Beginers motoren

Motorgekpas

MF'er
11 jan 2020
31
5
Zuid-Holland
Beste,
Ik heb laast mij a2 rijbewijs gehaald en zit nu overal te kijken wat een leuke beginner bike is ik zit zelf te denk om een motor te kopen onder de 70kw zodat ik hem terug kan voeren zodat als ik 24 ben hem gewoon weer op orginale stand kan zetten en geen andere motor moet kopen omdat ik wat meer vermogen of iets wil

Nou wil ik graag een naked bike omdat ik het gewoon prachtige motoren vind

Ik denk zelf een Yamaha bt 1100 bulldog

Ik Zou graag willen weten of jullie hier nog tips hebben of advies welke motor er zijn en goed voor beginners
 
Welkom op dit schoone forum.

Ik zou je willen aanraden om even te gaan zoeken, want er zijn al zo veel van dit soort topics en straks krijg je het advies om een rode Hayabusa te kopen en daar heb je ook niks aan. 😇
 
Beste,
Ik heb laast mij a2 rijbewijs gehaald en zit nu overal te kijken wat een leuke beginner bike is ik zit zelf te denk om een motor te kopen onder de 70kw zodat ik hem terug kan voeren zodat als ik 24 ben hem gewoon weer op orginale stand kan zetten en geen andere motor moet kopen omdat ik wat meer vermogen of iets wil

Nou wil ik graag een naked bike omdat ik het gewoon prachtige motoren vind

Ik denk zelf een Yamaha bt 1100 bulldog

Ik Zou graag willen weten of jullie hier nog tips hebben of advies welke motor er zijn en goed voor beginners

Yamaha MT 07 🥰

26B7D6BA-DE29-4724-9A70-66AD57375CBC.jpeg


Heerlijke twin en een echte alleskunner en als begrensde A2 versie te krijgen
 
Ik dacht juist dat dezen teveel vermogen heeft 74 kw en je mag volgens mij maar tot 70 kw terug voeren naar 35

Bedankt voor je reactie en super dikke bike 👌🏻
 
Ik ben bezig met mijn A rijbewijs met code 80 en ik zit rond te kijken voor een mt07, heeft iemand een duidelijk antwoord op de vraag of je een volvermogen mt07 van na 2018 kan terug laten voeren tot 35 kw en na 2 jaar weer op volvermogen kan zetten? en wat zouden hier de kosten ongeveer van zijn?
 
Ik ben bezig met mijn A rijbewijs met code 80 en ik zit rond te kijken voor een mt07, heeft iemand een duidelijk antwoord op de vraag of je een volvermogen mt07 van na 2018 kan terug laten voeren tot 35 kw en na 2 jaar weer op volvermogen kan zetten? en wat zouden hier de kosten ongeveer van zijn?

Hey, zit niet het topic te kapen van iemand anders, mocht die ooit nog terug komen....
 
Ik ben bezig met mijn A rijbewijs met code 80 en ik zit rond te kijken voor een mt07, heeft iemand een duidelijk antwoord op de vraag of je een volvermogen mt07 van na 2018 kan terug laten voeren tot 35 kw en na 2 jaar weer op volvermogen kan zetten? en wat zouden hier de kosten ongeveer van zijn?
Dat kan je echt wel in de zoekfunctie vinden, je bent niet de eerste die dat wil gaan doen
 
Ga eens 'passen', afhankelijk van hoe lang of kort je zelf bent kan een motor wel eens niet lekker passen bij hoe je lekker zit. Met je knieen in je nek is voor de meesten niet comfortabel maar niet met je voeten bij de grond kunnen komen is ook niet altijd fijn.
 
Ik zou gewoon lekker iets kopen wat al 35kw is op het kentekenbewijs. Grote kans dat je na twee jaar toch weer iets anders wilt, en een A2 motor is altijd vrij makkelijk te verkopen.
Heb ik ook voor zitten kijken, en of het ligt aan mij maar ik kan vrij weinig vinden wat tot 35kw is en ik wil ook geen gloednieuwe bike zo iets als een suzuki GS 500 is al 37 kw en zit je er toch net weer boven

Bedankt voor uw reactie 👍
 
En hopelijk met een dikkere portomonee 🙄😎🤣
Dat dacht ik later ook. _O-

Een BMW G310R kost tweedehands niet veel en ik weet uit ervaring hoe leuk rijden dat is.
Bij de BMW dealer krijg je twee jaar garantie.
Kan je lekker geld opzij leggen en doorsparen. :]
 
En ik ga geen reclame maken voor andere manieren van social media.
Dat er enorm veel afgesproken wordt via verschillende gebruikersgroepen op Facebook zal ik dus ook niet zeggen. O-)

MF rules. :9 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan