Beetje jammer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af of hij dat ding zomaar kwijt is..

  • Vind het errug veel kilometers voor een Appie eerlijk gezegd..
  • Zomer is praktisch voorbij.
  • Iedereen is al op vakantie geweest, dus niemand heeft meer geld..

Maareuh, je hebt hem wel een hele mooie prijs gegeven als hij nu de goedkoopste Tuono op MP kan aanbieden en hij er nog steeds voldoende op verdient dat jij je er boos om maakt. Dan heb je ongeacht wat je van de koper vindt, wel erg veel korting gegeven op dat ding...
[edit]
En geen namen noemen: dat heb je al in je verkooptopic gedaan..[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga geen namen noemen. Ik startte dit topic om te zien of ik nu liep te miepen of dat ik een punt had. Het is zo rond de 50/50 zo te zien.


Oh, was dát de bedoeling....

Polletje? O-)



1 TS heeft gelijk, koper is een valse vrucht.
2 Koper heeft gelijk, TS loopt te miepen.
3 Ik snap wat TS bedoelt, maar het blijft miepen.
 
je krijgt toch een beetje een band met een motor, als je er ruim 50 000 km mee hebt gereden en ziet hem dan graag naar iemand gaan die een (toekomstig) liefhebber is. Zo deed hij zich ook voor.


Dat zal allemaal best (en ik begrijp je standpunt wel), maar verkocht = verkocht, al gebruikt ie 'm volgend jaar voor de wegraceklasse @ de Zwarte Cross... het is een gebruiksvoowerp, en het is hem goed recht hem te gebruiken zoals hem dat het beste dient. En als hij inderdaad al 5 maand te koop stond (las ik hier ergens) dan denk ik dat je blij mag wezen dat je er voor de winter nog van af bent...

Als hij zich echt anders voor heeft gedaan tijdens de koop is dat wel lullig voor je. Maar evengoed, binnen 24 uur kan er veel veranderen... en ik moet er niet aan denken dat wanneer ik om wat voor reden dan ook mijn nieuwe trots direct weer moest verkopen, dat ik een kruisverhoor van de oude eigenaar kreeg ;)
 
Laatst bewerkt:
Norwin: dat kan

Rest: wat mij dwarszit, is de intentie. Ik weet niet hoe dat met anderen zit, maar je krijgt toch een beetje een band met een motor, als je er ruim 50 000 km mee hebt gereden en ziet hem dan graag naar iemand gaan die een (toekomstig) liefhebber is. Zo deed hij zich ook voor.

Ik leef wellicht in een ietwat utopische wereld: ik ben eerlijk en verwacht dat anderen dat ook zijn.

Had ik 'm niet verkocht als hij had gezegd dat het voor de handel is? Waarschijnlijk wel, maar dan had ik de prijs wel wat aangepast. MF komt in het spel, aangezien ik dit als een plaats zie die wordt bewoond door liefhebbers en mensen die eerlijk(er) zijn (over het algemeen) dan de gemiddelde Marktplaats gebruiker.

Tja...snap jouw gevoel! Heb zelf ook vergelijkbare tegenvallers gehad....toevallig ook met iemand uit Geldrop...puur uit vertrouwen en het gevoel dat iemand ok is een heel goede deal aangeboden! meneer in kwestie heeft zelfs NOOIT BETAALD! En dat omdat je iemand wil matsen iemand iets gunt! De wereld is lang niet zo lief als je zou hopen!

Jammer kerel! deel jouw teleurstelling! En een volgende keer heb je misschien wel met een oprecht iemand te maken en dan vertrouw je iemand niet meer...zo gaat alles langzamerhand steeds meer naar de kl*te!
 
Tja...snap jouw gevoel! Heb zelf ook vergelijkbare tegenvallers gehad....toevallig ook met iemand uit Geldrop...puur uit vertrouwen en het gevoel dat iemand ok is een heel goede deal aangeboden! meneer in kwestie heeft zelfs NOOIT BETAALD! En dat omdat je iemand wil matsen iemand iets gunt! De wereld is lang niet zo lief als je zou hopen!

Jammer kerel! deel jouw teleurstelling! En een volgende keer heb je misschien wel met een oprecht iemand te maken en dan vertrouw je iemand niet meer...zo gaat alles langzamerhand steeds meer naar de kl*te!
Dat klinkt meer als diefstal dan als een vergelijkbare ervaring?
 
Mods: wat mij betreft mag er een slotje op. Ik heb gezegd wat ik wil. De stand blijft 50/50. Ik denk dat de komende reacties niet veel anders gaan zeggen dan wat er al is gezegd.

Iedereen bedankt voor de replies.
 
doet me denken aan verkoop van sommige australian jasjes die ik had
denk je dat je jasje naar een liefhebber gaat en blijkt het puur voor de handel te zijn
tja beetje zuur misschien maar toch
 
Waarschijnlijk had mevrouw toch een ander gedacht van een cabrio.
Of heeft hij net een rijverbod opgelopen?

Al is het spijtig voor je, je mag het mensen niet kwalijk nemen dat ze opportun zijn.
Dat is nou eenmaal de keerzijde van het 'geld' spelletje, dat we nu al eeuwen spelen.
Dont hate the player, hate the game!
Daarbij is wat voor de ene dierbaar is, maar een object voor een ander.
We kunnen niet verwachten dat onze percepties hetzelfde zjin.
Laat staan dat de gave van empathie gelijk verdeeld is onder de mensen!

Jammer. :/
 
[ ] 1 TS heeft gelijk, koper is een valse vrucht.
[ ] 2 Koper heeft gelijk, TS loopt te miepen.
[X] 3 Ik snap wat TS bedoelt, maar het blijft miepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan