beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Nog eens zagen in die inlaat... hahaha fantastisch.
Het rood komt nog door je zadelkapje en het frontje is onverwacht, maar staat m heel erg goed. Nog iets lager misschien.
 
Nog eens zagen in die inlaat... hahaha fantastisch.
Het rood komt nog door je zadelkapje en het frontje is onverwacht, maar staat m heel erg goed. Nog iets lager misschien.

heb het frontje nu ff met tyraps vast gehangen. definitieve positie komt later wel. ;)

heb het zadelkapje maar ff een beetje zwart gespoten om van dat overheersende rood af te zijn. kon de lijnen van de motor niet echt goed zien zonder dat het zitje hoger leek dan het was door dat rood.

inlaatbuis vandaag afgemaakt. ben blij dat dat klaar is...........pfffffft. uitlaat en inlaat hadden al lang klaar moeten zijn, maar helaas gaat het niet altijd zoals je wil.... :P
51311825_603063510138870_5696980428280299520_n.jpg
 
Begint een brave lijn te krijgen zo op het eerste gezicht, grijs maakt hem niet heel spannend.
 
Ik vind het weer allemaal prachtig.
Nog een klein vraagje: waar bestel je die flensjes (?!) die een klein stukje in de uitlaatpoort van de cilinder komen (niet de 2 gaat flensjes, maar de afdichting) Of draai je die zelf?
 

Bijlagen

  • IMG_0027.jpg
    IMG_0027.jpg
    291,1 KB · Weergaven: 19
die heb ik idd zelf gemaakt. 2 buizen gekocht die precies in elkaar pasten. de grootste heb ik gebruikt om schijfjes van de maken en die zitten vastgelast aan de kleinere buis. ;)
 
en.......................... maar weer voor een andere uitlaat setup gekozen. de dubbele pijp bleef problemen geven, vooral het door de achterbrug heengaand gedeelte en ik was niet echt gecharmeerd van de looks.

dus maar weer pijp gekocht en aan de gang gegaan met een nieuwe pijp.

de dubbele dempers blijven wel, dus het wordt nu een 1 in 2 pijpke. :P
51814920_606892173089337_207938848771014656_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan