GlimWas
Die hard MF'er
Ikzelf navigeer overigens met TT go Android naar alle tevredenheid, maar sta altijd open voor verbetering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt, maar je moet wel zelf even terug gaan naar de oorspronkelijke trackNee. Tracks zijn tracks en daar zitten geen afwijkingen in, mits goed gemaakt en goed geladen in TT, Garmin of welk ander navigatiekastje of software die daar goed mee om kan gaan. Rerouting moet uit staan, anders kan de navigatiesoftware er weer zijn eigen sausje overheen gooien. Maar dit is offtopic uiteraard, als de Beedinges de track gewoon weer oppakt is het goed uiteraard, maar dat leek jijzelf tegen te spreken een paar posts terug?
Heb de Beeline Moto nu al een week in gebruik en het werkt gewoon. Is wel enoooooorm wennen in vergelijking met een traditionele GPS.
De Beeline doet dus wat hij belooft maar ik moet toegeven dat het niet echt mijn ding is. Denk dat ik nogal snel ga overschakelen naar een deftige motor GPS van Tomtom of Garmin...
4,5 uur maar, dat klinkt als heel weinig. Ik heb er 3.000 kilometer mee gereden in Zwitserland in een week tijd. Kon makkelijk 2 dagen rijden zonder opladen. Mijn telefoon zijn batterij gaat sneller naar beneden dan de Beeline .Wist niet dat er een topic over was, bij deze mijn bijdrage. Ik gebruik de Beeline naar volle tevredenheid op mijn motorscooter. Voor 5 tientjes overgenomen van marktplaats. Met name de compactheid is fijn en het inladen van Gpx routes. Ik kan het iedereen aanraden. Mijn accu gaat bij constant gebruik 4.5 uur mee.
Bekijk bijlage 15460002 weken terug gekocht voor een weekend Moezel, geweldig apparaat welke lang meegaat op zijn accu.
De telefoon gebruik je voor het navigeren en instellen. Zodra je deze uit zet blijft de app actief voor het navigeren.
Doordat het scherm op je telefoon niet aan staat gebruikt het zeer weinig energie uit je batterij.
Rerouting berekenen gaat snel. Met GPX bestanden werkt rerouting niet en dien je terug te rijden naar je verkeerde afslag.
Als met al erg blij mee en hij ziet er goed uit. Neemt weinig ruimte in...
Dat vind ik ook. Het zijn allemaal grote apparaten, vooral op een compacte motor geen gezicht. Rerouting werkt niet met GPX bestanden. Normale routes gaan automatisch rerouten als dat aan staan.Je hoeft niet perse terug te rijden. Als je op de onderste knop, gaat hij herberekenen. Werkt bij prime.
zie : Using and understanding auto rerouting for Beeline Moto
Op een naked fiets, vindt ik het mooi dat je niet met zo'n grote navigatie rond rijd.
Ook voor op de fiets, vindt ik hem prefect. Zelf mijn vrouw gebruikt hem regelmatig op haar elektrische fiets.
Dat vind ik ook. Het zijn allemaal grote apparaten, vooral op een compacte motor geen gezicht. Rerouting werkt niet met GPX bestanden. Normale routes gaan automatisch rerouten als dat aan staan.
de moto kan je op velo zetten maar de velo niet op moto in de app. Snap het verschil verder ook niet
Hallo,Yep.. zie bovenstaande. Voor mij werkt het prima. Lekker klein en licht en hij laadt gewoon eens in de 30 uur thuis, waardoor ik gewoon op alle vier de motoren een houdertje heb waar ik hem op kan gebruiken. Geen gedoe met installeren en zo.
Enige minpunt is dat je een beetje moet trucen als je zowel tolwegen als veerpunten als snelwegen wilt vermijden. En dat het apparaatje zo klein en licht is dat ik bang ben dat ik het vandaag of morgen ergens neerleg en het niet meer terug kan vinden.
Het is waarschijnlijk hetzelfde idee als die ouderwetse gps-en met stipjes en pijlen, voor off-road.Wat gespeeld met de Beeline.
Ik heb het apparaatje niet, maar de (gratis) smartphone app laat precies hetzelfde displaytje zien, zodat je de werking kan evalueren zonder geld uit te geven.
Ben er niet stuk van.
De pijl zelf draait als het te laat is, je moet op de stip en de afstand countdown letten. In drukke stedelijke omgeving moet je het display scherp in de gaten houden, en dat gaat erg ten koste van ogen op de weg.
Een klassiek map-display geeft je een veel beter overzicht van wat je verwachten kan. Nog afgezien van flits en file waarschuwingen.
De simpele presentatie zorgt ervoor dat je juist *meer* moet kijken.
Voor rustige vakantie ritten in mooie natuur zal het beter werken, de "compass mode" kan dan ook leuk zijn.
Ook de route keuzes (op mijn ww route) zijn soms een beetje vreemd. Zonder map is niet te zien of er alternatieven zijn.
Leuk idee - is het net niet.
Bij mij gaat de pijl wel op tijd dus dat is het probleem op zich niet. Alleen wat je zegt, in stedelijke omgeving moet je veel kijken wanneer je precies af moet slaan etc (eigenlijk overal, het exacte moment). Vandaar dat ik een notificatie geluidje wel echt mis (of piepjes die aftellen). Je kunt best snel zien op het apparaat wat de eerstvolgende actie moet zijn, dat is prima. Maar de timing bepalen, dat is lastig.. Terwijl je juist op de motor meer je ogen op de weg wilt houden.Wat gespeeld met de Beeline.
Ik heb het apparaatje niet, maar de (gratis) smartphone app laat precies hetzelfde displaytje zien, zodat je de werking kan evalueren zonder geld uit te geven.
Ben er niet stuk van.
De pijl zelf draait als het te laat is, je moet op de stip en de afstand countdown letten. In drukke stedelijke omgeving moet je het display scherp in de gaten houden, en dat gaat erg ten koste van ogen op de weg.
Een klassiek map-display geeft je een veel beter overzicht van wat je verwachten kan. Nog afgezien van flits en file waarschuwingen.
De simpele presentatie zorgt ervoor dat je juist *meer* moet kijken.
Voor rustige vakantie ritten in mooie natuur zal het beter werken, de "compass mode" kan dan ook leuk zijn.
Ook de route keuzes (op mijn ww route) zijn soms een beetje vreemd. Zonder map is niet te zien of er alternatieven zijn.
Leuk idee - is het net niet.
Vandaag hetzelfde gedaan...Wat gespeeld met de Beeline.
Ik heb het apparaatje niet, maar de (gratis) smartphone app laat precies hetzelfde displaytje zien, zodat je de werking kan evalueren zonder geld uit te geven.
Ben er niet stuk van.
De pijl zelf draait als het te laat is, je moet op de stip en de afstand countdown letten.
Op mijn Ducati 750 SS 1993 bleef hij prima zitten. Prima houder.Ik ben benieuwd of dat ding een beetje tegen trillingen kan. Heeft een van jullie de beeline al op een klassieke motor geprobeerd?
En het kan zijn dat het apparaat zelf op details anders werkt dan de app.