beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Het zitje,zadel en tank passen juist perfect bij elkaar vindt ik. Allemaal dezelfde rondingen.
Het word echt een topding dit!

Ik maak me alleen zorgen over de kleuren die erop komen gezien de vorige projecten :+
 
Het zitje,zadel en tank passen juist perfect bij elkaar vindt ik. Allemaal dezelfde rondingen.
Het word echt een topding dit!

Ik maak me alleen zorgen over de kleuren die erop komen gezien de vorige projecten :+

hahaha, be afraid....... be very afraid! *O* nog niet echt een idee wat het qua kleuren gaat worden, maar zal iig wel weer anders worden dan de meeste 'mooi' vinden. :P
 
Als ik volledig zwart voorstel ga je zeker alleen maar harder lachen? ;)

Heb je het Firebladeproject van PerformanceBikes gezien?
Is gebaseerd op de speciale camouflage van een oud oorlogsschip.
Ietswat smaakgevoelig en de meeste zullen het gegarandeerd niet mooi vinden

44217571_742514829442194_3444186520085368105_n.jpg
 
qua looks zou ik dat wel willen, maar wil niet weer een zitje waar je na een half uur rijden een zere reet hebt. hij lijkt nu groter omdat het rood wat meer opvalt dan de zwarte tank. als alles gespoten is ziet het er sowieso slanker uit. ik heb wel wat trukjes om daarvoor te zorgen. :P
Happy New Year . Wat denk je er van om juist die tank weer vlak te maken dus die deuken er uit . geen Bandit look meer ( en meer Benzine )
 
heb een leuke hugger op de kop kunnen tikken van een kawa z900. een van de weinige die er standaard al tof uitziet. past ook best wel goed op de tl1000 vork. :)

49431849_587385161706705_210994507548721152_n.jpg
 
Lekker bezig Kees, leuk om al die updates te lezen na een lange vakantie. Waar een hoop jaloers zouden kunnen zijn met hun showbike, bouw jij deze met het doel om er (goed) gebruik van te maken, en het ziet er nog vet uit ook... petje af... (wou dat ik tijd had voor m’n eigen motor..)
 
Zitje past prachtig bij frame en tank. Iets verder naar voren staat denk ik wel mooi, als er nog genoeg zadel over zou blijven?
 
Zitje past prachtig bij frame en tank. Iets verder naar voren staat denk ik wel mooi, als er nog genoeg zadel over zou blijven?

het zitgedeelte is al best kort, dus verder naar voren gaat hij niet. en door het rood lijkt hij nog groter dan hij is, als alles gespoten is zal het een stuk beter staan denk ik.
ook is de voorkant kaal, dus als daar een koplamp e.d. opzit worden de verhoudingen ook weer anders.

komt sowieso wel goed, het is ff puzzelen. :P;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan