beemer fighter deeeeeeeel 3.....

ik denk dat ik er 1 op las en dan voor de inlaat gaas.
89A677EF-16D6-4924-90A9-E05F1C71D03F.gif
 
Ventilatortje achter?

nee hoor hoeft niet. die ik er vorig jaar achter had deed behalve veel herrie maken niet echt veel tijdens het rijden. als er echt vermogen gevraagd en dus gekoeld moet worden rij je toch hard en komt er voldoende lucht bij de intercooler via de luchthapper.
 
D38FA8DC-CEBF-403D-9A03-AD673E12AC74.jpeg
Heb een GL1500 ook wel eens omhoog gekregen, maar niet zo ver als de foto hierboven.

Kan me ook nog een zondagmiddag herinneren in Amsterdam havengebied, na een MF meeting. Kwam iemand advies vragen die z’n Fazer1000 niet omhoog kreeg, en stom verbaasd was dat ik daar blijkbaar geen last van had met een CBR600 25kw 8-)

Is 15 jaar geleden zie ik nu :X
 
:^

25 kW GS500 ook gezien.
Koste de meester 'Da Liks' wel wat moeite.

Ik deed het op een ouder project van suz rg800 niet eens met de CR500. _O-
Reed met een kleiner tandwiel wel netjes 175 km/u en bij stoplichten sneller weg dan maten met een Bandit 600 en ZX6R.
 
ja die pijp is al klaar. ik heb een scorpion demper besteld. :P wel de kat uit de uitlaat gehaald, dus iig nog iets zelf aan de uitlaat gedaan. *O*
 
Nee dat geloof Ik niet . hij is gewoon lekker aan het het lassen . wacht maar af het wordt SUPER
 
hahaha, ja ik leef nog, alleen nog niet veel gedaan aan de beemer.

beetje aan het klooien geweest met de triumph en nu het donkerder en koud en nat wordt heb ik sowieso niet al te veel zin om te sleutelen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan