Beeline GPS apparaat

Ja klopt, dat heb ik gemerkt, maar hij geeft niet de route weer als alternatieve route.
Ik merk iets gelijkaardig, maar niet altijd. Denk dat het te maken heeft met conversie van route, het het een track is, of met waypoints, maar niet zeker. Ben onvoldoende thuis in de materie. Heb gewoon dezelfde problematiek.
 
Ik merk iets gelijkaardig, maar niet altijd. Denk dat het te maken heeft met conversie van route, het het een track is, of met waypoints, maar niet zeker. Ben onvoldoende thuis in de materie. Heb gewoon dezelfde problematiek.
Denk, dat Motormiekie deze vraag bij Waypoint moet neerleggen.
Daar zitten de experts.
Van hun antwoord en uitleg kunnen we hier allemaal van leren.
:Y
 
Ik heb het idee dat de beeline je naar het dichtstbijzijnde route punt stuurt. Als de punten ver uit elkaar liggen of als de route uit relatief weinig route punten bestaat blijft ie je lang terug naar het gemiste (dichtstbijzijnde) punt sturen.
 
Ik heb het idee dat de beeline je naar het dichtstbijzijnde route punt stuurt. Als de punten ver uit elkaar liggen of als de route uit relatief weinig route punten bestaat blijft ie je lang terug naar het gemiste (dichtstbijzijnde) punt sturen.
Nee want ook als ik weer vlakbij een punt was die weer op de route lag bleef hij mij terugsturen naar het punt waar ik anders had gemoeten. Zeker met wegafsluitingen is dit wel storend
 
Vandaag de beeline eens goed kunnen uitproberen tijdens het rijden van de landmark rally. Ik had de beeline eerder ook al wat geprobeerd maar ik kende de weg daar enigszins. Dit keer dus met de landmark rally in een volledig onbekende omgeving. Ik heb vandaag een dikke 300km gedaan. In de binnenstad van Gouda ging ik een keer verkeerd en in Utrecht ging het een keer mis. Ik ben er dik tevreden mee. De accu duur is trouwens ook dik oke. Toen ik vertrok stond de accu op 75% en toen ik terug was op 66%.

Plaatje erbij voor de sfeer 8-)
 

Bijlagen

  • 20230319_123605.jpg
    20230319_123605.jpg
    248,1 KB · Weergaven: 35
Nooit van Beeline gehoord tot ik vrijdag een CFMoto 650MT gekocht heb. Beetje in een opwelling ook en ik wil meer gaan rijden. Dan is wat 'motivatie' zoals goede navigatie wel een goede stok achter de deur denk ik. Kan je makkelijk een route plannen en gaan. Met beetje zoeken kwam ik die Beeline tegen. Lijkt me een leuk apparaat. Ben van de zuinige dus de prijs was ook leuk. Maar ik het hele idee van pijltje bolletje spreekt me wel aan. En een keer een afslag missen, mits ie herberekent, is alleen maar leuk toch. Dus vandaag die Beeline met extra houder voor op het stuur maar besteld. Ben erg benieuwd. Nog paar weken als ik mijn nieuwe motor heb ga ik er vol mee aan de slag. Ben al routes aan het maken in de app ;). Best leuk.
 
Sinds 1,5 week de motor weer uit de stalling gehaald en lekker gereden met de Beeline. Ik begin er al aan te wennen. Het is even wennen dat je geen navigatie in je oortje hebt en dus wat vaker aan moet denken om op je schermpje moet kijken. Maar ik ben er nog steeds tevreden mee! Ik heb nu met de app routes gemaakt en dan herberekend hij wel een nieuwe route als je afwijkt. Maar bij een route via myroute app met harde punten stuurt hij je terug naar de plek waar je anders ben gereden.
 
Ik heb afgelopen week ook de beeline besteld, compleet met een hoesje en extra stuurklem.
Vandaag vol verwachting naar de voordeur staren tot de pakjes meneer aanbelt.
En jawel, volgens plan tussen 14-16 uur ..... dingdong.... *O*

Echter ging de joecheeh stemming over in...... -O-
1x stuurklem
2x hoesje
geen navigatie.....

B|

mailtje sturen dan maar, komt bij een grote leverancier vandaan dus ik verwacht dat het goed komt maar..... gewoon beh...

Geduld hebben maar weer...
 
Er gaat wel eens wat verkeerd bij de levering.
Gebeurt bij elke winkel.
Beeline kennende gaan ze dat snel en zonder morren oplossen.
(Edit: was bij een groothandel gekocht, niet rechtstreeks, correct?)
 
Vervelend, kan je er weer achteraan bellen of mailen. Wat dat betreft is gewoon naar de winkel gaan zo slecht niet. 🙂
Klopt, ben ik ook helemaal mee eens.
Moet het wel in de buurt zijn want:
-tijd (ik zou alleen op zaterdag kunnen en meestal heb ik die dag al vol)
-€€€ (aanbieding, prijzen verschillen en gratis benzine kennen ze hier niet. bezorgen daarintegen is wel weer gratis.)

Eigenlijk bestel ik alles online behalve kleding, banden, helm, schoen/laarzen. En eigenlijk gaat dat altijd goed, ook de bezorgdiensten.
 
Er gaat wel eens wat verkeerd bij de levering.
Gebeurt bij elke winkel.
Beeline kennende gaan ze dat snel en zonder morren oplossen.
(Edit: was bij een groothandel gekocht, niet rechtstreeks, correct?)
Dit probleem ligt niet bij beeline, heeft bij de tussenhandel iemand staan slapen bij het inpakken denk ik....
Maar ik heb daar vaker wat gekocht en nooit problemen.
 
Ik heb die Beeline afgelopen zondag voor eerste keer gebruikt. Ondanks mijn slechte ogen kan ik 'm redelijk aflezen. Maar met de zon die van alle kanten kwam was ie niet altijd even goed leesbaar vond ik. Maar op zich erg blij mee. Morgen mijn nieuwe motor ophalen (CFMoto 650MT) en dan maar veel gebruik maken van die Beeline voor lange ritten binnendoor. Wil 'm snel ingereden hebben ;).
 
Eergisteren de Beeline voor het eerst sinds een maand of wat weer eens gebruikt. Ik was blij verrast dat er een firmware update was en ik de keuze had om de update uit te stellen.
Die is me ook weleens door de strot geduwd vlak voordat ik wegmoest, gevolgd door een calibratie die niet werkt zolang de motor draait (trillingen).

Goede verbetering dus! :t

Nu de update even doorgevoerd. Binnenkort nog maar eens gebruiken om te zien of er verschil is. :P
 
Grappig. Zojuist ook de update gedaan.
Ook na maanden niet gebruikt te hebben.
Was in een minuutje gepiept.
Morgen zien of er wat veranderd is.
 
Onlangs voor het eerst als navigator voorop gereden met de beeline. Ging prima moet ik zeggen. Paar dingen die ik mis:
- gesproken instructies op je headset zou heel handig zijn. Dan hoef je er nog minder op te kijken.
- navigeren naar begin van de route zou erg handig zijn.
 
Onlangs voor het eerst als navigator voorop gereden met de beeline. Ging prima moet ik zeggen. Paar dingen die ik mis:
- gesproken instructies op je headset zou heel handig zijn. Dan hoef je er nog minder op te kijken.
- navigeren naar begin van de route zou erg handig zijn.
Eerste punt: helaas. Doet ie niet.
Tweede punt: Doet ie al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan