Begin van stunten(telen) op de motor

Bigconvoy

Die hard MF'er
13 jun 2001
516
0
Ergens in ons kikkerlandje
Ik heb vandaag met een motor maat van mij dingen zitten oefenen.
Dit is het resultaat ervan...!!!!

Ons begin met de stunts

Wat vinden jullie er van...!!!!!!!?????????
Ik vind ze aardig leuk gelukt... *D *D *D *D
 
Keep up the goodwork :)

Volgende stap is om de \"christ\" ed volledig uit te voeren... op de tank dus ;)

Volgende post de \"switchback\" ? })
 
Goed begin is het halve eind!

Nu nog een wheelie, en dan die waar je alle2 je benen over het stuur hebt, woewa! :P :P
 
goede controle is inderdaad top om te hebben. Ik sta ook regelmatig even op, zonder handen rijden e.d., maar ik moet het nog maar even doorvoeren, net zoals je foto\'s.

Ik heb al proberen te wheelien en dat gaat ook al redelijk. Stoppies lukken ook al redelijk, maar dan alleen als ik afrem tot stilstand. Elk stoplicht even oefenen.
 
Ik heb vandaag met een motor maat van mij dingen zitten oefenen.
Dit is het resultaat ervan...!!!!

Ons begin met de stunts

Wat vinden jullie er van...!!!!!!!?????????
Ik vind ze aardig leuk gelukt... *D *D *D *D

Heel mooi! :) Doe ik je niet na. Wanneer komen de foto\'s van de eerste schade-gevallen? :)
 
Hier een fototje van WKA en mij op de motor-forum zaterdag meeting })

 
Awesome...!!!!! Ik voer het wel lekker rustig op.
Maar er komt een tijd dat ik dat ook kan... ;) ;) ;)

You keep up the good work too... :)

Dit hebben we op 1 avond ge-oefend voor de MF meeting :)

Het is allemaal vrij simpel die evenwichts tricks. Je moet het gewoon doen. De drempel licht bij het, damm dat doe ik dus ff lekker niet. Want het doen van deze tricks stelt helemaal niet zo veel voor :P
 
Dit hebben we op 1 avond ge-oefend voor de MF meeting :)

Het is allemaal vrij simpel die evenwichts tricks. Je moet het gewoon doen. De drempel licht bij het, damm dat doe ik dus ff lekker niet. Want het doen van deze tricks stelt helemaal niet zo veel voor :P

Bij ons ook, je moet niet bang zijn dat je gaat vallen. Je moet ook de handigheid gaan ontdekken.
Buiten dat wordt het dan een heel simpel truukje om te doen.

Wij gaan ook steeds verder. Met de lente wil ik *met mijn niewebroek* circels rijden en een knietje proberen te schrapen.

Rijdend achterop de motor zitten, op de tank staande Christ...!!!! :)
 
Jups, wij zijn bezig met de 1 person switchback, nacnac (cancan way to hard for us) en nog een aantal leuke tricks. :) :)

Toch merk ik wel dat het publiek deze tricks minder cool vindt dan een gewone wheelie... :(
 
Ik vind dat gekut op de motor allemaal maar niks.

Begrijp me niet verkeerd: wheelie, stoppie, burnout, rolling burnout, donut e.d. allemaal :} :} :}

Maar achterstevoren met zijn tweeeen een bord soep eten terwijl je op de motor rijdt en je grote teen in je neus frot, vind ik meer iets voor het circus :9 .
 
Ik sluit me hier wel bij aan. Ik vind het enorm goed dat je je motor zo onder controle hebt, maar om te zien vind ik het gebruikelijke werk leuker. Wel leuk als je het kunt combineren. Achterstevoren een wheelie maken terwijl je op de tank zit. Of naast de motor hangen en dan een mooie stoppie maken.
 
Ik sluit me hier wel bij aan.
hear hear...
van de stunts vind ik het leuk als ik het kan integreren in het \"gewone\" rijden... dus na een bocht lekker in de lucht hangen, springen over bruggetjes, verkeersdrempels nemen... etc...
maar op mijn tank staan oid.... tja, leuk mischien om een keer te proberen, maar om het nu te gaan oefenen?????
 
Terug
Bovenaan Onderaan