Beetje verdrietig van

Ron_666

Rookie
21 jun 2006
10
0
Nieuwegein
Beste mensen,

vanmorgen dacht ik kom laat ik eens een website delen met daarop handige bestandjes,(voornamelijk werplaatshandboekje's)

ik dacht ook hoe bereik ik de mensen die hier het meest aan kunnen hebben,
motor-forum.nl leek mij daarvoor de aangewezen plek.

ik aan de slag, mezelf aangemeld ect.
topic aangemaakt met daarin het adres van de website
en hop naar m'n werk gereden.
daar aangekomen dacht ik kom laat ik eens gaan kijken of er er mensen zijn geweest die er wat aan hebben.

mijn hemel wat een opmerkingen kom je dan tegen ......... blijk ik me niet te hebben voorgesteld op het daarvoor bestemde forumtopic
nog snel iets gezegt over het feit dat het een oprecht verhaal was en aant werk

kom ik net thuis en dacht "ff kijken" wordt ik daar even kortgewiekt door de mensen op motor-forum.nl lees het zelf maar

Oproep tot het vullen van mijn webstek!!!

terwijl ik alleen maar delen wou, ik wordt er niet rijk en beroemd mee en ik hoef ook geen heldenstatus aangemeten te krijgen.

tuurlijk had ik me moeten voorstellen en nee ik weet dat motor-forum niet is om een volgens sommige mislukte website te promoten..!!??
dus hopa topic op slot en sterf maar
ik heb geeneens de kans gekregen om m'n foutjes recht te zetten.(ik moet namelijk nog werken ook en heb dan geen toegang tot internet)

ohja ondertussen wel dik 1.8 Gb aan data bij me weggehaald door bezoekers van MF
en door ruim 30 man "gebookmarkt"

in het kort,
ik vindt het jammer dat het zo gelopen is en bied mijn verontschuldigingen aan voor alle fouten die ik heb gemaakt.

en ohja
Ron Muusers uit Nieuwegein
 
trek het je niet aan, er zitten hier nou eenmaal een paar heet gebakerde mensen.
Laat je niet ontmoedigen, gewoon eruit halen wat jjezelf leuk vind. de rest kissass ..

:W
 
trek het je niet aan, er zitten hier nou eenmaal een paar heet gebakerde mensen.
Laat je niet ontmoedigen, gewoon eruit halen wat jjezelf leuk vind. de rest kissass ..

:W
:^ Mensen worden hier al gauw gebashed. Niet jouw schuld. Je probeerde te helpen, maar het werd gezien als spam... shit happens, niks persoonlijks verder.
Netjes dat je op deze manier de dingen recht zet. Veel plezier op het forum verder :W

Aan de statistiekjes te zien (die je vermeldt) is er toch gretig gebruik van gemaakt, en zeikten de mensen om niets.
 
Als je het in de context had verteld van: Ik heb een site gevonden met werkplaats handboeken en navigaties routes misschien wat voor jullie... www.* Had het waarschijnlijk wel in de smaak gevallen.

Het is echter zo dat motor-forum geen reclame site wil worden voor de hond van de buren, de grote bezemsteel, en mijn eerste homepage etc.. Ook wel te begrijpen lijkt me...

Groeten
 
ja dat snap ik ook wel maar geef mensen een kans te reageren,
zoals ik al zei ik heb als ik aan het werk ben geen toegang tot internet
(tenzij ik de dames van de receptie lastig val)
dus ik had verder geen idee dat t sommige "zo hoog" zat

greetz
ron
 
ja vooral chopperrijders zit ze hoog die gewoon relaxed willen cruisen.

Niet zeggen dat je chopper rijdt of je wordt bijna gebanned 8-)
 
Laat die jankers de tering krijgen }) , doe lekker op MF wat jij wil, en mensen die denken dat MF " van hun" is moeten eens een prive leven krijgen en uit het zielige cyberleventje stappen.

Handige site toch ? veel suc6 en plezier ermee :Y :Y

laat je niet gek maken door een paar azijn drinkers O-) :Y :Y :] :]
 
nee rijd geen sjopper en ook geen racer meer iets er tussen in

yamaha bt1100 bulldog

en de link naar de site...?!!

misschien maar ff naar het gesloten topic surfen om het daar te achterhalen anders promoot ik weer wat ;( _O-
 
nee rijd geen sjopper en ook geen racer meer iets er tussen in

yamaha bt1100 bulldog

en de link naar de site...?!!

misschien maar ff naar het gesloten topic surfen om het daar te achterhalen anders promoot ik weer wat ;( _O-

je kan hem ook in je profiel zetten
O-)

dus niet janken, maareh ff aanpassen

klik maar eens op die dikke letters hieronder :P
 
Wat is de link ik wil hem wel hebben.

Doe allemmaal normaal en maak je niet druk om iemand die alleen maar zijn hulp aanbied.

Aan deze info hebben de motorrijders tenminste wat aan.

Of mag er op dit forum niet geholpen worden.

Ga zo door en help de mensen die het wel fijn vinden.


Fred :]
 
nee rijd geen sjopper en ook geen racer meer iets er tussen in

yamaha bt1100 bulldog

en de link naar de site...?!!

misschien maar ff naar het gesloten topic surfen om het daar te achterhalen anders promoot ik weer wat ;( _O-


Ron,

dan voeg je toch een linkje toe in je eigen profiel en aan je ondertitel?
dan staat het gelijk bij elke reply die je maakt. Dat doen er hier wel meer en is voledig M-F legaal. Zolang je niets verkoopt denk ik..
 
Wat is de link ik wil hem wel hebben.

Doe allemmaal normaal en maak je niet druk om iemand die alleen maar zijn hulp aanbied.

Aan deze info hebben de motorrijders tenminste wat aan.

Of mag er op dit forum niet geholpen worden.

Ga zo door en help de mensen die het wel fijn vinden.


Fred :]

:Y *O*
 
Helemaal akkoord, er zitten hier echt mensen die eens moeten leren wat vriendelijker te zijn.
Ik snap dat toch niet wat je daarmee bereikt, zo gewoon wat zitten afkraken. Echt lollig hoor jongens :r
 
er zitten veel zeikerds hier
die niet echt vriendelijk zijn
maar er zijn er ook genoeg die echt toffe mensen zijn
 
zat er al zo snel een slotje op???

heb het niet in de gaten gehad zat de manual van de zx6 door te spitten die ik nu eindelijk heb kunnen downloaden dankzij u :} :} :} :} :} :}
 
Nou mensen, zijn homepage staat bij zijn naam, dus jullie kunnen weer verder!

Aleen 1 vraag, waarom doen die WPH het niet meer?

edit: nou doet ie het weer wel :?
 
reeds homepage toegevoegd aan profiel
kijk zo leer je nog eens wat

thanx krijg er weer een beetje warm hart van (nu nog ff winnen)
 
ja vooral chopperrijders zit ze hoog die gewoon relaxed willen cruisen.

Niet zeggen dat je chopper rijdt of je wordt bijna gebanned 8-)
Er zijn zat chopperrijders die hier probleemloos al jaren rond surfen. In jouw geval is het gewoon persoonlijk. })

Laat die jankers de tering krijgen }) , doe lekker op MF wat jij wil, en mensen die denken dat MF " van hun" is moeten eens een prive leven krijgen en uit het zielige cyberleventje stappen.

Handige site toch ? veel suc6 en plezier ermee :Y :Y

laat je niet gek maken door een paar azijn drinkers O-) :Y :Y :] :]
Yo... Pipo... MF ís van ons... Problemen mee? })

Je mag op MF idd 'doen wat je wil'. Maar dan wel binnen de regels die wij gesteld hebben. En één van die regels is dat we niet willen dat er gespammed wordt op MF.

is de grootste SPAM niet die qud banner boven aan de MF site; van http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=146&Language=5?



O-) :( |( :z

als je MF sponsor bent mag je dan wel een andere site promoten ? :?
Nee, ook als je donateur bent mag je geen sites promoten. Als je je site wilt promoten kan dat dmv een banner. Daaraan zijn wel kosten verbonden. Informatie hierover kun je bij de admins aanvragen. Reclame zoals die van TomTom is nu eenmaal nodig om de site in de lucht te kunnen houden.

@TS: Zoals gezegd: we willen geen spam op MF. Als het een nuttige motorgerelateerde site is, willen we wel eens een enkele keer wat door de vingers zien, maar in het algemeen is het gewoon niet toegestaan om websites te promoten via MF. Oh, enne... Alleen de mods en admins bepalen wat wel of niet op slot gaat... Commentaar van anderen kun je gewoon negeren. ;)
Maar goed, je kunt niet alles weten, dus in een geval als dit gaat er gewoon een slotje op en is er verder niks aan de hand. Je bent dus nog steeds net zo welkom op MF. Alleen wanneer iemand, ondanks waarschuwingen, doorgaat met spammen, nemen we drastischer maatregelen.

Dus: Welkom op MF en nog veel plezier hier. :)
 
thanx krijg er weer een beetje warm hart van
299.gif



He Ron, welkom bij MF! ;) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan