Beeline GPS apparaat

Geen idee wat er fout gaat, maar op Kurviger kun je een route ook omdraaien en eventueel een andere startpunt maken.
Ben daar helaas niet zo in thuis. Ben een noob moet je weten.:$

edit: heb de route omkeer functie gebruikt en toen geexporteerd maar ik zie dat ie nu nog maar 5% van de kb`s over heeft dus da`s vast niet goed... :N
 
Laatst bewerkt:
Op somige gpx-routes-sites heb je ook een knop om de route om te draaien en dan te downloaden. B.v. op Routeindex.nl

Helaas keurt de beeline die routes stelselmatig af met de foutmelding dat alleen gpx files worden geaccepteerd. Maar dat is het ook.
Iemand een idee wat er fout gaat?
Het feit dat er de extensie .gpx achter staat betekent nog niet dat het een goed gpx-bestand is. Qua bestandsstructuur lijkt het voor ontwikkelaars eenvoudig, maar dat is het toch niet; daar gaan ze regelmatig mee de mist in.
Ook moet je bedenken dat de meeste "routes" eigenlijk tracks zijn, een serie punten die met een lijntje verbonden zijn. Die kun je op zich vrij eenvoudig omdraaien door de punten in tegenstelde volgorde neer te zetten, maar daarmee introduceer je wel een aantal problemen. Zo worden rotondes verkeerd om genomen en op wegen met een middenberm ga je ineens spookrijden. Dat wil je uiteraard niet...
Als je het goed wilt doen moet de route echt opnieuw berekend worden waarbij het origineel ongeveer (en vooral niet precies) als voorbeeld dient. En het bestand moet natuurlijk volgens de regels opgebouwd worden.
 
De lokale motorclub maakt ook gpxen voor routes, die slaan meerdere tracks op in 1 gpx. De beeline app pakt op dat moment alleen het eerste gedeelte na import. Ik sla ze dan zelf op in losse gpxen of ze leveren ze me los aan, maar misschien toch eens een feature request waard. Verder nog steeds blij met de beeline 👍
 
ik heb Beeline teruggestuurd naar verkoper, het zijn scheuren en volgens mij hoort het niet. Ik laat weten hoe het af loopt.
 
Net die van mij bekeken.

Heb ze ook, maar in mijn geval zeker geen scheuren.
Naden vanuit het productieproces.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
2 na jou (waaronder ik) hebben aangegeven dat ze die randen (geen scheuren) ook hebben, maar jij vind toch dat het niet zo hoort? :?
Bijzonder.
 
IMG_20221012_201153.jpg


Hier ook randjes van de mal.

db
 
Mijn telefoonhouder is recent stukgegaan en mijn USB lader op het stuur idem. Dan nog het feit dat veel iPhones stuk lijken te gaan, doet me er toch aan denken navi te kopen. Dit ziet er wel super clean uit! Hoe is het verbruik van je iPhone tijdens het rijden in verhouding tot op je stuur? Die gaat op het stuur met google of apple Maps super snel leeg in mijn ervaring. Ik vraag me af of dit beter gaat.
 
Mijn telefoonhouder is recent stukgegaan en mijn USB lader op het stuur idem. Dan nog het feit dat veel iPhones stuk lijken te gaan, doet me er toch aan denken navi te kopen. Dit ziet er wel super clean uit! Hoe is het verbruik van je iPhone tijdens het rijden in verhouding tot op je stuur? Die gaat op het stuur met google of apple Maps super snel leeg in mijn ervaring. Ik vraag me af of dit beter gaat.
Omdat het renderen (tekenen en weergeven op het scherm) de meeste energie kost, zal navigatie met een Beeline altijd minder energie kosten. Ik heb geen iPhone maar mijn telefoon gebruikt erg weinig als ik 'm gebruik i.c.m. een Beeline.
 
Mijn telefoonhouder is recent stukgegaan en mijn USB lader op het stuur idem. Dan nog het feit dat veel iPhones stuk lijken te gaan, doet me er toch aan denken navi te kopen. Dit ziet er wel super clean uit! Hoe is het verbruik van je iPhone tijdens het rijden in verhouding tot op je stuur? Die gaat op het stuur met google of apple Maps super snel leeg in mijn ervaring. Ik vraag me af of dit beter gaat.
Dat verbruikt vrij weinig.
Heb zelf een beeline in combi met een iPhone SE2020 en dat gaat knap lang mee.
 
Mij is het "extra" verbruik nimmer opgevallen.
Heb zelfs de bluetooth van de mobiel nog verbonden aan een headset om bv muziek af te spelen, DAT kost je telefoon wel aardig stroom.
Maar de Beeline: amper cq verwaarloosbaar.
 
Zijn er hier toevallig ook beeline gebruikers die hem voor een buitenland tripje gebruikt hebben? Hoe beviel dit?
Ik heb m eigenlijk alleen bij dag ritjes in Nederland gebruikt nog.
 
Zijn er hier toevallig ook beeline gebruikers die hem voor een buitenland tripje gebruikt hebben? Hoe beviel dit?
Ik heb m eigenlijk alleen bij dag ritjes in Nederland gebruikt nog.
Telt een stukje belgie? :) werkte daar precies hetzelfde als in NL (Was een GPX route)
Ook afgelopen weekend een door beeline gegenereerde rit van zuid-limburg binnendoor richting zeeland (dus door belgie) geen probleem of bedoel je dat niet?
 
Zijn er hier toevallig ook beeline gebruikers die hem voor een buitenland tripje gebruikt hebben? Hoe beviel dit?
Ik heb m eigenlijk alleen bij dag ritjes in Nederland gebruikt nog.
Ik ben ermee via NL naar B naar F en CH en terug gereden.
Ben er nog steeds fan van.
De enige beperking die ik ondervond was dat mijn VPN niet altijd even soepel overschakelt op een ander netwerk.
Daar kom je pas achter zodra je van de route afwijkt.
Hij doet dan niet meer automatisch herberekenen, maar stuurt je terug naar het punt waar je de route verliet.
Geen verwijt aan de Beeline dus.
Het blijft mijn favoriete navi.
Ver boven mijn Rider 550.
991BF8E4-7643-4FE6-982E-AB9BF7B5801F.jpeg
 
Telt een stukje belgie? :) werkte daar precies hetzelfde als in NL (Was een GPX route)
Ook afgelopen weekend een door beeline gegenereerde rit van zuid-limburg binnendoor richting zeeland (dus door belgie) geen probleem of bedoel je dat niet?
Nee duidelijk zo👍 bedankt
 
Ik heb nog geen beeline, maar al wel de app, ik zie hier geen file's op zoals op de tomtom. Houd de beeline geen file informatie bij? maw stuurt de beeline je gewoon de file in op de snelweg?
 
Gelukkig niet... ik ben meer dan eens bijzonder onhandige kanten opgestuurd door Google Maps omdat er file stond.

Ja, dus? Ik zit op de motor!

Lekker dwars door het centrum van Utrecht sturen ipv 5-10 minuten filteren. 8)7
 
Bedankt voor de reacties, maar ik zie het toch als een minpunt. Ik wil toch graag zien als ik een adres invoer of er file of misschien wel een wegafsluiting is door een ongeval. Dan neem ik toch liever een andere route.
 
Terug
Bovenaan Onderaan