beemer fighter deeeeeeeel 3.....

:P :P

full
 
vanavond ff met de bmw wezen proefrijden om te kijken of er goed mee te wheelien is met de nieuwe setup.

en..............er is 100% zeker geen kilometer mee te wheelien.

de enkele gasklep zorgt ervoor dat er een kleine vertraging in de reactie zit in gas geven en loslaten.
en tegelijkertijd is het net een 190pk aan/uit schakelaar.

terug naar de 4 originele gaskleppen maar weer. ik dacht klaar te zijn voor elvington, maar de bmw vond van niet. _O-

hier een filmpje van vanavond. op 3:25 min een wheelie die er enigzins op lijkt.....




.
 
Laatst bewerkt:
originele gasklephuis is weer terug. ff met de slijptol aan de gang geweest om het plenum pas te maken.

eens kijken hoe dit gaat rijden. zou beter moeten werken dan de enkele gasklep......dat deed het vorig jaar iig wel. :P
full
 
er is wel wat mis mee,.... het ziet er niet uit :)
Dat mag je vinden, net als ik mag vinden dat als je zo een opmerking plaatst je ook een suggestie voor verbetering geeft.

Aangezien het daaraan ontbreekt plaats ik je in de categorie "paardenlul". Dank u daaaaag.
 
Kijk, dat geeft de burger moed...Wat betreft die 420cc injectors: Daar kom ik op terug. Ik moet ff rekenen of dat goed is voor mijn setup (heb ik nog niet eerder gedaan).

Gr. Paul
Waar wil je het voor gaan gebruiken? Ik gebruik 390cc injectoren voor mijn gsxr1000 turbo en zit op max 75% dutycycle.
 
@Stafford:
Het project is een FZR1000 motorblok ombouwen naar Injectie met Turbo in een GTS frame (topic: Dusss in "#gts1000")

Kwa pk's is de richtlijn 200 krukas pk'. Het orginele idee is om twee rijen van 4 injectoren te gebruiken om een soepel karakter te creeren voor op straat, maar ik wil ook kijken of een simpele opstelling met alleen 4 (juiste) injectoren zal werken. Vandaar dat ik moet rekenen om te zorgen dat de 4 wel de taak kunnen volbrengen en nog enigsinds rijdbaar karakter geeft. Mocht je tips hebben dan hoor ik het graag.

On topic: Super gaaf project Kees!! })
 
Dusss ik denk niet dat je 2 rijen injectoren nodig hebt voor de 200pk, dan ga je het jezelf veel te moeilijk maken. Ik heb er 4 van 390cc met een goede brandstofpomp en drukregelaar, mijn motor is heerlijk soepel (mits juist afgesteld natuurlijk). De keuze van de juiste turbo zal veel belangrijker zijn, ik ben er al een paar jaar mee aan het stoeien namelijk...
 
ik denk idd ook dat je het gewoon bij 4 injectoren moet houden. ;)

voor zover ik weet zijn alleen de motoren met echt veel vermogen met 2 rijen injectoren uitgevoerd.
 
ff een ander projectje tussendoor. vin heeft een ander uitlaathuis op z'n turbo gezet met een grotere doorlaat.......duuuuuus, daar moet natuurlijk wel een bijpassend pijpke voor gemaakt worden. 3 inch om precies te zijn. wat een joekel! :P

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan