beertje

hé ik ben haast kaal, heb wel een baartje en ben haast 120 kilo
en heb tattoos rij wel op een eigenbouw jap met mijn konijn achter op
want ik ben gek op wippen :9~ :X
 
ik heb winnie de pooh bij me

ben twee meter een zeker 120 zwaar

heb een zomer kapsel

en werk in de horeca

en sla niet met men knuisten als je ziet wat voor een schade dat geeft....................
 
Die beertjes vind ik juist wel weer cool staan! Hahaha! *D Vooral als de motor van een kerel is van 120 kilo met lang haar (of juist een kaal geschoren kop) en een flinke baard en tattoos van z'n oorlelletje tot aan de grote teen! :P

(Nee niet de kerstman met tattoo's nee! ;) )
alf is 188m en 100kg.Haren beginnen er af te waaien.
 
Zit dat beertje dan aan een :} http://www.stichtingaap.nl/ (stichting AAP) :} ehanger, of aan een homokroeg?
 
Laatst bewerkt:
Dat heet geen homokoeg of 'Pim zijn Hang Out', maar Sisibar |( |(

En ze hebben noch Fanta, noch Sisi :? :?

OOOOOOoooo een Sushibar, nu praat je...
 
Laatst bewerkt:
en deze harley kocht ik voor mijn vriendin :] , en nu heeft ze daar
ook al een hekel aan |(

full
:}


vrouwen je snap ze niet hé :X
 
En??? Lucht het een beetje op???
Hoop het wel voor je.
Niet te druk maken joh met dit warme weer, slecht voor je.

Enne..........ik heb een beertje met een blauw truitje aan. Ook niet goed zeker. :+

Ben wel op zoek naar een beertje met een leren jasje aan, dus als jij hem tegenkomt voor me. ;) Suur dan ff op, jij hoeft hem toch niet. :P
 
als je naar de Motor Saloon in Amersfoort gaat moet je niet gaan klagen over mensen met pullovers en ruitjes, ook niet over mensen die niet echt rijden maar hun motor op een trailer vervoeren, dat weet je daar dus dat heb je aan jezelf te danken :)

en zwaaien, daar is al zoveel over gezegd, iedereen moet zelf maar bepalen of ie zwaait, ik zwaai naar iedere motorrijder

en wat betreft stoppen als er een collega motorrijder langs de weg staat, dat lijkt me niet meer dan normaal, maar helaas gebeurt dat niet vaak

ik heb een Harley, nog nooit zelf met pech langs de kant gestaan, raar he ;) maar ik stop voor elke motorrijder die langs de weg met pech staat
 
LOL Wat dat zwaaien betreft: gisteren voor het eerst een stukje zonder compleet beschermend motorpak gereden, alleen een t-shirt en een leren giletje en spijkerbroek & schoenen. Opvallend dat dan bijna niemand je (terug)groet.
Ach ja, ik wil er sowieso ook geen gewoonte van maken, gewoon ff kijken hoe het is.
 
Flauw! ;)
Nee ik ben niet gay. *LOL*
Okee ik geef toe dat het inderdaad wel wat fout is jah. :+
Misschien is-ie wel leuk om over zo'n geblokt houhakkersblouse te doen. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan