Beeline GPS apparaat

Bedankt voor de reacties, maar ik zie het toch als een minpunt. Ik wil toch graag zien als ik een adres invoer of er file of misschien wel een wegafsluiting is door een ongeval. Dan neem ik toch liever een andere route.
Dan zet je ondertussen Flitsmeister oid aan…
 
Dan zie je niet vooraf of er iets op de route is. ;)
Maar als je dat echt vraag vooraf wil weten dan kun je natuurrijk gewoon op Google Maps even kijken en daarna met Beeline een route zonder ellende kiezen toch?
 
Ja dat kan, maar ik heb nu nog een tomtom en dan hoeft dat niet. Dus ik hou de tomtom toch nog maar ondanks dat ik het idee en de afmeting van de beeline wel leuk vind.
 
Ik heb enkele weken geleden een bericht gepost over mogelijke scheuren in de achterkant, het blijkt dat het normaal is volgens bericht van Beeline. Dus geen paniek! het hoort blijkbaar zo.

Hi there!

Thanks for your email. I understand your concern; we have had a few other customers get in touch with the same question! The marks are, in fact, caused by part of the injection moulding manufacturing process. They are no indication of any fault and are just a quirk of the device.

Please see attached one of our promotional pictures of the Beeline Moto, where these seams are visible.

I hope other than that, you are enjoying everything else about the device!
 

Bijlagen

  • 8F067B97-2B2F-4FAD-814F-1B4FEBB129AE.jpeg
    8F067B97-2B2F-4FAD-814F-1B4FEBB129AE.jpeg
    132,8 KB · Weergaven: 36
Wel humor haha
Ik kijken en nogeens kijken, maar niets te zien bij de mijne.
Vervolgens goed onder het licht houden om een fatsoenlijke foto te maken om hier te posten ... zie ik plots (met de juiste lichtval) ook die "krasjes" op exact dezelfde plekken _O-
 
Mijn beeline mag eventueel wel weg, amper gebruikt, uiteindelijk tóch gekozen voor navi op de telefoon.
Helemaal compleet, alleen even een nieuw plakkertje scoren voor onder het vaste steuntje, mag weg voor €125,-
 
Even een stomme vraag; weet iemand of de Beeline ook de maximale snelheid in een rit kan aangeven? Ik zie alleen gemiddeld.
Ik zoek iets om de snelheid van een RC autootje te testen, gewoon voor de lol. :P
 
Even een stomme vraag; weet iemand of de Beeline ook de maximale snelheid in een rit kan aangeven? Ik zie alleen gemiddeld.
Ik zoek iets om de snelheid van een RC autootje te testen, gewoon voor de lol. :P
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat je de Vgem kon meegeven....
 
Niet zozeer meegeven, naar als je op ritten klikt en een rit aantikt dan zie je de gemiddelde snelheid onderin beeld.
 
niet de beeline maar een andere app "relive" geeft dat aan voor een rit. is een app die je aan kan zetten om een filmpje te maken waar je hebt gereden. hij geeft dan aan waar je de hoogste snelheid hebt behaald met een puntje en wat het aantal km was
 
Maar dan moet de telefoon mee, neem ik aan?
Ik wil even kijken hoe hard m'n RC autootje loopt (zéker 40-50km/u, wellicht harder). Daar ga ik niet m'n telefoon op leggen. :+
 
Krijg nou wat, je kunt dus de route als gpx opslaan en die importeren in relive. Dan zie ik ook een maximum snelheid!
Nooit verwacht dat die gegevens daarin te vinden zouden zijn. *D
 
Is wel wat omslachtig zo, maar ik was toch niet van plan om 600 speedruns te doen haha. Eerst het kreng weer 'even' repareren (de rc auto hè) en dan eens kijken hoe hard ie gaat. :)
 
Chips. Ik dacht dat de Beeline zelf een GPS ontvanger had, maar je hebt gelijkt.
Ik heb het voor de zekerheid even getest. Beeline met een elastiekje op een klein langzaam RC autootje. Zelf stil blijven staan en dat autootje even door de straat heen... 0m / 0km/u. Jammer. :)
 
Heeft iemamd toevallig een originele opbergetui voor de beeline liggen? Ik zoek een mooie beschemkees....
Heb er een liggen maar daar zit ie in :)

Iemand trouwens ook wel eens het vreemde dat je aan het navigeren bent met de beeline, dan ben je even benieuwd hoe de route er eventueel verder uit ziet, stop je en pak je je telefoon. Dan is bij mij noord en zuid meestal omgedraaid op mijn telefoon

Ik weet niet waardoor het nou komt, misschien doordat ik mijn telefoon op zijn kop in mijn jaszak heb? Of ik heb het schermdraaien uit staan?
De beeline geeft wel gewoon de goede kant uit hoor, maar de app op mijn telefoon is in zo'n geval nogal moeilijk te begrijpen :)
 
Heb er een liggen maar daar zit ie in :)

Iemand trouwens ook wel eens het vreemde dat je aan het navigeren bent met de beeline, dan ben je even benieuwd hoe de route er eventueel verder uit ziet, stop je en pak je je telefoon. Dan is bij mij noord en zuid meestal omgedraaid op mijn telefoon

Ik weet niet waardoor het nou komt, misschien doordat ik mijn telefoon op zijn kop in mijn jaszak heb? Of ik heb het schermdraaien uit staan?
De beeline geeft wel gewoon de goede kant uit hoor, maar de app op mijn telefoon is in zo'n geval nogal moeilijk te begrijpen :)
Ja volgens mij ook wel gehad regelmatig. Maar gelukkig kan je aan de kleur van de track zien wat je laatste gereden stukje is en dan kom je er ook wel weer uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan