beemer fighter deeeeeeeel 3.....

107102811_964131054032112_8672074766458046947_o (1).jpg
 
Ik vind het hartstikke gaaf....

Zo'n extreme fiets ga je toch niet in een standaard kleurtje spuiten?

Past er perfect bij en fantastisch hoe je dat gedaan hebt met die bladeren.
 
echt gaaf gedaan, ik verwacht dat je met deze techniek wel een trendsetter bent.
binnenkort rijden er meer camouflage motoren rond_O-.
 
Ik als Spuiter Jeuken mijn handen . als Ik dit zie . je ziet nu een vagen vlek op afstand . Ik spuit normaal over de spuitplamuur ( grijs ) een zwarte
vlekken waas handig daarna met schuren om oneffenheid op te zoeken . het lijk daar op . Jammer van zo`n Mooi gebouwde Motor .
vaak maakt ook de Paint de Motor .
 
Ik als Spuiter Jeuken mijn handen . als Ik dit zie . je ziet nu een vagen vlek op afstand . Ik spuit normaal over de spuitplamuur ( grijs ) een zwarte
vlekken waas handig daarna met schuren om oneffenheid op te zoeken . het lijk daar op . Jammer van zo`n Mooi gebouwde Motor .
vaak maakt ook de Paint de Motor .

een vage vlek op afstand?

voor de meeste mensen is dit al een hele opgave om zover te komen en vinden ze het prima qua spuitwerk. als ik een spuitkabine zou hebben en alle tijd (en vooral geduld :P ) om het netjes te doen zou ik er wel m'n best voor doen om het helemaal netjes te maken, maar dat gaat me toch nooit lukken.

ik ben er tevreden mee. ;)

ps: ik snap wat je bedoeld hoor, ik kijk zo ook altijd naar andere bikes qua hoe ze gebouwd zijn en zie dan ook allerlei dingen. :)
 
btw.......... de foto's die m'n telefoon maakt zijn ook van het type wazig...... ik heb al vaak van mensen gehoord die m'n motoren in het echt zien dat ze op de foto's niet goed uit de verf komen. ;)
 
Ik als Spuiter Jeuken mijn handen . als Ik dit zie . je ziet nu een vagen vlek op afstand . Ik spuit normaal over de spuitplamuur ( grijs ) een zwarte
vlekken waas handig daarna met schuren om oneffenheid op te zoeken . het lijk daar op . Jammer van zo`n Mooi gebouwde Motor .
vaak maakt ook de Paint de Motor .

Mwoah.... Als jij spuiter bent van beroep of serieuze hobby snap ik je punt dat de paint de motor maakt, maar dat is voor mij precies andersom, ik zie heel graag dat onderdelen uitstralen waar ze voor dienen of hoe ze functioneren en daar gaat een mooi laagje verf niet bij helpen. Ook kun je met mooi spuitwerk een hoop broddelwerk verhullen. Dus van mij mag het lakwerk minimaal zijn of zelfs afwezig. Ik heb op mn eigen motor ook geen verf zitten _O- al heeft die daardoor misschien een beetje een pauper uitstraling :$
 
Ik als Spuiter Jeuken mijn handen . als Ik dit zie . je ziet nu een vagen vlek op afstand . Ik spuit normaal over de spuitplamuur ( grijs ) een zwarte
vlekken waas handig daarna met schuren om oneffenheid op te zoeken . het lijk daar op . Jammer van zo`n Mooi gebouwde Motor .
vaak maakt ook de Paint de Motor .

Aan de andere kant zie ik ook vaak gare gebakjes waar ze een nieuw kleurtje op gespoten hebben en dat is dan het enige pluspunt, heb ik toch 1000x liever de motor van Kees.
 
Terug
Bovenaan Onderaan