beetje teleurgesteld

pacman21

MF'er
16 jan 2006
106
0
Wageningen
zal nu maar vast zeggen...dit is een verhaal over de TT.

Het begon allemaal 3 maanden geleden toen ik aan het werk was bij Paleis het Loo. daar hoorde ik dat de mensen die daar de catering doen ook TT assen als thuis basis hebben end at ze nog mensen zochten om te werken bij de TT.

Tuurlijk heb ik gelijk gezegt dat ik zeer veel intresse had. Volgens de leidinggevende meneertje daar moest ik (prik datum) maar weer komen werken want dan was de veranwoordelijke persoon er voor het personeel voor de TT.

Ik helemaal happy naar huis in de veronderstelling dat ik geen kaartje hoef te halen omdat ik toch lekker in de vip box (half) de wedstrijd aan het kijken ben.

Ik weer naar 't Loo op de datum dat het mannetje er is...zegt die doodleuk...ja je woont te ver weg..we hebben er vorig jaar te veel problemen mee gehad op hoofdkantoor...dus we doen alleen nog maar werken met eigen personeel en van randstad :r (werk ik dus niet voor)

Helemaal depresief aan het werk gegaan..borden express laten vallen..dienblaadjes over de vloer...

toch nog maar op zoek gegaan naar kaarten en hoorde toevallig vandaag een advertentie dat je kaarten kon winnen. jeej toch nog een leuk verjaardag kadotje *O*

10 vragen beantwoord en wordt netjes terug gebeld door de vriendelijke DJ van Caz...ik was reserve winnaar :Y *O* JOEPIE..als de eerste persoon niet opnam had ik die kaarten gewonnen (en schijnbaar een Honda Zoomer (echt nog nooit van gehoord maar is schijnbaar een scooter :+ )

Helemaal hyper wordt ik tijdens werk gebeld...en tot mijn vreugde zie ik het nummer van Caz op het beeldscherm van mij telefoon verschijnen.
(vreugde dansje 1 gedaan...bazin opgezocht...gelijk gezoend..ok toch niet maar goed)
neem ik op...zeg heel netjes mijn naam 'met Richard.....'

en toen gebeurde het....

ben er nog steeds kapot van...

kan wel janken als ik er weer aan denk...

VALT ME TELEFOON UIT

weg kaarten
weg scooter
weg bazin
weg goed humeur
|( -O-

bij gebrek aan beter dan maar voor de tv hangen zaterdag....

(sorry dat ik jullie er mee lastig val....vind mezelf heel zielig vandaag ;( :r )
 
Helemaal depresief aan het werk gegaan..borden express laten vallen..dienblaadjes over de vloer...


(sorry dat ik jullie er mee lastig val....vind mezelf heel zielig vandaag ;( :r )


ik vind je ook erg zielig,
wat een puberaal kutgedrag :r
met opzet andersmans meuk vernielen getuigt niet echt van veel verstand.

alleen omdat je niet gratis naar de TT kan?
had je werk dan goed gedaan dan had je mischien wel fooi gekregen en kon je die kaarten gewoon kopen.
 
ik vind je ook erg zielig,
wat een puberaal kutgedrag :r
met opzet andersmans meuk vernielen getuigt niet echt van veel verstand.

alleen omdat je niet gratis naar de TT kan?
had je werk dan goed gedaan dan had je mischien wel fooi gekregen en kon je die kaarten gewoon kopen.
Het gaat mij helemaal niet om of ik gratis naar de TT kan..die kaartjes zijn makkelijk te betalen..

Maar ben blij dat je zo over mijn gedrag denkt...vooral omdat je er bij was...en dus ook weet wat ik gedaan heb.
maar had er mssn bij moeten vertellen dat het een dienblad was met alleen maar afval en geen glazen...nu kan idd het idee gewekt worden dat ik een idioot ben..

Maar ik ben iig geen puber meer want ben sinds gister 22 :W
 
Het gaat mij helemaal niet om of ik gratis naar de TT kan..die kaartjes zijn makkelijk te betalen..

Maar ben blij dat je zo over mijn gedrag denkt...vooral omdat je er bij was...en dus ook weet wat ik gedaan heb.

Maar ik ben iig geen puber meer want ben sinds gister 22 :W


Helemaal depresief aan het werk gegaan..borden express laten vallen..dienblaadjes over de vloer...


(sorry dat ik jullie er mee lastig val....vind mezelf heel zielig vandaag ;( :r )


dit stukje maakt dat ik er niet bij geweest hoef te zijn om erover te oordelen.
moedwillig dingen van een ander stukmaken omdat je je zin niet krijgt is puberaal gedrag.
 
Volgens mij staat er nergens dat ik iets kapot heb gemaakt of?
Ik denk dat niemand zo dom is om iets op zo'n manier te verneuken waar je 3 jaar lang kapot voor hebt gewerkt om uberhaubt te mogen werken.

Maar goed...mssn het verhaal iets te melodramatisch opgeschreven omdat ik baal dat me telefoon het begaf op een leuk moment.
 
ik vind je ook erg zielig,
wat een puberaal kutgedrag :r
met opzet andersmans meuk vernielen getuigt niet echt van veel verstand.

alleen omdat je niet gratis naar de TT kan?
had je werk dan goed gedaan dan had je mischien wel fooi gekregen en kon je die kaarten gewoon kopen.
:^
 
@ Robert V en Koffer, can't you read sarcasm?????? Lijkt me dat hij echt niet moedwillig met borden heeft gegooid. Misschien kan er een keer een topic voorbij gaan zonder dat er iemand de les gelezen moet worden?

@TS, zwaar klote, maar kun je hem niet bellen met een ander nummer, je hebt tenslotte opgenomen?
 
full
 
Ik heb hem lekker expres laten vallen toen iedereen mn wuppie wou. Hierna ging die de magnetron in maar daar kreeg die grote ogen van..

B|
 
Of je nou wel of niet met borden hebt gegooid, ik vind het heel K*T voor je. En geef je groot gelijk, dat je het ff kwijt wil.

Ik denk trouwens, dat je niet de enige bent, die op zo een moment wel alles kan laten vallen en door de grond zakken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan