[Beetje offtopic] Ik zoek een Mediamarkt-folder..

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Heeft iemand de beschikking over een mediamarkt-folder waar de JVC GR-DVP1 in staat? Kan iemand die voor mij scannen aub?

Volgens de privewatch van tweakers kost 'ie daar 1080 euro.
Nu hebben ze bij de BCC een laagste-prijs-garantie...als je 'm ergens goedkoper ziet dan bij de BCC (1299 euro) dan krijg je het verschil terug, PLUS nog eens 25% daarvan extra.
Aangezien de BCC hier om de deur is, en de mediamarkt 95km verderop...verzoek ik hierom! :)
 
Ik haal mijn troep bij de mediamarkt in duitsland. Zijn bijna altijd goedkoper als nederlandse winkels. Palm m500 was toen ik 'm kocht 1100 gulden in nederland en ik kocht 'm voor 700 mark in duitsland.

Mediamarkt is te vinden in:

Overijssel: einde A1 even richting denekamp en dan richting nordhorn.

Limburg: Hertzogenrath bij kerkrade.
 
Die mediamarkt folders zijn toch altijd in het duits? Denk niet dat ze dat goed gaan vinden....
Ik zal eens kijken of ik er hier een kan vinden.
 
Thx, als iemand een scan van een folder kan maken, dan kan ik dat ding kopen! :)

En in duitsland halen is wel leuk, maar ik heb niet zoveel zin om naar duitsland te kakken als dat ding kapot gaat...
 
Is ie deze week in de aanbieding?
Dan ga ik morgen wel even langs mediamarkt om zo'n foldertje te halen...OF even de reclame thuis doorkijken. Mediamarkt adverteert trouwens ook in de krant, geloof in het ad.

Enne, het zijn mooie woorden, maar reken er niet op dat je ook 25% extra verschil krijgt. Zijn echt etters, althans das mijn ervaring. "Dan meot je 'm daar maar halen.."
 
Raul, heb je een folder daarvan?

De Block...ken ik niet ook

Ahh..Zeist...da's niet zo ver weg...

Morgen maar ff bellen dan, of ze er nog 1 hebben!

Je weet wel zeker dat het de GR-DVP1 is?
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik daar gekocht was wel de laatste...

gr-dvp1.jpg
 
Thx, als iemand een scan van een folder kan maken, dan kan ik dat ding kopen! :)

En in duitsland halen is wel leuk, maar ik heb niet zoveel zin om naar duitsland te kakken als dat ding kapot gaat...

Voor de honderden guldens verschil die vaak aanwezig zijn scheur ik graag naar Duitsland. Mediamarkt ligt op enkele honderden meters van de grens.
 
En in duitsland halen is wel leuk, maar ik heb niet zoveel zin om naar duitsland te kakken als dat ding kapot gaat...

Zorg dat je een bon ervan hebt. JVC is internationaal; in Leiden zit een reparatiecentrum die ook de DV's repareert (ik geloof dat dat niet zo ver van je is?). Issie kapot, dan gewoon ff naar Leiden toe met de bon.

Als je het adres wilt weten (of andere reparatiecentra) kijk dan ff op jvc.nl.

Het is daarbij idd een goed idee om het in Duitsland te kopen, scheelt zeker een hoop geld (je haalt er zelfs je benzinegeld mee uit, als je niet teveel rond gaat toeren :) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan