖 That guy cannot even count to three!”

edit: ik ben benieuwd naar zijn filmpje over de TomTom Rider 550 en hun customer support…
 
Ja helemaal mee eens. En volgens mij draait de pijl ook gewoon als er een bocht aan komt in een rechte weg. Dan zie je welke kant de bocht op gaat en hoe scherp hij draait. Dat is tenminste hoe ik m lees/gebruik.
 
Ik vind 't een beetje een raar filmpje. Zijn ervaring met customer service is ruk, dat is balen. De mijne ook, maar ik had ook niets verwacht van een 2e hands unit zonder bonnetje. Beetje coulance was wel mooi geweest natuurlijk (korting op een nieuwe ofzo?)

Zijn andere minpunt vind ik erg grappig, want hij toont in zijn filmpje steeds beelden van een reclamefilmpje waarin precies wordt weergegeven waar die pijl naartoe wijst. Zoals ik het in ieder geval begrijp staat die pijl eigenlijk áltijd in compasmodus, alleen niet gericht op de eindbestemming maar op de volgende afslag. En die staat natuurlijk steeds maar een paar meter links of rechts, waardoor de pijl tot op het laatste moment naar voren blijft wijzen. Je kunt jezelf afvragen of dat logisch is (ik vind van niet, het maakt de pijl in navigatiemodus volstrekt overbodig) maar jezelf afvragen waar 'ie heen wijst terwijl je dat zelf in je filmpje laat zien (bij 2:27 bijvoorbeeld) vind ik niet zo snugger. :P
Ik vind die grote pijl wel nuttig. Van de week kwam ik in een situatie waarin er een paar afslagen heel snel achter elkaar volgden (rotonde met daarna meteen een t splitsing). In dat geval is het onhandig dat je op de beeline niet alvast de volgende actie kunt zien. Maar wat wél handig was, is dat ik aan die grote pijl heel snel zag dat ik precies de verkeerde kant uit was gegaan :+
 
Ik vind die grote pijl wel nuttig. Van de week kwam ik in een situatie waarin er een paar afslagen heel snel achter elkaar volgden (rotonde met daarna meteen een t splitsing). In dat geval is het onhandig dat je op de beeline niet alvast de volgende actie kunt zien. Maar wat wél handig was, is dat ik aan die grote pijl heel snel zag dat ik precies de verkeerde kant uit was gegaan :+
Ja lullig. Ben ook al eens in zulke situaties verzeild geraakt.
Je voelt al aan: Oooeeewwww en nu?
Tja, ik gok dan vaak de verkeerde richting of afslag. Maar de Beeline reageert onmiddellijk. En omdraaien is meestal goed of gauw te doen. Waarmee het verlies aan tijd meestal ook maar minimaal blijft.
 
Ik vind de Beeline 10 keer handiger en vooral praktischer. Ik rij voor de rol en plezier en heb geen haast, wil alleen weten waar ik heen moet. Dat doet hij altijd vlekkeloos
Begrijp ik, daarom mijn twijfels, ik sta er wel achter hoor, en vind de beknopte weergave eigenlijk net rustgevend, maar vond toch wel wat revieuws of filmpjes van mensen met klachten, slechte service, en na een jaar rijden geven sommige het gewoon op. Maar een dure garmin die gestolen wordt is ook niet leuk natuurlijk. Hopelijk doet hun firma wat ze moet doen en wordt hun product alleen maar beter en degelijker. 👍 Dan koop ik er ook 1. 🙂
 
Met dank aan HighKing, een mooie plek kunnen gebruiken op mijn Z.
 

Bijlagen

  • 16315496258595933372450035853382.jpg
    16315496258595933372450035853382.jpg
    140,5 KB · Weergaven: 31
maar waarom eigenlijk? Ik heb raak het scherm nooit aan.
Omdat hij altijd in mijn motorjas zit (dan heb ik hem altijd bij me), rij dagelijks en dan heb ik het minste risico op krassen op het scherm. Voor die paar euro hou ik m liever netjes
 
Omdat hij altijd in mijn motorjas zit (dan heb ik hem altijd bij me), rij dagelijks en dan heb ik het minste risico op krassen op het scherm. Voor die paar euro hou ik m liever netjes

Ah, hij zit bij mij eigenlijk altijd gemonteerd. maar ik ben nooit ver weg van de motor tijdens stops.
 
Ik heb hem gewoon altijd (woon-werk) ook in mijn jas en niet in gebruik. Dan heb ik m wel bij me als ik eens een keer ergens anders van plan ben heen te rijden en de weg niet precies weet. Voor mij ook nog een groot voordeel tov een tomtom/garmin. Beeline heb ik altijd bij me, en accu is ook altijd wel vol genoeg.
 
Ik heb deze steun over, iemand?
 

Bijlagen

  • E73E99A2-DCAA-4858-9A7F-75920893F044.jpeg
    E73E99A2-DCAA-4858-9A7F-75920893F044.jpeg
    82,8 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan