Begin met Motorrijbewijs!!!!

Lientie

MF'er
23 apr 2003
222
0
Zwolle
Hallo iedereen!!!

Nog even en ik mag me bij jullie voegen op de weg! :]
Volgende week woensdag begin ik met mijn eerste les!!!
Duimen jullie een beetje voor me dat het droog blijft! :}

Zodra ik mijn rijbewijs heb meteen een MF sticker bestellen, want
dan hoor ik er ook bij!!! *D

GreetZ Evelien
 
Heel veel succes met je eerste motor-rijles!!
En het zou idd wel lekker zijn als het droog blijft (en wat minder koud wordt)

Kan je al schakelen? Dan wordt het waarschijnlijk direct de weg op ;)
 
Welkom en veel :] plezier alvast............eneuhhhhhhh MF sticker kan je zowiezo toch wel bestellen al?????Bij mij zit ie nu ook op mijn koekblik.....
 
veel plezier.

en nee joh. het moet lekker regenen, dan wen je er aan. als je net gaat rijden / lest is regen helemaal niet eng. ignorance is bliss in zo'n geval.

'k zou je wel aanraden om goeie kleding te kopen. is z'n geld dubbel en dwars waard; ga je veel plezier van hebben.
 
Een bak regen waarvan je denkt, is dit nou een emmer water dat over mn hoofd wordt leegegoten, net iets boven nul en alleen een spijkerbroek aan, omdat ik dacht dat het allemaal wel zou meevallen....... |( , dat was mijn eerste les.

Ik werd zo hard uitgelachen door mijn instructeur, dat hij zowat van zijn 'bolide' afpleurde. "Ik voel een beetje nattigheid in de lucht Mike", vetelde hij. "Voel jij het ook? Hahahaha....".. Zo ging dat ongeveer.
Ik kan er nu ook om lachen, maar toen niet.

Moraal van dit verhaal..... hmm... weet jij hem???????
 
Heel veel succes met lessen. Lekker warm aankleden en met een dag als vandaag is het echt genieten ..
full
 
Ik heb 1x eerder op een kawasaki ZZR 600 gereden op een industrie terreintje, aar schakelen was wel even lastig! Komt allemaal goed!
De motivatie is er al vanaf mijn derde ongever!!! hihi

Heel veel succes met je eerste motor-rijles!!
En het zou idd wel lekker zijn als het droog blijft (en wat minder koud wordt)

Kan je al schakelen? Dan wordt het waarschijnlijk direct de weg op ;)
 
veel plezier.

en nee joh. het moet lekker regenen, dan wen je er aan. als je net gaat rijden / lest is regen helemaal niet eng. ignorance is bliss in zo'n geval.

'k zou je wel aanraden om goeie kleding te kopen. is z'n geld dubbel en dwars waard; ga je veel plezier van hebben.

Ik heb gelukkig alle kleding al want zit nu een jaartje achterop bij mijn vriend dus dan moet je alle kleding wel dragen! (niet dat hij beroerd rijdt, maar gewoon...You get it!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan