beemer fighter deeeeeeeel 3.....

afgelopen week ff met de triumph bezig geweest. zitje ligt bij de bekleder, die wordt 3 cm verhoogd en opnieuw bekleed. uitlaat en kentekenplaat aangepast.

zoals het was

86728822_858374491274436_8064773642044571648_o.jpg
 
Ik heb zelf precies zo'n Tiger, en ik vind die high mount juist mooi.
Vooral ook omdat er een uitsparing in de kont zit waar de demper zit, die valt heel erg op bij een low mount.
 
Snap ik wel hoor en de kont is er inderdaad voor gemaakt.... dus in dit geval had het gemogen. Maar al die ombouwdingen naar highmount zijn echt :r
 
Ik heb zelf precies zo'n Tiger, en ik vind die high mount juist mooi.
Vooral ook omdat er een uitsparing in de kont zit waar de demper zit, die valt heel erg op bij een low mount.

ja klopt, daar zit zo'n wazig gat. ik snap niet waarom ze die niet gewoon zoals de andere kant dicht gemaakt hebben. ik maak daar nog wel een plaat zodat het dicht is denk ik.
 
Snap ik wel hoor en de kont is er inderdaad voor gemaakt.... dus in dit geval had het gemogen. Maar al die ombouwdingen naar highmount zijn echt :r

Ja klopt, deze motor heeft origineel een highmount.
Die ombouw setjes zijn vaak om te janken inderdaad, vooral de linkpijp is vaak veel te lang en te opvallend aanwezig..

Ik heb er een subtiel dempertje op zitten, dan staat het niet verkeerd vind ik.

DSC_0088.JPG
 
_O- Geniaal verschil! Op wat framebuisjes na en het blok niet zoveel meer terug te vinden, of is er nog meer gebruikt? Ga je het aparaat trouwens met het gewone kenteken op straat gebruiken?
 
alleen het blok, de versnellingsbak en het deel frame boven het blok is nog origineel..... verders niks. wil er zo nu en dan wel mee op straat gaan rijden.... al zal dat niet zo heel veel zijn denk ik. af en toe naar een meeting ofzo
 
Ja ongelooflijk he dat zo'n oubollige ouwelullen motor in zoiets te transformeren is.
Zo gaaf en ruig
 
Te koop. BMW.
Reden van verkoop: vind het zadel niet comfortabel voor toerritten.
Dit is een legendarisch en zuiver toermodel, enkel voor straatritten gebruikt. Geen offroad, geen wedstrijden, geen wheelies.
Milde custom.
Alle originele onderdelen bij om terug in originele staat te brengen.
Let op. Motor wordt verkocht met de gouden wielen en zonder turbo, dus niet zoals op foto.
Meerprijs voor turbo en blauwe wielen in overleg.
 
cool dat egli frame! *O*

Ja precies, die dingen blijven gewoon uitblinken in eenvoud. lekker veel ruimte bovenop het blok. Jouw achterbrug erin, en klaar is Kees ;) Die Fin verkoopt ze voor € 800,-- ofzo :t zijn gemaakt van DOCOL R8 buis. Is de verbeterde versie van CrMo25/4. Dus dat is wel droommateriaal voor een frame, al denk ik dat gewoon staal ook nog steeds ontzettend goed voldoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan