beemer fighter deeeeeeeel 3.....

t
full
 
uitlaat afgemaakt en net de motor naar vincent gereden.

echt bizar hoe makkelijk dat ding het voorwiel de lucht in trekt en hoe snel hij is, en dan heb ik nog maar op lage druk gereden..... 0,5 bar ongeveer. :P

tot in 3e versnelling een klein toefje gas en hup, omhoog dat voorwiel! echt tof! :P

full
 
uitlaat afgemaakt en net de motor naar vincent gereden.

echt bizar hoe makkelijk dat ding het voorwiel de lucht in trekt en hoe snel hij is, en dan heb ik nog maar op lage druk gereden..... 0,5 bar ongeveer. :P

tot in 3e versnelling een klein toefje gas en hup, omhoog dat voorwiel! echt tof! :P

[afbeelding]
0,94 bar heb ik zojuist gelogd _O-

Zojuist de wastegate actuator wat losser gezet, dat zou moeten helpen. En de hele map wat rijker want het spulletje spoelt eerder op, better safe than sorry.
 
uitlaat afgemaakt en net de motor naar vincent gereden.

echt bizar hoe makkelijk dat ding het voorwiel de lucht in trekt en hoe snel hij is, en dan heb ik nog maar op lage druk gereden..... 0,5 bar ongeveer. :P

tot in 3e versnelling een klein toefje gas en hup, omhoog dat voorwiel! echt tof! :P

[afbeelding]


T zal , maar ik vindt die baksteen van jou meer brute kracht uitstralen . lekker ruig hok .
 
zo....... vandaag weer naar de testbank geweest met de bmw sinds de inlaat setup veranderd is en beide k1200 nokkenassen erin zitten.

qua vermogen maakt het niet zo veel uit.... was 188 pk aan het achterwiel en is nu 192,8 pk aan het achterwiel.... maaaaar, hij is veel beter te handelen.
gasreactie is weer zoals hij moet zijn, goed doseerbaar en zoals je kan zien in de grafiek loopt hij bovenin veel beter door. scheelt echt enorm veel. *O* *O* *O* *O*

hier nog wat filmpjes:



 
groene lijn is van vorige keer. rode lijn van vandaag. topvermogen blijft bijna 1500 toeren langer aanhouden. echt vet! :P

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan