beemer fighter deeeeeeeel 3.....

120394175_1028530377592179_6615578268425426675_o.jpg
 
uiteindelijk liep hij tijdens de eerste wedstrijd een klein beetje heel erg vast, doordat we een foutje gemaakt hadden met het mengsel. veeeeels te arm. de zuiger was van boven helemaal verpoeierd en moest met een vuist en slagkoper uit de cilinder geslagen worden. _O-
 
Geniale creaties _O- Dat jij "ongeschonden" volwassen geworden bent is wel knap;). Ik heb nooit brommers gehad, mn pa had me beloofd dat hij het ding doormidden zou zagen als ik er een zou kopen. En ik ben bang dat hij zich daaraan gehouden zou hebben. Op de school waar hij werkte veel te veel ongelukken met snelle brommers:/

Maar kom maar door met dit soort plaatjes. Hoe gaat het met de beemer? loopt hij goed?
 
hahaha, ik heb al zoveel meegemaakt....... ik had al lang niet meer op deze aarde moeten lopen. gelukkig had god andere plannen met mijn leven. *O*

ik heb denk ik een stuk of 20....25 brommers gehad. motoren ook al in die richting, wat dat betreft heb ik aardig wat op 2 wielen gehad. auto's dan weer wat minder, maar ondertussen ook al een stuk of 12 denk ik.

de bmw heb ik niet zo veel meer aan gedaan. momenteel is al m'n geld op, dus ligt de beemer ff stil. en ik heb er geen haast mee aangezien het toch weer winter gaat worden.
 
Ik lees heel dit topic al een beetje stilletjes mee. Likkebaardend! :9~ Soms jaloers maar nooit afgunstig, en altijd vol bewondering.

Zo leuk om nu te zien dat je altijd al bijzondere en mooie lijnen hebt weten te creëren, sommige mensen kunnen dat gewoon. Gaaf, echt heel gaaf. :} :t
 
Ik vond het wel een leuke foto van mijn dochter op de circuitbike. -O-
 
hej mannen, ik heb even geen inspiratie. :P

komt van het voorjaar wel weer denk ik als het lekkerder weer wordt.
Begrijpelijk. Ken het probleem. Zorgen dat er genoeg leuke klussen zijn die toch de moeite waard zijn. En waar niet teveel experimenteren voor nodig is.
 
ik moet nog een paar dingen aanschaffen om hem af te maken, maar heb er geen geld voor. volgende week begin ik weer met werken na 10,5 maand niet gewerkt te hebben....... dus dan kan ik de financieen weer wat opkrikken en meer kopen dan alleen de belangrijke dingen. :)

komt allemaal wel goed. ik heb plannen om een cb500 te kopen en die voor op straat om te bouwen, maar dan moet eerst de triumph de deur uit.
 
ik moet nog een paar dingen aanschaffen om hem af te maken, maar heb er geen geld voor. volgende week begin ik weer met werken na 10,5 maand niet gewerkt te hebben....... dus dan kan ik de financieen weer wat opkrikken en meer kopen dan alleen de belangrijke dingen. :)

komt allemaal wel goed. ik heb plannen om een cb500 te kopen en die voor op straat om te bouwen, maar dan moet eerst de triumph de deur uit.
Dat je de Tiger niet kwijt raakt zeg. Zie hem maar op MP voorbij komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan