Beeline GPS apparaat

Ik heb om de snelheid van m'n autootje te kunnen testen nu maar een gps fietscomputertje besteld bij Ali: https://nl.aliexpress.com/item/1005001935386757.html

Komt de mount jullie bekend voor? Ben benieuwd of 'ie past. :P

Wel grappig: ik zie in dat filmpje dat ze de elastieken kruislings hebben bevestigd. Ik heb ze parallel geplaatst bij die van m'n Beeline op de motor. Hoe zit dat bij jullie? Kruislings is wellicht wel veiliger, mocht er 1 knappen.
 
Komt de mount jullie bekend voor? Ben benieuwd of 'ie past. :P
Denk het niet... De mount van Beeline is asymmetrisch, deze niet.
Wel grappig: ik zie in dat filmpje dat ze de elastieken kruislings hebben bevestigd. Ik heb ze parallel geplaatst bij die van m'n Beeline op de motor. Hoe zit dat bij jullie? Kruislings is wellicht wel veiliger, mocht er 1 knappen.
Kruislings is gebruikelijker bij dit type mount.
 
Ja, ik vind het eigenlijk ook best logisch maar ik had daar nooit aan gedacht. Zit parallel prima maar misschien zet ik de elastieken wel even opnieuw vast.
 
Humor, het nieuwe logootje onderin het Beeline schermpje 😂
9F82156D-92A4-4554-AFFE-DF7A22253E27.jpeg
 
Zijn er hier mensen die de beeline met 1 vd andere mogelijkheden dan de stiekjes gemonteerd hebben? Heb een andere motor gekocht en moet nu steeds naar beneden kijken en wil hem meer in mijn zichtveld hebben. Maar ben bang dat ik die sticky pad die er standaard bij zit snel verlies of valt dat wel mee?
 
Ik heb een ram mount, die staat al hoger en is met een verlengde arm zelfs nog hoger te krijgen. Werkt goed op de 1200 maar op de 300 is ie boven de 90 à 100 onleesbaar omdat ie door de trillingen begint te tollen.
Daar heb ik met de elastiekjes dinges geen last van. Ik heb voor die motor een aparte steun voor de ruit gekocht waar een staafje van dezelfde dikte als het stuur op zit, en daar heb ik hem opgezet. Staat ie toch wat hoger.
 
Ja dat trillen is bij mij ook beetje het probleem nu. Op m'n stuur met stiekjes geen probleem. Met dat sticky ding kan ik niet veel anders dan op m'n ruitje en dat trilt denk teveel. Dus Ram mount is dan de beste optie gok ik.
 
Ik heb op de vespa en de rebel een houder van beeline op de spiegel gemonteerd. In de spiegels moet je toch al geregeld kijken, dan zie je in 1 oogopslag de navigatie erbij.
 
Ik heb op de vespa en de rebel een houder van beeline op de spiegel gemonteerd. In de spiegels moet je toch al geregeld kijken, dan zie je in 1 oogopslag de navigatie erbij.
Spiegels zijn sowieso geen optie, die trillen nog meer😄
 
Ik heb de bijgeleverde mount met sticker op het tellerhuis van de NTV geplakt. Die trilt best die twee cilinder en wordt/werd in weer en wind gereden, zit prima vast.
 
Afgelopen weekend ook mijn Beeline besteld. Ik las er gemengde ervaringen over, maar na een aantal youtube filmpjes gekeken te hebben toch maar eentje gekocht. Bij mijn Vespa scooter gaat hij dan aan de spiegel, en bij de Jawa kan hij gewoon op het stuur. Heb hem hoofdzakelijk voor de Vespa gekocht, het ziet er niet uit om daar een dikke Garmin op te zetten. Maar aangezien er aan beide tweewielers nog gesleuteld moet worden, gaat ie waarschijnlijk de eerste testkilometers in de auto maken op het overbekende woon-werktraject. 😂
 
Toch is dat een prima manier om alvast een beetje aan het ding te wennen. ;)
Precies, eerst op bekend terrein beginnen en kijken hoe hij z'n aanwijzingen geeft. Leren hoe je hem moet aflezen. Dan als ik eraan gewend ben, gaat ie mee verder van huis. Heb grote plannen met mijn kleinste tweewielers, dus dan moet hij zich bewijzen.
 
Afgelopen weekend ook mijn Beeline besteld. Ik las er gemengde ervaringen over, maar na een aantal youtube filmpjes gekeken te hebben toch maar eentje gekocht. Bij mijn Vespa scooter gaat hij dan aan de spiegel, en bij de Jawa kan hij gewoon op het stuur. Heb hem hoofdzakelijk voor de Vespa gekocht, het ziet er niet uit om daar een dikke Garmin op te zetten. Maar aangezien er aan beide tweewielers nog gesleuteld moet worden, gaat ie waarschijnlijk de eerste testkilometers in de auto maken op het overbekende woon-werktraject. 😂
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. Ik heb er ook 1 bestel, morgen komt het binnen. Op de AT heb ik een TomTom, de Beeline is voor de scooters.
 
We gaan het meemaken, King Blade. Ik verwacht die van mij ook morgen. Ik zal hier t.z.t. wel wat over mijn ervaringen schrijven. Voor op de BMW's heb ik een Garmin (1 toestel, wel op beide motoren een eigen montage met bedrading), maar zeker voor op de Vespa wilde ik wat kleiners. De Vespa heeft trouwens niet eens een accu, dus die Garmin zou dan na een uurtje of 2 wel leeg zijn. 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan