suz rgv 800
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #1.276
Met de microsquirt die er bij kees op zit kun je maarbeperkt boost regelen. Met een megasquirt daarentegen kan het wel, tenminste bij een turbo setup. Hoe wil je boost gaan regelen bij een sc? Dit is immer toeren afhankelijk en mechanisch, je kunt dus enkel in het inlaattraject druk aflaten.
Het kan bij jou ook electronisch maar dan heb je inderdaad een tweede klep nodig die open gaat op druk. Enkel niet per versnelling te regelen, daarvoor heb je de uitgebreidere megasquirt nodig, Egbert had dat ook zo op de busa gedaan.dodge heeft dat geloof ik ook. die heeft een blow-off en een drukregel klep in het inlaat gedeelte zitten.
die kan hem electronisch op straat rij stand of vol vermogen afregelen voor het wheelien.
ik weet nog niet wat ik ga doen. wil iig meer vermogen uit het blok gaan halen, maar misschien laat ik de setup wel zo met alleen een blowoff.
dat wilde past wel een beetje bij me qua rijstyle.
zo'n bizar gevoel als dat ding eenmaal gaat.....net of je door een stormram in de rug geramd wordt die maar door blijft duwen!
Het kan bij jou ook electronisch maar dan heb je inderdaad een tweede klep nodig die open gaat op druk. Enkel niet per versnelling te regelen, daarvoor heb je de uitgebreidere megasquirt nodig, Egbert had dat ook zo op de busa gedaan.
Met de microsquirt die er bij kees op zit kun je maarbeperkt boost regelen. Met een megasquirt daarentegen kan het wel, tenminste bij een turbo setup. Hoe wil je boost gaan regelen bij een sc? Dit is immer toeren afhankelijk en mechanisch, je kunt dus enkel in het inlaattraject druk aflaten.
Wijs maar aan waar dat dan kan met de microsquirt.met de megasquirt kan je inderdaad per versnelling en gasstand/toeren de bpost afstellen maar de microsquirt is daar gewoon er beperkt in.Read the manual
Wijs maar aan waar dat dan kan met de microsquirt.met de megasquirt kan je inderdaad per versnelling en gasstand/toeren de bpost afstellen maar de microsquirt is daar gewoon er beperkt in.
Of er moet een updat zijn geweest waar ik nog nit vanaf weet..
Electromagnetische koppeling zoals op een moderne auto dynamo of aircopompMet de microsquirt die er bij kees op zit kun je maarbeperkt boost regelen. Met een megasquirt daarentegen kan het wel, tenminste bij een turbo setup. Hoe wil je boost gaan regelen bij een sc? Dit is immer toeren afhankelijk en mechanisch, je kunt dus enkel in het inlaattraject druk aflaten.
?
Ik heb het helemaal niet over Microsquirt gehad?
Electromagnetische koppeling zoals op een moderne auto dynamo of aircopompBen wel benieuwd wat er dan gebeurd als op hoge toeren ineens de SC inkomt
Dat weet ik, je hebt ook mijn antwoorden niet goed gelezen want dan was het "read the manual" wel achterwege gebleven?
Ik heb het helemaal niet over Microsquirt gehad?
Dat weet ik, je hebt ook mijn antwoorden niet goed gelezen want dan was het "read the manual" wel achterwege gebleven
20 pk??
deze.[afbeelding]
Ik vind het uber vet wat je hebt gebouwd en ongelooflijk dat het gelijk al zo goed werkt en heel blijft. Dikke complimenten hiervoor.
Ik blijf wel met die foto van "Dodge" in mijn hoofd zitten. Ik vraag me namelijk af of de "Duitse" streetfighter style oorspronkelijk bij speedwheelie vandaan komt? of is dat toeval? (als ik zo de foto van Dodge bekijk).
Zo'n steile kont zal het wel makkelijker maken om te blijven zitten.
Of is dat gewoon puur toeval?