beemer fighter deeeeeeeel 3.....

214550160_1227570011021547_9047668218926993686_n.jpg
 
Heb je de wielen toevallig gewogen? Ben wel benieuwd of ze zwaarder of lichter zijn dan de originele cb wielen O-)
 
Jammer.. valt tegen om iets te vinden wat ongeveer dezelfde maten heeft, maar minder weegt, en niet drie nieren een een bounty kost.. :+
 
Jammer.. valt tegen om iets te vinden wat ongeveer dezelfde maten heeft, maar minder weegt, en niet drie nieren een een bounty kost.. :+
ja klopt, dan zit je al gauw aan magnesium of gesmede alu velgen van een moto3 ofzo te denken...... die zijn prijzig. :P

voor mij was dit wel prima, leuke velgjes voor niet al te veel geld die de look van de bike meteen een stuk veranderen. was alleen wel aardig wat werk om het achterwiel pas te maken. voor is bijna plug en plee.
 
super leuke fun bike kees. zou wel goed sturen !?
jazeker. verbazend goed moet ik zeggen. ik heb er nog niet echt hard mee gestuurd, maar tot nu toe houd hij zich goed........... alleen die chineese shocks die ik erop gezet heb zijn echt 10x niks........dus vandaar nog ff een beetje voorzichtig. stuitert achter alle kanten op. :)

binnenkort nog ff een setje YSS shocks kopen.
 
jazeker. verbazend goed moet ik zeggen. ik heb er nog niet echt hard mee gestuurd, maar tot nu toe houd hij zich goed........... alleen die chineese shocks die ik erop gezet heb zijn echt 10x niks........dus vandaar nog ff een beetje voorzichtig. stuitert achter alle kanten op. :)

binnenkort nog ff een setje YSS shocks kopen.

Bitubo heeft mooie met instelbare demping O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan