Beerensmotoren, wie heeft er ervaring mee..

Wie heeft ervaring met deze dealer en wil er wat over zeggen...

Iemand die hier 372 dagen op MF is, zou toch moeten weten dat er een zoekfunctie is... :X
Maar vooruit: http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=Beerens&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (Beerens)... ;)
 
als je de search gebruikt zie je dat de eigenaar 2 jaar geleden is opgepakt ivm een aantal gestolen motoren..

hij scheen er ook een handje van te hebben om blokken en frames te verwisselen..

Ikzelf heb er gekeken voor een scherp geprijsde vulcan.. die had wel schade maar de schade kwam niet van vallen, maar omdat de vrouw van de eigenaar er tegen aan was gereden... Ik heb dit gecheckt (kreeg de papieren van de vorige eigenaar zonder problemen mee) en dit klopte...

Motorzaak in roggel? Beerens? ==> gestolen ????

lees dat topic maar eens... daar staan nog wel wat dingen in... en beslis dan voor jezelf....
 
Ik heb er mn eerste motor gekocht, vond t een goeie zaak, vriendelijke man. Ik had nog helemaal geen verstand van motoren hoor, dus ik kan weinig zeggen over de kwaliteit e.d. maar heb nooit problemen gehad met mn motortje... hij was wel geimporteerd uit Duitsland maar dat is toch geen probleem als je in Limburg een motor gaat halen!
Het enige vervelende was dat het overschrijvingsapparaat het niet deed toen ik het roteind had gereden om mn motor te halen, toen heeft ie me uit vertrouwen toch de motor meegegeven.. vond t dus wel schappelijk allemaal :)
 
Mijn ervaring:

Bij Beerens een ZXR-400 gekocht, ook geimporteerd uit Duitsland. Vraagprijs was goed, afdingen geen probleem. Incl. 3 maanden garantie, die ik achteraf hard nodig…

Na een maand begon hij heel veel olie te gebruiken, dus ik terug. Geen probleem, zou ie naar kijken. Kreeg een sjopper mee als leenmotor -O- t was iig iets :) duurde even voordat ik hem terugkreeg (ruim 2,5 week), en toen ik hem terugkreeg lekte hij olie bij het kleppendeksel. Dus weer terug ermee, sjoppert weer mee naar huis…2 dagen later kon ik hem weer ophalen :)

Alles kosteloos gefikst :} hierna zo'n 5.000 km probleemloos mee gereden, verbruikte geen druppel olie meer :}
 
een zaak die met motoren altijd 750,- á 1000 euro onder de gangbare prijzen zit. er moet dus wat aan de hand zijn met wat een " gezonde nederlandse" motor niet heeft. maw, een duitser, schade, andere foute motoren
of zou Beerens en nog een paar van die dealers echt hun motoren met minder winst van de hand doen dan die 1000 andere dealers :Z :Z :Z

maakt verder niet uit maar kans op gezeik bij een dergelijke dealer is groter an normaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan