beenlengte

Ik ben 1.98 en heb nu een Kawa ZXR750 (supersportmotor). Daar pas ik prima op. Het is maar net hoe lenig je bent. Het enige wat mij weleens overkomt is dat ik kramp in mijn heupgewricht krijg als je je been naar buiten beweegt. Maar dan ga je een keer staan en weer zitten en het is over.
Zit je daar ook rechtop op? Hou je het ook lang vol erop? Ik moet af en toe naar Duitsland met het ding. :]
 
Ben je trouwens ook paranormaal begaafd? :? Bij mijn weten geven alle motorinstruteurs terreinlessen!

Ja ik ben paranormaal begaafd :9
Heel handig hoor!!
Was trouwens gewoon een gokje, omdat je in A'dam woont...en toen dacht ik he terreinles + A'dam = Nelen...en het klopt :)
 
En volgens mij heten ook alle instructeurs die (terrein)lessen geven in Amsterdam Ron...
(les overigens niet bij Nelen). Waar is dat terreintje van jullie? Ook bij de Rai?
 
Nee Nelen is bij Amstel. Op de wibautstraat schuin tegenover het politiebureau...
Het terreintje is trouwens gewoon een parkeerplaats achter de rijschool (ligt tegen de rijschool aan)
 
Aha. Niet superveel ruimte dus. Goed om te weten dat er meer mensen uit Amsterdam e.o.hier zijn. De meesten komen toch uit het oosten des lands...
 
Laatst bewerkt:
idd niet zoveel ruimte..
zijn er al heel wat tegen geparkeerde auto's geknald...
Ikke niet trouwens ;) tenminste nog niet :9
 
Ik kan er keurig op zitten, en als ik wegkruip achter de kuip, dan pas ik er precies op. Mijn ellebogen kan ik bij het rijden op mijn knieen laten rusten, dat is wel lekker.

Ik heb er ook wel meer dan 2 uur aan een stuk opgezeten, dat is goed te doen. Dan moet je toch stoppen, want dan is de tank leeg :( (+- 200 km)
 
Ik kan er keurig op zitten, en als ik wegkruip achter de kuip, dan pas ik er precies op. Mijn ellebogen kan ik bij het rijden op mijn knieen laten rusten, dat is wel lekker.

Ik heb er ook wel meer dan 2 uur aan een stuk opgezeten, dat is goed te doen. Dan moet je toch stoppen, want dan is de tank leeg :( (+- 200 km)
Als dat jullie lukt met 198 en 200 cm moet het mij, met mijn bescheiden 194, ook lukken denk ik. :) . Ik voeg ze aan mijn lijstje toe. Heel erg bedankt voor je evaring.
 
Jawel van Binne en Richard!!!
Gisteren les gehad van Ron!

Welk niveau heb je?
ja Binne en ook Richard, niveau II. Bij niveau X mag je een kruisraket inhalen geloof ik. :+ Leuke jongens: ruwe-bolster-blanke-pit. Ik vind het wel prettig dat ze voordurend zeggen wat je fout doet. In het begin is dat even wennen, maar die koekblikken op de weg zijn harder dan de instructeur! Het geeft alleen soms wat butsen in mijn ego. :( Pas geleden (na 15 lessen) zei Richard voor de eerste keer dat ik iets goed had gedaan, misschien had hij een off-day, maarrr ... it made my day... *D .
 
Laatst bewerkt:
ja Binne en ook Richard, niveau II. Bij niveau X mag je een kruisraket inhalen geloof ik. :+ Leuke jongens: ruwe-bolster-blanke-pit. Ik vind het wel prettig dat ze voordurend zeggen wat je fout doet. In het begin is dat even wennen, maar die koekblikken op de weg zijn harder dan de instructeur! Het geeft alleen soms wat butsen in mijn ego. :( Pas geleden (na 15 lessen) zei Richard voor de eerste keer dat ik iets goed had gedaan, misschien had hij een off-day, maarrr ... it made my day... *D .

Richard is niet zo van de complimentjes geloof ik alhoewel hij ze wel eerder tegen vrouwen zegt ;) Ben nog maar 1 keer met Richard op de weg geweest en de rest met Binne (onwijs gezellig zeg) Oja en nog een keer met John maar die reed met de auto achter me aan...Liever Richard met z'n gele VTR of Binne met z'n rooie VFR achter me aan! :9~
Ik heb trouwens ook niveautje 2!!
 
Ik kan er keurig op zitten, en als ik wegkruip achter de kuip, dan pas ik er precies op. Mijn ellebogen kan ik bij het rijden op mijn knieen laten rusten, dat is wel lekker.

Ik heb er ook wel meer dan 2 uur aan een stuk opgezeten, dat is goed te doen. Dan moet je toch stoppen, want dan is de tank leeg :( (+- 200 km)

200km : 2uur = 100 km/u

PUSSY
 
Thuis voor de televisie :( : 0km : 1 uur=0.00 km/uur
0 liter/minuut! :+

Af en toe naar de koelkast voor een pilsje:
1) afgelegde afstand stijgt
2) gemiddelde snelheid stijgt
3) verbruik stijgt

Henk, pak de fiets (trapfiets) of auto en ga naar een motorzaak. Daar staan als het goed is heel veel motoren. Ga op iedere motor een keertje zitje. FF met je ballen tegen de tank, dan heb je ook meteen een idee hoeveel ruimte je tussen knieen en kuip over hebt. Veel kijk- en zit plezier. Het is net zoiets als een middagje meubelboulevard, maar dan wel leuk om te doen. 8-)
 
Af en toe naar de koelkast voor een pilsje:
1) afgelegde afstand stijgt
2) gemiddelde snelheid stijgt
3) verbruik stijgt

Henk, pak de fiets (trapfiets) of auto en ga naar een motorzaak. Daar staan als het goed is heel veel motoren. Ga op iedere motor een keertje zitje. FF met je ballen tegen de tank, dan heb je ook meteen een idee hoeveel ruimte je tussen knieen en kuip over hebt. Veel kijk- en zit plezier. Het is net zoiets als een middagje meubelboulevard, maar dan wel leuk om te doen. 8-)

Ha, ha, ha :} .
Thuis bij teerbeminden: 1 liter : uur = 0.017 liter/uur.

Zitwerk: Ga ik meteen doen... }) Info hierboven scheelt me trouwens wel veel zitwerk!
 
Richard is niet zo van de complimentjes geloof ik alhoewel hij ze wel eerder tegen vrouwen zegt ;) Ben nog maar 1 keer met Richard op de weg geweest en de rest met Binne (onwijs gezellig zeg) Oja en nog een keer met John maar die reed met de auto achter me aan...Liever Richard met z'n gele VTR of Binne met z'n rooie VFR achter me aan! :9~
Ik heb trouwens ook niveautje 2!!
Ja vrrouwen ... dat is een ander verhaal. Als ik naast een leuke vrouw in een strak motorpakje sta ben ik onzichtbaar voor ze! ;(
Binne is top! 8-) De rest van de club is ook heel gezellig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan