beemer fighter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

suz rgv 800

MF veteraan
3 nov 2004
7.381
1.141
Dordrecht
oke dan, de suz rgv 800, was een leuk drama.....

we gaan nu dus ff opnieuw beginnen. heb pas een bmw r1100s gekocht en heb der een maandje of 3 mee gereden, maar kan der gewoon nie vanaf blijven... :P

of het een fighter word of een weetikveelwatje weet ik nog nie, maar der gaat iig weer het een en ander verbouwd worden.

had geen zin om dit bij het r1100s topic te posten, want das waarschijnlijk heilschennis.....hehe.

hier alvast een piccie van de brommert.

full
 
Coole basis! Good luck! 8-)

(enneuh, dat drama van de RGV moet ik dan blijkbaar gemist hebben, ding was toch vet :? )
 
hier nog wat dingen die al veranderd zijn. remus pijpie deronder (word weer heeeeeeeeeeeeel anders deze winter) en het schakelspul natuurlijk...(ben deze week alweer aant frezen aan een nieuw setje ala rgv 800. (alu/rvs mix)

full
 
verder wil ik der nog een setje andere velgen in hebben, deze zijn looooooooodzwaar.

en de remschijven die in de suz zitten en waarschijnlijk ook de radialen klauwen....eerst eens kijken of dat een beetje mooi derop te krijgen is.

een ander zitje dus ook met de dempert er weer gewoon onder.....(waarschijnlijk)

misschien de kuip veranderen.........ach we zien wel. *O*
 
er is eigenlijk geen balhoofd met lagers. zijn gewoon 2 kogels waar de vork op draaid.
1 in de arm boven het voorwiel en 1 onder de kroonplaat.

als er een gewone vork in gaat moet er dus een heel nieuw frame gemaakt worden......veeeeel werk
 
Die CR, die ooit van jouw was.. en van nog tig mensen....

die is alweer van iemand anders inmiddels....

Ik heb nu een Blade, die word heerlijk duits...

een echte slet die cr 500, iedereen vind der lekker....hahaha

had al gezien dat je een blade had ja, vet hoor. is een mooie basis voor een fighter.
en lekker snel ook. :Y :Y :Y
 
word het ook nog een echte naked kees of niet 8-) ?

wat een lompe bedoeling is dat zeg :X meot altijd weer anders als jappies :P

Gr. Steven

neeej deze keer niet naked. is ook voor woonwerk verkeer en vakanties enzo. eigenlijk nie echt een fighter dus, maar hier zijn meer mensen die dit gepruts waarderen. :Y :Y

ga der ook mee op ut circuit. ben 3 weken geleden in spanje geweest, met de zeelenberg speedweek.
heerlijk een weekie gegumd daar. was toch blij dak met de bmw gegaan ben en nie met de suzuki.

de bmw liep net 220 op het rechte stuk. ze kwamen me met 270/280 voorbij gevlogen.
de soes loopt net 170.....ahum, dan weet jet wel....

der zaten overigens nog zat van die 250+ fietsen achter me. toch wel handig 7 jaar brommerracen, heeheheheh.
rechtuit gaan de meeste wel, maar alst op remmen en bochten aan komt..... :N
 
oke dan, de suz rgv 800, was een leuk drama.....

we gaan nu dus ff opnieuw beginnen. heb pas een bmw r1100s gekocht en heb der een maandje of 3 mee gereden, maar kan der gewoon nie vanaf blijven... :P

of het een fighter word of een weetikveelwatje weet ik nog nie, maar der gaat iig weer het een en ander verbouwd worden.

had geen zin om dit bij het r1100s topic te posten, want das waarschijnlijk heilschennis.....hehe.

hier alvast een piccie van de brommert.

(Afbeelding)
ik ga eens volgen of jij hier ook een mooie motor/Fighter van kan maken Kees...is gemarkeerd :Y

gr Ron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan