Beetje verdrietig van

Er zijn zat chopperrijders die hier probleemloos al jaren rond surfen. In jouw geval is het gewoon persoonlijk. })Yo... Pipo... MF ís van ons... Problemen mee? })

Je mag op MF idd 'doen wat je wil'. Maar dan wel binnen de regels die wij gesteld hebben. En één van die regels is dat we niet willen dat er gespammed wordt op MF.Nee, ook als je donateur bent mag je geen sites promoten. Als je je site wilt promoten kan dat dmv een banner. Daaraan zijn wel kosten verbonden. Informatie hierover kun je bij de admins aanvragen. Reclame zoals die van TomTom is nu eenmaal nodig om de site in de lucht te kunnen houden.

@TS: Zoals gezegd: we willen geen spam op MF. Als het een nuttige motorgerelateerde site is, willen we wel eens een enkele keer wat door de vingers zien, maar in het algemeen is het gewoon niet toegestaan om websites te promoten via MF. Oh, enne... Alleen de mods en admins bepalen wat wel of niet op slot gaat... Commentaar van anderen kun je gewoon negeren. ;)
Maar goed, je kunt niet alles weten, dus in een geval als dit gaat er gewoon een slotje op en is er verder niks aan de hand. Je bent dus nog steeds net zo welkom op MF. Alleen wanneer iemand, ondanks waarschuwingen, doorgaat met spammen, nemen we drastischer maatregelen.

Dus: Welkom op MF en nog veel plezier hier. :)
wat is jouw definitie van spam ?? een " kleine site" waar hopies info op staat ? gratis en om anderen te helpen ? :? is dat spam.

of kijk hier en win een weet ik veel...... dat vind ik namelijk spam :Y :W

dus niet zo snel dingen op slot doen a.u.b eerst even kijken WAT je op slot doet.


verder is MF natuurlijk :} O-)


p.s het is MENEER PIPO voor jou !! *D })
 
Tja, als iedereen hier zijn eigen gemaakte website gaat promoten (ondanks de goede bedoelingen die je daarmee hebt), dan wordt het hier als snel een zooitje ;)

Verder is niet iedereen negatief over je site( of maakt er iig geen grappen over), dus het is logisch dat er mensen zijn die een WHB bij je downen. Ik heb ook even gekeken, maar je had niets van een Yamaha XJ 750 Seca uit 1983 B| ;)

Je kunt het gewoon oplossen hoor, zet een link in je onderschrift want dat mag wel! Gewoon even http://home.casema.nl/muusers/ (Check mijn handige website!) in je signature zetten en je verhaal is opgelost en vele MF-ers kunnen hem vinden en waarderen! *D
 
Tja, als iedereen hier zijn eigen gemaakte website gaat promoten (ondanks de goede bedoelingen die je daarmee hebt), dan wordt het hier als snel een zooitje ;)

Verder is niet iedereen negatief over je site( of maakt er iig geen grappen over), dus het is logisch dat er mensen zijn die een WHB bij je downen. Ik heb ook even gekeken, maar je had niets van een Yamaha XJ 750 Seca uit 1983 B| ;)

Je kunt het gewoon oplossen hoor, zet een link in je onderschrift want dat mag wel! Gewoon even http://home.casema.nl/muusers/ (Check mijn handige website!) in je signature zetten en je verhaal is opgelost en vele MF-ers kunnen hem vinden en waarderen! *D



Spammert :+ !!!
 
Tja, als iedereen hier zijn eigen gemaakte website gaat promoten (ondanks de goede bedoelingen die je daarmee hebt), dan wordt het hier als snel een zooitje ;)

Verder is niet iedereen negatief over je site( of maakt er iig geen grappen over), dus het is logisch dat er mensen zijn die een WHB bij je downen. Ik heb ook even gekeken, maar je had niets van een Yamaha XJ 750 Seca uit 1983 B| ;)

Je kunt het gewoon oplossen hoor, zet een link in je onderschrift want dat mag wel! Gewoon even http://home.casema.nl/muusers/ (Check mijn handige website!) in je signature zetten en je verhaal is opgelost en vele MF-ers kunnen hem vinden en waarderen! *D
ik word ff niet goed hoor, wat bedoel je met " anders wordt 't hier een zooitje" :(
wat dacht je van al die kud topics over dat iemand een krasje op zn kuip heeft gevallen, of een bekeuring heeft gekregen of wie er naar welke motorrijders zwaait :W een zooitje is toch waarom je op internet aan het kijken/lezen/leren bent. als ik iets opgeruimd wil zien dan kijk ik wel ergens anders :) :+


djeez ........ 8-)


zo dat lucht op :Y *O*
 
Hee Ron, welkom op MF!
*O*

Ennuh, leuke site en mooie fiets!
Ben nu aan het downloaden, thnx!

Ik heb helaas niet veel bijzonders om te uploaden, maar misschien komt dat nog.

:W
 
ik word ff niet goed hoor, wat bedoel je met " anders wordt 't hier een zooitje" :(
wat dacht je van al die kud topics over dat iemand een krasje op zn kuip heeft gevallen, of een bekeuring heeft gekregen of wie er naar welke motorrijders zwaait :W een zooitje is toch waarom je op internet aan het kijken/lezen/leren bent. als ik iets opgeruimd wil zien dan kijk ik wel ergens anders :) :+


djeez ........ 8-)


zo dat lucht op :Y *O*

Hehehe lekker lichtgeraakt zeg :P :+ ;)

Kijk, wat jij als tweede noemt heeft iig nog met motorrijden te maken, ook al ben ik het volkomen met je eens dat er te veel janktopics zijn over bekeuringen voor overtredingen die ze toch echt zelf begaan hebben. Je zult ze na de TT ook weer zien hoor ;)

Verder kan iedereen zijn website via zijn profiel weergeven, daarom zie je ook van die mooie huisjes in hun posts. Dus feitelijk geven ze hier hun website al aan, dus waarom nog in een apart topic zetten :?

Ik zie het probleem dus niet 8-)

;)
 
Ha die Ron!, welkom op MF!!
Je site is wat mij betreft prima in orde (wou dat ik het kon :Y )
Heb ondertussen de manual van de CBR1000f van jouw site ge-download,
die ik tot nu nog niet gevonden had, waarvoor dank!
En je fiets?...., Yammie!
:W
 
Hé Ron,

ik zie dat je e-mail adres onzichtbaar is, jammer.

Kun je mij anders ff mailen ? ik heb wel wat Suz VX 800 files voor je.

Grtzzz Simon. 8-)
 
Ron,

welkom op ons m-f.
stel je alsjeblieft niet zo aan.

veel plezier hier!

gaat denk ik meer om "eerste indruk" dan om aanstellerij (en i.d.d van beide zijden).

Kan toeval wezen maar de link naar werkplaats handboeken doet het nu dus niet :o

kan gebeuren!!, het download gedeelte staat op een "thuisservertje" met een max. upload van 100Kb/S
als er een x aantal mensen tegelijkertijd wil downloaden gaat dit ten koste van de performance.

wacht tot het wat rustiger is en probeer het dan nog eens.

gegroet
Ron
 
Ron, zoals Orpheus zegt, MF heeft regels en daar houden ze zich aan. Je hebt nu de juiste manier gevonden dus zo gaat het goed komen.

Voor de rest zitten hier een flink aantal übermenschen die continue om een slotje roepen. Het liefst zo hard mogelijk. Als 1 iemand het roept is er een ander groepje, welke nog zieliger zijn, die dat herhalen. Overigens staat er ook ergens dat er niet meer om een slotje geschreeuwd moet worden omdat het gele driehoekje bovenaan daarvoor bedoeld is. Helaas wordt die regel niet nageleefd.

Over je site, ik begrijp heel goed dat je trots bent hierop en het leuk vindt dit met anderen te delen. Ik hoop dat je via de juiste manier veel bezoeker krijgt.
 
Hey Ron, welkom *O* op MF. Ik had gisteren al even op je site gekeken en vond het een nette site. En zet kopieër deze regel ff in je onderschrift (profiel)

{url= http://www.jouwwebsite.nl] Ron's website...of zoiets [/url}

en gebruik voor dat eerste "{" ff een "[" en voor de laatste "]"
 
Sommige reacties hier moet je maar laten voor wat het is, het is toch altijd wel een beetje jammer dat wanneer je iets probeert te doen waar andere mensen ook iets aan hebben, maar het enigszins afwijkt van de "normale" traditie, het meteen afgebrand wordt :r
 
Ik vond het al een leuk idee..maar mijn mening veranderde toen ik je downloads zag:

Je hebt een gs450 handboek!! :} :} :}

waarvoor hartelijk dank..ikzelf heb een gs500 haynes voor je, maar die staat er al tussen :N

ps: als je wat tips of aangepaste plaatjes/banners wil hebben om je site personaliseren of op te fleuren: meld je dan in het offtopic // fotosoep 10 topic! (msn mag ook)
 
Laatst bewerkt:
Hey Ron, welkom *O* op MF. Ik had gisteren al even op je site gekeken en vond het een nette site. En zet kopieër deze regel ff in je onderschrift (profiel)

{url= http://www.jouwwebsite.nl] Ron's website...of zoiets [/url}

en gebruik voor dat eerste "{" ff een "[" en voor de laatste "]"

Maak jij het ff "makkelijk" voor hem :Z :P :z
Hij kan gewoon dit: [url=http://home.casema.nl/muusers/]Ron's handy website[/url] in zijn onderschrift zetten hoor :W

Als je handig wilt doen, doe dat dan ook :P ;)
 
Maak jij het ff "makkelijk" voor hem :Z :P :z
Hij kan gewoon dit: [url=http://home.casema.nl/muusers/]Ron's handy website[/url] in zijn onderschrift zetten hoor :W

Als je handig wilt doen, doe dat dan ook :P ;)
hahaha, zo kun je ook je site promoten _O- . Briljant! Ow... btw. Zo te zien komt alles nu weer goed. Veel plezier hier Ron!
 
gaat denk ik meer om "eerste indruk" dan om aanstellerij (en i.d.d van beide zijden).gegroet
Ron


Ron,

Als er van mij een topic wordt dichtgegooid ( wat wel eens gebeurt, aangezien ze vaak onzinnig zijn :+ ) dan mail ik de betreffende mod soms voor een uitleg als dit onterecht gebeurt(maar dit is vaak niet onterecht) en praat ik dit achter de schermen uit i.p.v. ze openlijk aan te vallen.
deze mensen besteden een groot deel van hun vrije tijd om ons forumpje levendig & draaiende te houden, soms zal een beslissing niet even aardig zijn. maar ach ons forumpje is gezellig en draait lekker (search?!? :9 )

maar verdrietig?? verdrietig wordt ik als ik een erg topic lees, iemand die zn maatje is verloren bijv.



:] :]



p.s. ga trouwens wel ff kijken op je site, je hebt hem immers niet voor de kat zn kut gemaakt denk ik zo hé :} ciao
Yamaha '(
 
Beste mensen,

vanmorgen dacht ik kom laat ik eens een website delen met daarop handige bestandjes,(voornamelijk werplaatshandboekje's)

ik dacht ook hoe bereik ik de mensen die hier het meest aan kunnen hebben,
motor-forum.nl leek mij daarvoor de aangewezen plek.

ik aan de slag, mezelf aangemeld ect.
topic aangemaakt met daarin het adres van de website
en hop naar m'n werk gereden.
daar aangekomen dacht ik kom laat ik eens gaan kijken of er er mensen zijn geweest die er wat aan hebben.

mijn hemel wat een opmerkingen kom je dan tegen ......... blijk ik me niet te hebben voorgesteld op het daarvoor bestemde forumtopic
nog snel iets gezegt over het feit dat het een oprecht verhaal was en aant werk

kom ik net thuis en dacht "ff kijken" wordt ik daar even kortgewiekt door de mensen op motor-forum.nl lees het zelf maar

Oproep tot het vullen van mijn webstek!!!

terwijl ik alleen maar delen wou, ik wordt er niet rijk en beroemd mee en ik hoef ook geen heldenstatus aangemeten te krijgen.

tuurlijk had ik me moeten voorstellen en nee ik weet dat motor-forum niet is om een volgens sommige mislukte website te promoten..!!??
dus hopa topic op slot en sterf maar
ik heb geeneens de kans gekregen om m'n foutjes recht te zetten.(ik moet namelijk nog werken ook en heb dan geen toegang tot internet)

ohja ondertussen wel dik 1.8 Gb aan data bij me weggehaald door bezoekers van MF
en door ruim 30 man "gebookmarkt"

in het kort,
ik vindt het jammer dat het zo gelopen is en bied mijn verontschuldigingen aan voor alle fouten die ik heb gemaakt.

en ohja
Ron Muusers uit Nieuwegein

Hee, als je het nummer 666 gebruikt denk ik let op de })
 
:+ wees maar niet verdrietig, *O* je hebt mij heel blij gemaakt met het werkplaatshandboek van de bandit.


:+ :+ vraag me wel af waarom een topic als kleding en sieraden gemaakt van motorbanden niet als spam wordt gezien.







waarschijnlijk vanwege het feit dat het woord motorband er vaak in voorkomt B| :?
:X B|
Ze stelt de vraag of er, volgens ons (als motorbeursbezoekers, animo zou zijn als ze zoiets op een motorbeurs aan zou bieden. Het gaat dus niet om het promoten van die website (iig niet primair).

Om die reden heb ik 'm niet aangemerkt als spam. Ik ben wel met je eens dat het een grensgeval is.
 
ron, ik heb het fzr400 manual geupload, echter is hij niet te zien in de werkplaatshandboek afdeling.
Bestand is 27,9 Mb groot.

De bestanden die mij toegezonden worden komen in een aparte folder terecht waarnaa ik ze handmatig in de map zet waarvandaan ze gedownload kunnen worden

dit is niet zonder reden waneer alles direct zichtbaar zou zijn moet er een 18+
rating op de site komen O-)
er wordt echt van alles deze kant opgestuurd soms :9~ maar meestal :r

Wat een geneuzel over een website :z
ben het ondertussen helemaal met je eens :}

Ron
 
Terug
Bovenaan Onderaan