Beetje laat: Mijn filmpje van de MEGAMEETING!!!!

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Sorry dat het zo lang duurde, maar hier is mijn filpje dan eindenlijk!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Het is wel het 1e filmpje dat ik zelf heb gefilmd en gemonteerd, dus het is een beetje amateurwerk, maar ik beloof dat het filmpje van volgend jaar nog veel beter wordt!

Er staat wat van het verzamelen op, van her rijden, en vooral veel stuntwerk. Ik heb er flink wat tussenuit geknipt om het leuk te houden, maar ik denk dat ondanks het amateur filmwerk het een erg leuk filmpje is geworden!

Thanks to motorforum voor het hosten en viccie voor het uploaden!

Klink met de rechtermuisknop op de link en klik dan op "doel opslaan als", selecteer dan een map om hem op te slaan, download hem en bekijk hem :)
DUS NIET DIRECT OP DE LINK KLIKKEN dat houd het dure dataverkeer voor MF een beetje beperkt!


hier is hij dan: http://viccie.motor-forum.nl/MFmeeting2004.wmv (2e MF megameeting 2004 met veeeeel stuntwerk!)
film is in windows media 9 codec, duurd 13,5 minuut en is 102MB groot :)
of een kleine versie (25mb): http://viccie.motor-forum.nl/MFmeeting2004_klein.wmv (*klik*)
Laat maar weten wat jullie er van vinden! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:}

Hebbes! O-)

Had 'm al via dat andere topic binnengetrokken...

Leuk filmpje, was het wachten zeker waard!

*D
 
gaaf filmpje..

ik was er niet, had nog geen rbw en geen motor.. :+

maar denk dat ik van t voorjaar bij de volgende wel ff kom kijken..

:}
 
super filmpie,leuk om te zien dat er zoveel stuntmannen op het forum zitten ,dat is pas een weelie welie wylie ,ach dat is pas een partij op je achterwiel rijden!!! :}
 
cool filmpie, mooi ge-edit. (ben er zelf ook mee bezig maar ik zuig)
volgende keer ben ik er ook bij.
BTW, was er helemaal geen politie, als wij hier met zijn 3en 10 minuten bezig zijn op een leeg industrie terein komen ze al kwijlend aangerent.
 
Dat downloaden met 300 kb/s is toch wel lekker...eindelijk een beetje goeie server! :} :} :}

nu ff filmpje kijken! ;)



Bij deze.....geslaagd filmpje!!! :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
kheb hem!! goed in mekaar gezet joh! en bij de shot van die FZR1000 met al dat vacht terwijl die geparkeerd stond... was net mn rechterpoot en slider in beeld :+

edit... bij de 4 minuut 48 om precies te zijn :P
 
Mooi filmpje man, ik zie alweer dat ik een hoop gemist heb die dag. De volgende keer toch maar niet de avond ervoor op een blind date gaan.

Groet Rutger
 
beste megameeting filmpje tot noch toe! Leuk in elkaar gezet en chill gefilmd! Ik wou dat ik erbij kon zijn maar ik was mijn schaamranden eraf aan het rijden in Valencia })
 
gaat nu kijken

broertje vind het ook een leuk filmpje
 
Laatst bewerkt:
Sowwwww }) dat heb jij verdomde geinig in elkaar geschitzelt SuperKris

Ik heb gelijk een heel ander idee van die meetings (het leek me een beetje een suffige toestand) er zitten echt dikke stunts bij! koleere man! echt wreeeed :}
 
Zeker een filmpje die een oscar nominatie waard is.
En veel sicke Stunts heel relaxed filmpje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan