beemer fighter deeeeeeeel 3.....

50940791_598664303912124_499961341742678016_n.jpg
 
Hitteschildje ? er gaat koele lucht door . Super strak zo nix meer aan doen . wel doorgaan natuurlijk voor de Mooie foto`s
 
Hitteschildje ? er gaat koele lucht door . Super strak zo nix meer aan doen . wel doorgaan natuurlijk voor de Mooie foto`s

Afhankelijk van belasting en lengte van je inlaattraject blijft dit zeker niet altijd koel. Reden dat bij zowat alle turbo motoren een intercooler geplaatst word is dat het comprimeren de inlaatlucht temperatuur flink doet op lopen.

Kwestie van even uitproberen.
 
Hitteschildje is geen slecht idee..
turbo uit kan razendsnel lekker warm worden, 150C of meer. Dat is door de compressie, maar ook de interne wrijving van de lucht tegen de onderdelen van de compressor. Dit is al een beetje oud, maar geeft een berekening. De 70% die gebruikt wordt vertegenwoordigd grotendeels deze wrijving

AutoSpeed - Intercooler Maths. Gewoon even met getallen spelen in laastste stukje "final calculations"
 
Underbrace bijna zelfde hoek als de koekvinnen 8-) Gelukkig standaard weer gewoon aan de linker kant.. rechts gaf echt een storing bij mij 8)7

Heb je al proef gezeten ivm knie en inlaat buis?
 
Underbrace bijna zelfde hoek als de koekvinnen 8-) Gelukkig standaard weer gewoon aan de linker kant.. rechts gaf echt een storing bij mij 8)7

Heb je al proef gezeten ivm knie en inlaat buis?

hahaha, dat was juist leuk die standaard aan de andere kant. :P

al proef gezeten idd, en ik denk dat het irritant gaat worden..............dus waarschijnlijk wordt dat WEER veranderd. :XB|:Y:P
 
Nog een klein vraagje: gebruik je ook vulmatriaal met lassen en purg je de pijpen nog met argon met aflassen?

altijd leuk om te horen dat mensen het volgen! ;)

ik voeg alleen toe bij bv flenzen of als ik het echt niet dicht gevloeid krijg. heb geprobeerd om een opstelling te maken waarmee ik backing gas kon gebruiken, maar kreeg dat niet goed op 1 fles. dus tot nu toe las ik alles zonder. zolang je er niet doorheen last komen er sowieso geen verbrandde bloemkolen aan de binnenkant, dus tot nu toe is het acceptabel.... ofzo....denk ik... *O*:P

zou btw liever met backing gas lassen voor de sterkte...
 
wow ! Bizar !! en toch enigszins betrouwbaar ? alleen dmv hayabusa zuigers en drijfstangen ?
Cool ! maar wel leip *D

is het niet slim om je achterbrug te verlengen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan