suz rgv 800
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #3.101
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat plaatwerk in een boog waar de veer v/d jiffy opzit, daar loopt in het midden een gleuf, voor de zijwaartse stevigheid denk ik.
hoe heb je die er in gemaakt ? ik vermoed onder de pers met een strip in die vorm.
Hij is nog mooier en ruiger als in de supercharger uitvoering
Hoeveel vermogen verwacht je dat er nu uit gaat komen?
Dat is dan ook niet veel, genoeg standaardmotoren komen inmiddels ook al aan en over de 200. Lijkt me raar als je dat als tuner niet aan zou kunnen, met een zeer ruime marge. Maar...ja klopt, bij pieter idd. maar daar ga ik waarschijnlijk niet meer. wil zijn bank niet slopen....... zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar hij moet er toch z'n brood mee verdienen.
de beemer was met de 200 supercharged achterwiel pk's de sterkste bike die hij op de bank had gehad.
ik denk dat ik eerst wat ga auto-tunen op een afgelegen weg. dan is het grootste deel van het afstellen al gedaan. zal voorlopig nog wel ff duren denk ik. ben ook nog met de electra voor de verlichting e.d. bezig.
Motivatie werkt beter vóóraf Dat is het hele idee.Kijken naar je eigen geslaagde werk is goed voor de motivatie
PS tuning is nogal van de tweetakten. Straat tweetakt met 200+ PK zou vet zijn maar niet echt realistisch. En het aantal straatfietsen dat standaard daadwerkelijk 200+ PK aan het achterwiel heeft is sowieso op één hand te tellen.Dat is dan ook niet veel, genoeg standaardmotoren komen inmiddels ook al aan en over de 200. Lijkt me raar als je dat als tuner niet aan zou kunnen, met een zeer ruime marge. Maar...
.. dat gezegd hebbende, als je het niet aandurft, prima, geen punt. Probeer bijvoorbeeld eh... Dynojet vd Meer? Die doet ook dragracers, dus kan zeker weten wel genoeg vermogen op de bank kwijt.
Motivatie om door te blijven werken en het af te maken he .... Ik spreek uit ervaringMotivatie werkt beter vóóraf Dat is het hele idee.
pstuning is idd vooral 2takt en dan vooral 50cc racespul. hij heeft de testbank zelf gemaakt, dus weet niet wat die bank kan hebben. en hij verdient er zijn brood mee, dan wil je niet dat hij kapot gaat.Dat is dan ook niet veel, genoeg standaardmotoren komen inmiddels ook al aan en over de 200. Lijkt me raar als je dat als tuner niet aan zou kunnen, met een zeer ruime marge. Maar...
.. dat gezegd hebbende, als je het niet aandurft, prima, geen punt. Probeer bijvoorbeeld eh... Dynojet vd Meer? Die doet ook dragracers, dus kan zeker weten wel genoeg vermogen op de bank kwijt.
Heb je al een zadel? Neem aan dat je niet direct op het subframe gaat zitten?
PS tuning is nogal van de tweetakten. Straat tweetakt met 200+ PK zou vet zijn maar niet echt realistisch. En het aantal straatfietsen dat standaard daadwerkelijk 200+ PK aan het achterwiel heeft is sowieso op één hand te tellen.
Ik denk dat die meneer juist een bank heeft die perfect is voor de fietsen die hij afstelt. Als je een brommer afstelt op een bank die ook 200+ PK aankan krijg je ook geen realistische resultaten. Dat moet een beetje matchen.
Dus ik snap het punt van Kees wel