Begin en Eind

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.557
113.005
Rèswèk
d'r kan bij instellingen gekozen worden of je bij het oproepen van een topic naar de eerste pagina of naar de laatste pagina gaat. Ik koos dus voor de laatste pagina.

Nou kijk ik in de topics waarin ik actief ben door een keer op mijn naam boven mijn icoontje te klikken, dan krijg je een pagina waarin gereageerd is op topics waarin ik ook gereageerd heb.
Tot mijn verbazing is het niet mogelijk dat je uit deze lijst een topic oproept en dan bij de laatste pagina terecht komt. Dus altijd op pag 1. en dat terwijl juist dit de topics zijn waar je alles al van weet.
Is dat te veranderen???? :?

[me] Rob RD voegt eraantoe, voor alle lezertjes, dat deze forumsoftware meer niet ondersteund wordt door de producent en iedereen dus hoogachting moet hebben voor de admins omdat alle veranderingen en verbeteringen dus uit hun brein moet komen[/me]

Toch??? Ja toch???
 
jammer dat het altijd zo lang duurt voordat je antwoord krijgt ;)
 
jammer dat het altijd zo lang duurt voordat je antwoord krijgt ;)
B|

d'r kan bij instellingen gekozen worden of je bij het oproepen van een topic naar de eerste pagina of naar de laatste pagina gaat. Ik koos dus voor de laatste pagina.
So hé, egwaar? Da's boeiend!

:P

Nou kijk ik in de topics waarin ik actief ben door een keer op mijn naam boven mijn icoontje te klikken, dan krijg je een pagina waarin gereageerd is op topics waarin ik ook gereageerd heb.
Tot mijn verbazing is het niet mogelijk dat je uit deze lijst een topic oproept en dan bij de laatste pagina terecht komt. Dus altijd op pag 1. en dat terwijl juist dit de topics zijn waar je alles al van weet.
Is dat te veranderen???? :?
Ja.

[me] Rob RD voegt eraantoe, voor alle lezertjes, dat deze forumsoftware meer niet ondersteund wordt door de producent en iedereen dus hoogachting moet hebben voor de admins omdat alle veranderingen en verbeteringen dus uit hun brein moet komen

Toch??? Ja toch???[/me]
Ja.
 
Ik vraag: is het te veranderen, banaan beweert niet dat-ie het doet, ik verwacht ook niet dat het gebeurt


waarom ook eigenlijk niet.... ehhhmm...
 
ik zou banaan niet te snel op m'n blote knietjes danken voor het antwoord. Jij vraagt is eht te veranderen en banaan zegt ja. Ik heb nergens iets zien staan over wanneer dat veranderd gaat worden O-) :P

Idd Vic, beter lezen, hij vraagt alleen of het veranderd KAN worden, niet of dat ook daadwerkelijk kan gaan gebeuren... O-) O-)
 
je accent moet de andere kant op, Baksteen...

 
Tsss... B|
Zitten die crewgasten een beetje te klooien hier... B|
Zo blijft er natuurlijk niets over voor de ware TDC-er... :(


B|
 
banaan, als je het toch gaat veranderen, kan je het meteen ook ff bij mij aanpassen, ik heb precies hetzelfde nl. Snap dr niks van O-)
 
En pas dan gelijk dat achterlijk grote avatar van 'm aan... B| B| }) :+
he, nee
superverbaasd.gif

was maar een grappie hoor, ik ga weer in me hoek staan
bijnahuilen.gif










:+ (toch?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan