beemer fighter deeeeeeeel 3.....

we zijn weer eens aan het verbouwen. de triumph bleek onverkoopbaar te zijn, dus die ben ik nu maar gewoon lekker zo aan het maken als ik wil. :P

kawasaki er6 2009/2011 zitje met zijkappen en achtelicht. de tank van een triumph speed triple 1050.

de originele uitlaat was op meerder plaatsen gescheurd, dus dat was een goed excuse om maar weer wat bak en braadwerk te verrichten.

zo staat hij er nu bij.


180290197_1178514025927146_3490903421886198713_n.jpg
 
En meteen weer een mooie lijn erin zeg, dat vind ik gewoon echt knap.

En die koplamp....Het meest gebruikte afgezaagde 13 in een dozijn fighter koplampje ter wereld en op die plek ziet het er toch weer origineel uit.

Klasse
 
scheurtjes in de originele uitlaten????:+:+ ik geloof er geen reet van :+:+ gewoon een smoesje om ons weer te trakteren op een stukje smakelijk uitlaatvakwerk:}:} mooi gedaan
 
Yess, de man is terug :t binnenkort ook weer BMW dingen?
nog geen zin gehad om aan de bmw verder te gaan. ga dit jaar waarschijnlijk toch niet naar elvington...... dus geen haast. heb nog ff geen geld om daarheen te gaan.

maar zodra de triumph weer rijd zal ik vast wel weer aan de beemer gaan hobbyen. ;)
 
En meteen weer een mooie lijn erin zeg, dat vind ik gewoon echt knap.

En die koplamp....Het meest gebruikte afgezaagde 13 in een dozijn fighter koplampje ter wereld en op die plek ziet het er toch weer origineel uit.

Klasse

ik ben wel happy met de lijn........ behalve dan dat het een hoog op de poten motor blijft, maar daar valt verder niet zo veel aan te doen..... dan kan ik beter een street triple kopen.

je zag ze vroeger idd op elke streetfighter, met dit kapje werkt het toevallig gewoon. altijd leuk als je met simpele dingen toch iets leuks kan creeren.
 
Hing er bv een uitlaat met een steun minder aan die originele collector?
Of is dat gewoon de kwaliteit die we van triumph kunnen verwachten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan