beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Knap werk (alweer!) , jij lijkt de brezan wel qua productie
full
, alleen dan 100x knapper gemaakt :}
 
Qua looks je minste creatie maar qua bodemspeling en vermogen door de lengte je beste schat ik zomaar.
Ik dacht moto Morini toen ik de 1e foto zag en die zijn über cool!
 
Qua looks je minste creatie maar qua bodemspeling en vermogen door de lengte je beste schat ik zomaar.
Ik dacht moto Morini toen ik de 1e foto zag en die zijn über cool!

idd jammer dat de looks nu net ff wat minder zijn, maar vind het niet zo storend als sommige andere pijpen die ik erop heb gehad. past wel bij het formaat van de bike.

er komt waarschijnlijk nog een soort van bellypan onder het blok om hem toch wat bulliger te maken aan de voorkant.....moet nog ff verzinnen wat het gaat worden.

moto morini's zijn retevet. :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je dit nog aan de grond rijdt heb je een groter probleem ;) . Misschien iets minder mooi met die demper zo maar kan me voorstellen dat je er nu een beetje klaar mee bent!
 
hahahha, klein beetje maar..... :P ;)

maar begin al te wennen aan hoe dit eruit ziet en vind het zo slecht nog niet. valt mee te leven zegmaar.... ghehe.

altijd vanuit de goeie hoek kijken is de oplossing.......of er gewoon alleen maar mee rijden en nooit stoppen. *O*
 
zo, pijp vandaag eens uitgetest.

rijd eindelijk weer enigzins zoals het zou moeten. lekker sterk van onderuit en in het middengebied.
staat volgens mij nog niet helemaal goed qua afstelling, dus binnenkort ff bij ruud frederiks langs om ff een dynorun te doen.

nog ff een setje db killers fabriceren en een stukkie kuipwerk voor onder het blok om hem wat bulliger te maken en dan ist wel ff gedaan precies. *O*

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan