beenlengte

TDM zou ik zeker eens proberen. Heb op het oude model gereden en dat was al een feest. Schijnt daarna nog stukken verbeterd te zijn.
 
schoonvader van me heeft een TDM 850 (2002 idd een van de laatste 850-ers)

ding rijd echt fantastisch je moet alleen even aan het zenuwachtige karakter bij lage toeren wennen (went zeer snel)

ik ben zelf +- 1.92 maar tijdens het rijden op de tdm had ik wel last van een irritante luchtstroom langs mijn hoofd (snel op te lossen door een hogere/lagere ruit te monteren)

gewoon een keer een paar motoren huren, dan kun je zelf uitzoeken of het wat is

ben trouwens vergeten de een fazer in het rijtje te zetten
 
Een R1 is een hele goede keuze, ik kan er met m'n bijna 2 meter uitstekend op zitten, en als je armen ook redelijk van lengte zijn kan je erop rijden als op een toerfiets, gewoon netjes rechtop.. :+
 
Ik ben 1.98 en heb nu een Kawa ZXR750 (supersportmotor). Daar pas ik prima op. Het is maar net hoe lenig je bent. Het enige wat mij weleens overkomt is dat ik kramp in mijn heupgewricht krijg als je je been naar buiten beweegt. Maar dan ga je een keer staan en weer zitten en het is over.
 
Ben zelf ook +1.90m en heb speciaal daarom een ZX6 gekocht, ik wou sportief maar niet verkreukeld zitten.

TIP: rijd eens een week op een Cagiva Mito 125
elke volgende fiets die je daarna rijdt voelt aan als een mercedes S klasse
 
Ben 2 Mtr en pas goed op een cbr600 en volgens sommige(hebben ongelijk) is dat een toermotor
 
Terug
Bovenaan Onderaan