beemer fighter deeeeeeeel 3.....

de kans dat de beemer een keer op het circuit komt is minimaal, al sluit ik het niet uit. 270 kilo en weinig grondspeling is geen goede combi. neerleggen gaat niet gebeuren, en opblazen ook niet.

opblazen zou misschien op de dyno of in engeland kunnen gebeuren...maar daar ga ik niet vanuit. :P
 
vandaag met het brandstof systeem bezig geweest. de boel ff gereorganiseerd en nieuwe slangen. er zaten wat scheurtjes in het oppervlak van de oude slangen...... nog geen lekkage, maar voor de zekerheid maar vervangen.

91996351_892369694541582_1558647845081317376_o.jpg
 
Wat zeg jij nou :? ik denk dat dit ding geen circuit gaat zien, behalve die ene rechte streep in Engeland. En ik vraag me af waarom jij denkt dat het ding neergelegd of opgeblazen wordt, en wat daar leuk aan is... Maar Ja. Ik blijf het extreem vet vinden dit soort projecten :t

Je sarcasme detector staat af?

Retevet dit, ik hoop dat ie heel blijft, en powerwheelies doet bij gas open aan 200.
 
Daar hik ik dus enorm tegenaan.... er zit al jaren geen druppel lak op:X alles nog gewoon kaal staal en alu...
Moet er misschien toch maar een keer van komen.
 
ik hik er ook altijd wel tegenaan...... best veel werk om het te doen.

ik ben een dag bezig geweest om alles kaal te maken, omdat de motip lak die erop zat er op redelijk veel plaatsen al afgekomen was. je zou verwachten dat dat makkelijk zou gaan, maar het leek wel rubber. pffffffft. uiteindelijk met sterke afbijt en een messing borstel het meeste eraf gekregen.

aan de ene kant vind ik het spuiten altijd wel leuk, maar op een of andere manier gaat er altijd wel weer wat niet zoals ik wil. vandaag was de blanke lak op toen ik zo goed als klaar was....... maar dus net een paar plekjes waar het niet echt goed gedekt heeft.

gelukkig is het geen show model, dus wat mij betreft goed genoeg.
 
Zo dat ziet er Netjes uit zo`n frame met al die hoekjes best moeilijk spuiten Ik weet er alles van . wel lekker in het zonnetje toch ?
dan heb je wel leuke buren
 
Terug
Bovenaan Onderaan