beemer fighter deeeeeeeel 3.....

p
full
 
achterrem is ook nogal lomp en had de klauw van het eerdere eenzijdige achterwiel project nog liggen.......dus frezen maar weer.

full
 
aangezien de uitlaat die onder de er6 zat met originele kont nogal groot is en de lijn van de bike zoals hij nu is verknalt gaan we daar ook maar weer mee aan de gang.

heb vandaag rvs pijp gekocht, dus binnenkort daar weer foto's van.

heb alvast een demper gemaakt. had nog de huls van de carbon demper die eerst aan de zijkant van de bmw hing bewaard en de eindkap van een oude demper die op mijn husqvarna zat past daar netjes in.

conisch voorstuk gemaakt.......wilde deze zo eerst aan de zijkant langs het zitje maken, maar dat staat totaal niet en de bike wordt er lomp van, dus die komt ergens anders te hangen.

full
 
zo....voor nu is dit het ff.

ga dus weer flink aan de slag met de uitlaat de komende dagen.

als de kawa klaar is gaat de bmw gedeeltelijk uit elkaar. er moet een lager in de versnellingsbak vervangen worden en heb al een nieuwe koppelingsplaat klaar liggen aangezien die ook weer overleden is.
nu meteen een andere dan originele plaat, aangezien die mijn rijstijl niet echt fijn vinden.

ook voor de beemer moet er weer een andere uitlaat gefixt worden. (kon ook niet anders natuurlijk. hahaha. )

de uitlaat loopt vlak langs de hydrolische cilinder die de koppeling vrij drukt.........bij het stoplicht warmt deze op wat resulteert in een slippende koppeling bij wegrijden. B|

en ik heb eind vorig jaar een EMG cursus moeten doen en wil dus met een ietsie minder opvallend uitlaatgeluid rijden en een goedgekeurde demper.

aangezien de pijp die er nu onder hangt geen van beide heeft wordt het weer creabea met rvs pijp binnenkort. *O* *O* *O* *O*
 
heb het blok nog liggen. ook nog 2 andere onderblokken. 1 met cil en kop erbij.

is niet supergoed spul ofzo, maar als je interesse hebt stuur maar ff een pm. ;)

blok dat onder de mz zat op de foto is een 300cc btw
 
mag zo verrot als mogelijk zijn van binnen, ik wil een schuurkacheltje maken met een grote cilinder+kop met koelribben als radiatortje.

boring/cilinder mag dus compleet naar zn grootje zijn
 
zeker kopen als je er 1 tegenkomt!!!

met een verdeeltafel kan je echt alles maken, supermooi stukkie gereedschap! :Y
 
gister ff wat rvs pijp gehaald voor de bmw en er6.

meteen maar begonnen met bakken en braden.

helaas vandaag niet veel kunnen doen omdat m'n lashelm kapoet gegaan is.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan