beetje jammer ..

... beetje erg veel voorbarige commentaren hiero....


Ik heb nog nergens gelezen wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Wie weet heeft de oorzaak helemaal niets te maken met het bezoekje aan die motorzaak.
Ik kan me iig niets bedenken wat je bij het vervangen van een ketting kunt uithalen wat oorzaak kan zijn van olielekkage....tenzij men de ketting gruwelijk strak zet en de uitgaande as zo teveel belast.. ??



Erg jammer dat ook de TS al direct iemand met naam en toenaam veroordeeld, zowel zakelijk als op de persoon, als ik zie hoeveel uren de meeste zelfstandige draaien dan kan ik me voorstellen dat zij ook zo nu en dan een lijn trekken en dat sluitingstijd soms echt slutingstijd is.
Wie weet moest hij op weg naar zijn zieke broer.... z'n kinderen ophalen..... afspraak met vrienden ... of whatever ....

Nee, ik ken die toko niet en ook die eigenaar niet.

Ik had het anders ook niet echt.... Hoe zal ik het noemen..... Prettig gevonden :)

Wellicht gewoon toeval.... Dan wel een heel raar soort van toeval....
 
ff bij je zelf denken dat je de hele week aan t werk bent geweest, druk be4zig met je zaak, met de competitie in t racen en dan heb je nog een vrouw en kinderen, als ik in een drukke periode van me werk zit en ik zit zaterdag aan me biertje ga ik echt niet nog iemand help0en omdat een lichtschakelaar het niet doet ofzo...
het is idd niet leuk maar als je zelf met je biertje op de bank had gezeten had je waarschijnlijk ook hetzelfde gereageerd.
Ik laat daar altijd me motor repareren en het is altijd goed, toen me ketting was gebroken en me tandwielen kapot waren, net voor een tourtocht hebben ze het binnen een uur er effe tussendoor gedaan.
Mvg,
Marvin.
 
zeg wel ff dak t voor m opnam, KORTING!!!!! zeg maar die jongen die elke maand weer een andere motor in de prak rijd.
 
Ik ben eigenlijk benieuwd of Hoogland zelf op internet meeleest. En zo ja, wat ie dan met je motor gaat doen.

Oftewel hij hoogt de rekening flink op door te claimen dat hij er heel veel werk aan had (je hebt immers verklaard toch niet meer terug te komen).
Of hij zet je motor op straat en doet er niks aan.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik beloofd had zou ik wel nog even de bevindingen melden.
Vandaag mijn motor weer opgehaald. Uiteindelijk was het een "foutje" van hun kant. De carter onluchting bleek scheef te zitten nadat het luchtfilterhuis was terug geplaatst.

Helaas heeft olie de eigenschap om heel snel een smerige bende te maken zodat het erger lijkt dan wat het is (was ondertussen wel 1 liter olie kwijt, nadat ik hem 2 weken daarvoor nog had ververst) ... Jan heeft het prima opgelost door ook nog even de motor warm te laten draaien zodat ook alle olie op het spruitstuk verdampt was en nog een kleine poetsbeurt te geven.

Mijn reactie van afgelopen weekend was dus wat aan de overdreven kant, maar daar geef ik de frustratie de schuld van O-)

Ik kan iig weer lekker :]
 
nou eeh je zou op je bek gaan terwijl de olie op je achterbandje lekt , zou ik niet vrolijk van worden hoor en het is gewoon slordigheid , gelukkig zonder als te grote gevolgen
 
belachelijk hoe deze mensen reageren en duckman neem aan dat we er nog wel een keer naar toe gaan om verhaal te halen
Dit kan toch niet zomaar alsof er niets is gebuerd
meeting mis gelopen en voor het zelfde geld ook nog eens onder uit gaan
 
belachelijk hoe deze mensen reageren en duckman neem aan dat we er nog wel een keer naar toe gaan om verhaal te halen
Dit kan toch niet zomaar alsof er niets is gebuerd
meeting mis gelopen en voor het zelfde geld ook nog eens onder uit gaan

yeah yeah kill m all i say!!! _O-
 
Zoals ik beloofd had zou ik wel nog even de bevindingen melden.
Vandaag mijn motor weer opgehaald. Uiteindelijk was het een "foutje" van hun kant. De carter onluchting bleek scheef te zitten nadat het luchtfilterhuis was terug geplaatst.

Helaas heeft olie de eigenschap om heel snel een smerige bende te maken zodat het erger lijkt dan wat het is (was ondertussen wel 1 liter olie kwijt, nadat ik hem 2 weken daarvoor nog had ververst) ... Jan heeft het prima opgelost door ook nog even de motor warm te laten draaien zodat ook alle olie op het spruitstuk verdampt was en nog een kleine poetsbeurt te geven.

Mijn reactie van afgelopen weekend was dus wat aan de overdreven kant, maar daar geef ik de frustratie de schuld van O-)

Ik kan iig weer lekker :]


Foutje,. :? ik vind het nogal wat, zeker nu je weet dat het hun fout is.
En je dan naar huis laten rijden.. :X

Hadden ze wel wat beter kunnen oplossen,..
 
En om zomaar nog maar even een invalshoek te geven de volgende denkbeeldige gebeurtenis:

'Rij ik daar rustig over de weg, ligt daar eens een gigantisch oliespoor B| Heeft zeker weer zo'n k*tautomobilist z'n auto uitgelaten :r

Wat een teringzooi toch altijd door die koekblikkers :( Ben ik daar toch even gigantisch op m'n muil gegaan zeg B|...'

Om vervolgens nog even iets te miepen over een MF knokploeg... :]


Eigenlijk is m'n vraag dus of je iets aan je oliespoor gedaan hebt :? Of draaf ik te ver door :z
 
Tja...... de eigenaar van een motorzaak heeft uiteraard geen recht op een privé leven......
Na een reparatie is ie verplicht, desnoods bij nacht en ontij en wat er verder bij hem privé ook aan de hand is, de motor op te halen en uiteraard ook direct te repareren..... zelfs al weet niemand op dat moment of het probleem ook door de reparatie is veroorzaakt. Niets kan het belang van een meeting tenslotte overstijgen......

Ik vind sommige reacties dus sterk overtrokken...... Ja, in principe had Dick de motor moeten ophalen, als dat mogelijk was. Ik weet ook wel zeker dat hij dat normaal gesproken had gedaan.
Maar nogmaals, mensen hebben, hoe gek het ook klinkt, ook nog een eigen leven. Dat TS daar geen boodschap aan heeft en aan zijn eigen belang denkt snap ik zelfs nog enigszins, maar om dan het verhaal hier zo neer te gooien.....
Ik vind het jammer dat TS het verhaal plaatst met naam en toenaam. Hoogland heeft geen weerwoord gehad. Zelfs als hij dat wel had gekregen, moet hij dan z'n hele hebben en houwen op een publiek forum neergooien??
Deze zaken praat je eerst uit. Lukt dat niet dan kun je altijd nog gaan klagen. Dit is gewoon niet fris.
Hoe voelt een klant zich bijvoorbeeld als een dealer hem op een publiek forum aan de schandpaal zou nagelen omdat hij niet zou hebben betaald?? Ik denk dat zo'n dealer hier heel wat te verduren zou krijgen...... en terecht ook nog. Maar als het een zaak betreft kan het allemaal wel?

Ik ben ook een tevreden klant bij Hoogland. Ben er altijd keurig behandeld. Een klusje tussendoor? We maken ff tijd voor je. Heb je ff een stukje gereedschap nodig? Kom maar hoor. Alles wordt keurig uitgelegd, je kunt overal bij zijn en de klant wordt zeker niet belazerd of uitgemolken, zoals hier ook al werd gesuggereerd. Ik vind het eigenlijk schandalig hoe sommige mensen hier hun mening ventileren, gebaseerd op....niets.

Ik vind het gewoon jammer dat een fatsoenlijke zaak met hardwerkende mensen vanwege één incident op zo'n manier te kijk wordt gezet. En nee, ik heb geen aandelen. Ik heb er wel belang bij dat een van de weinige nette motorzaken die er zijn blijft bestaan en niet in de problemen komt vanwege zo'n ondoordachte en eerlijk gezegd domme en egoïstische reactie. Maar da's uiteraard slechts mijn mening.....
 
Laatst bewerkt:
Tja...... de eigenaar van een motorzaak heeft uiteraard geen recht op een privé leven......
Na een reparatie is ie verplicht, desnoods bij nacht en ontij en wat er verder bij hem privé ook aan de hand is, de motor op te halen en uiteraard ook direct te repareren..... zelfs al weet niemand op dat moment of het probleem ook door de reparatie is veroorzaakt. Niets kan het belang van een meeting tenslotte overstijgen......

Ik vind sommige reacties dus sterk overtrokken...... Ja, in principe had Dick de motor moeten ophalen, als dat mogelijk was. Ik weet ook wel zeker dat hij dat normaal gesproken had gedaan.
Maar nogmaals, mensen hebben, hoe gek het ook klinkt, ook nog een eigen leven. Dat TS daar geen boodschap aan heeft en aan zijn eigen belang denkt snap ik zelfs nog enigszins, maar om dan het verhaal hier zo neer te gooien.....
Ik vind het jammer dat TS het verhaal plaatst met naam en toenaam. Hoogland heeft geen weerwoord gehad. Zelfs als hij dat wel had gekregen, moet hij dan z'n hele hebben en houwen op een publiek forum neergooien??
Deze zaken praat je eerst uit. Lukt dat niet dan kun je altijd nog gaan klagen. Dit is gewoon niet fris.
Hoe voelt een klant zich bijvoorbeeld als een dealer hem op een publiek forum aan de schandpaal zou nagelen omdat hij niet zou hebben betaald?? Ik denk dat zo'n dealer hier heel wat te verduren zou krijgen...... en terecht ook nog. Maar als het een zaak betreft kan het allemaal wel?

Ik ben ook een tevreden klant bij Hoogland. Ben er altijd keurig behandeld. Een klusje tussendoor? We maken ff tijd voor je. Heb je ff een stukje gereedschap nodig? Kom maar hoor. Alles wordt keurig uitgelegd, je kunt overal bij zijn en de klant wordt zeker niet belazerd of uitgemolken, zoals hier ook al werd gesuggereerd. Ik vind het eigenlijk schandalig hoe sommige mensen hier hun mening ventileren, gebaseerd op....niets.

Ik vind het gewoon jammer dat een fatsoenlijke zaak met hardwerkende mensen vanwege één incident op zo'n manier te kijk wordt gezet. En nee, ik heb geen aandelen. Ik heb er wel belang bij dat een van de weinige nette motorzaken die er zijn blijft bestaan en niet in de problemen komt vanwege zo'n ondoordachte en eerlijk gezegd domme en egoïstische reactie. Maar da's uiteraard slechts mijn mening.....


Ben het volledig met je eens, maar ehh, als jouw epistel terecht komt bij Hoogland... een korting is dan minimaal, wat schuift dat :+ naar mij dan :P
 
ben blij dat je niet onderuit bent gegaan ( 1 liter olie dat glijdt wel)

maar t is niet echt netjes om hier gelijk je gal te spuwen, volgende keer eerst even over de zeik gaan tegen de dealer én gewoon niet accepteren dat je m zelf moet terugrijden als het een fout is van dealers kant.

als jij m wegbrengt (vrij nieuwe motor?) dan kan je ervan uitgaan dat je m goed terugkrijgt, gaat er iets fout is het wel zo schappelijk dat je m even komt halen.

ik sta na 1800 ook klaar voor klanten, voor 0900 ook, op zondag ook, dan moet je lekker ambtenaar worden en van 9tot5 werken. en een sociaal leven gaat prima hoor. ;)

dealer had wel iets schappelijker kunnen reageren, iets id trant van service.

:N

www.snelmotoren.nl die zijn wel aardig, goede service etc... alleen is utrehct en omstreken

:P
 
wel leuk zo'n forum, eerst zet je een bedrijf voor paal en vervolgens doe je het af met een klein excuus.

Toevallig ken ik deze zaak, ze zijn apart maar wel goed!!!
 
Beetje jammer dat het hier gaat om de reactie van de beste man van Hoogland waar je dus net vandaan komt als vaste klant.
Die reactie van de beste man vind ik ook belachelijk als je er net vandaan komt en 5 minuten verderop staat met een defecte motor als vaste klant!

Dat je je frustratie kwijt moet, daar gebruiken we allemaal dit forum wel eens voor!
 
Als het idd toeval is dat er lekkage optreedt zul je mij niet horen over geld voor een eventuele reparatie. Wel vind ik het een beetje raar dat het niet een klein beetje olie is maar gelijk begint te pissen. Waar ik gewoon over val is de reactie die je krijgt aan de telefoon en het feit dat je op eigen houtje (idd gevaarlijk met olie lekkage) maar ziet hoe je terug komt, of naar huis mag rijden |( , en wat dat betreft maak ik hem niet zwart vanwege het sleutelen. Is altijd goed gegaan en misschien is het wel wat lulligs dat zo verholpen is.

:^

Lekker ongenuanceerd om er maar gelijk achterdochtig vanuit te gaan dat de dealer fout zat.
Daarnaast kan je toch ook niet van een dealer verw88 dat hij stel op sprong je even op komt halen.
Daar kan je je voor verzekeren met de ANWB ofzo.
(Je eigen broek ophouden heet dat)

Daarnaast als je elke fout beantwoord door niet meer naar een desbetreffende dealer te gaan, moet je heel ver gaan rijden op het laatst.

Maargoed, ieder zijn meug.
 
tja de eerste reactie he, als ik afgebekt zou worden door de garage terwijl ik net 10 minuutjes verderop met pech sta, dan zou ik helemaal woest worden.

en dan is het klote dat je niet snel ziet wat er aan de hand is, voordat je kuipdelen loshaalt.

of het wel of niet hun schuld is zou me niet uitmaken, maar mij langs de weg laten staan terwijl je net je motor hebt gehaald zou er bij mij ook totaal niet ingaan

maar ach, alles is weer opgelost, wel klote van je band met olie, hopelijk is dat er nog een beetje goed vanafgewassen
 
"Tja, geen idee waarom hij zo rookt, maar ik kom je niet ophalen" zegt ie "rij maar voorzichtig naar huis of zet hem hier maar neer en gooi de sleutels maar door de brievenbus, maar ik kijk niet eerder dan dinsdag"

Wat een botte lul zeg :o ;)
 
Daarom komt mijn motor bij geen enkele motorzaak naar binnen. Doe het zelf wel. Als je dan zoiets heb is het iig m'n eigen schuld. Is ook kl*te, maar wel beter :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan