Beert is heel blij met zijn nieuwe motor !!

Mich

MF veteraan
23 nov 2001
2.040
6
Huizen
Vanmiddag ging ik mijn niuwe fietsje ophalen. Heb er erg hard voor gewerkt en het viel niet mee om het geld bij elkaar te sparen. Gelukkig hielpen pa en ma een beetje. Was wel een stukkie rijden, van Huizen naar Rosmalen. En daar stond ie dan. De eigenaar is ook een motorgek. Werkt bij de politie en is daar motorinstructeur, zelf rijd hij op een Pan European. Motor was voor zijn vrouw, maar die kreeg hernia. Motor gekocht en lekker terug gereden. Heerlijk !!
Ik heb hem meteen naar een dealen in Hilversum gereden want er moet nog een 25 KW setje onder. Ze moeten he bestellen en dat duurt weer een weekje :( :(
O ja, het is en zwarte GS 500 uit `96. met 2500 KM op de teller. Ziet er prima uit en kostte fl 6300,-.
Nu alleen wachten tot ie begrenst, zal vast niet meer zo vlot rijden, maar dat mag de pret niet drukken.
 
Gozer,

Van harte gefiliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezierige en :r \"verantwoorde\" :r kilometers toegewenst.
Doe nog ff een paar piccies!!
 
Gefeliciteerd

En weer een trouwe gs500e rijder er bij ;)
 
Thanx, ik heb alleen geen boekje bij gekregen, weet iemand misschien of je het ergens kan downloaden.
 
GEFELICITEERD!!!! :}

Ik weet hoe koel het is, je eerste eigen motor ophalen!! :)

Wel ff foto\'s maken he. :)
 
Leuke motor! Ennuh met 25 kW kun je zeker heeeeeel veel lol beleven. Wacht maar op de eerste keer dat je een prutser op z´n gehuurde CBR600 buitenom inhaald op een leuk dijkweggetje!
 
Leuke motor! Ennuh met 25 kW kun je zeker heeeeeel veel lol beleven. Wacht maar op de eerste keer dat je een prutser op z´n gehuurde CBR600 buitenom inhaald op een leuk dijkweggetje!

Hahahhaha :} Zelfs een prutser op een CBR600 rijd een 25kw GS500e er helemaal uit hoor. 25kw zuigt.. alleen als een CBR600 geknepen is, dan kan je een prutser eruit rijden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan