Beetje genant wie weet raad,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar bestaat een speciaal pak voor:
inkontinenza_grand_prix.jpg
 
Eyuck! Daar zit wel een enorme designfout in. Je moet het papier wel even een twist geven tussen de bilspleet en rugprotector. Nou smeert dat blaadje over de volledige lengte over je rug/door de protector. Het papier glijdt wel goed natuurlijk...
 
Eyuck! Daar zit wel een enorme designfout in. Je moet het papier wel even een twist geven tussen de bilspleet en rugprotector. Nou smeert dat blaadje over de volledige lengte over je rug/door de protector. Het papier glijdt wel goed natuurlijk...
details, details

Dat wordt in revisie 2 meegenomen (dan worden ook de nieuwe kleuren van de pakken voorgesteld)
 
ik heb al jaren dat ik met speciale darm en maag oefeningen de zg. uitlaatgassen weer naar boven kan persen, wat resulteert in een boer met een gemallerde notensmaak!
Nadeel als je aan de dunne bent dat de gehele helm bruin/groen getectileerd is van binnen... :+
 
Als het dan toch vrijdag is:
Komt een dame bij de dokter:
Dokter zegt ze, ik heb af en toe last van windjes. Ze ruiken niet en je hoort ze niet, maar toch... ik wil er van af.

Ze krijgt pillen voor twee weken mee.

Na een paar dagen beginnen haar windjes toch te ruiken.

Na een week stinken ze zelfs onhoudbaar.

Terug naar de dokter dus.

Dokter, zegt ze boos, eerst liet ik windjes die niet stonken en onhoorbaar waren, maar dankzij uw pillen zijn het stinkende winden geworden.

Ahaa, zegt de dokter, uw neus is weer in orde, nu uw oren nog.
 
Als het dan toch vrijdag is:
Komt een dame bij de dokter:
Dokter zegt ze, ik heb af en toe last van windjes. Ze ruiken niet en je hoort ze niet, maar toch... ik wil er van af.

Ze krijgt pillen voor twee weken mee.

Na een paar dagen beginnen haar windjes toch te ruiken.

Na een week stinken ze zelfs onhoudbaar.

Terug naar de dokter dus.

Dokter, zegt ze boos, eerst liet ik windjes die niet stonken en onhoorbaar waren, maar dankzij uw pillen zijn het stinkende winden geworden.

Ahaa, zegt de dokter, uw neus is weer in orde, nu uw oren nog.



:+ _O- _O-
 
Als er nou nog één lamlul is die het woord vrijdag in de mond neemt.. kolere zeg. We leven niet in 1 of ander communistisch land hoor, waar je alleen op vrijdag grappen mag maken. Dat mag óók op de overige vier werkdagen hoor!

Degene die dat "vrijdag-grapje" verzonnen heeft moeten ze gekookt op de rug hangen, en dan het liefst zo laag dat de honden erbij kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook deze gebruiken?

$(KGrHqIOKj4E5hZyZ+I6BOkpFpJUWg~~60_12.JPG

$(KGrHqMOKi0E5fYwfOT6BOkpFpH6bg~~60_12.JPG


FART BE GONE! Flatulence Deodorizer Pad, GOES IN UNDERWEAR, LET EM RIP!

Fart like a Mongoose, Fart around dignateries, Librarys
 
Als er nou nog één lamlul is die het woord vrijdag in de mond neemt.. kolere zeg. We leven niet in 1 of ander communistisch land hoor, waar je alleen op vrijdag grappen mag maken. Dat mag óók op de overige vier werkdagen hoor!

Degene die dat "vrijdag-grapje" verzonnen heeft moeten ze gekookt op de rug hangen, en dan het liefst zo laag dat de honden erbij kunnen.

relax, het is vrijdag :X weekend!
 
Laatst bewerkt:
Als er nou nog één lamlul is die het woord vrijdag in de mond neemt.. kolere zeg. We leven niet in 1 of ander communistisch land hoor, waar je alleen op vrijdag grappen mag maken. Dat mag óók op de overige vier werkdagen hoor!

Degene die dat "vrijdag-grapje" verzonnen heeft moeten ze gekookt op de rug hangen, en dan het liefst zo laag dat de honden erbij kunnen.


ik snap niet wat je je druk maakt, :') |(

je bent al ff op MF dus je weet toch dat de onzintopics meestal op vrijdag beginnen?



er zijn hier zat topics die gewoon op maandag oid beginnen en die zeker nergens over gaan,
neem ff lekker een break en verzin dan zelf wat........ :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan